Jump to content

Ο μονομάχος μου πεθαίνει!


Recommended Posts

Γεια σας, έχω ένα 8lt ενυδρείο με μονομάχο αρκετό καιρό τώρα. Όλα πήγαιναν καλά, μέχρι χθες το πρωί.... τα πτερύγιά του έχουν κατσιάσει και κολλήσει μεταξύ τους, κινείται με δυσκολία, ενώ πριν ήταν αρκετά ζωηρούλης, και δεν τρώει τίποτα. Η εμφάνιση των συμπτωμάτων συμπίπτει σχεδόν με την αλλαγή μάρκας αποχλωριωτικού, υπάρχει περίπτωση να φταίει αυτό; Είμαι αρχάρια στο θέμα των ενυδρείων και δεν ξέρω τι να κάνω για να τον βοηθήσω, σας παρακαλώ αν ξέρετε κάτι πείτε το.... είναι το αγαπημένο μου ψαράκι και λυπάμαι να το βλέπω έτσι :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

:bowdown: φιλη Astra

Δωσε μας μερικα στοιχεια παραπάνω για το στησημο του ενυδρειου και το ιστορικο του .

Πές μας και τη μαρκα απο το αντιχλωριο αν και δεν ειναι απο αυτο .

Καποια αλλη αλλαγη που εκανες το τελευταίο καιρό η κάποια αλλαγή που δεν έκανες .

Γενικά της ρουτίνες που ακολουθείς ......

Απο μονο του ενα ψαρι δεν αρρωσταίνει άλλωστε εχει και το ανοσοποιητικό σύστημα που το προστατεύει .

Κατι πρέπει να συμβεί για να αρρωστήσει , αν δεν καταφέρουμε να βρούμε τα αίτια που προκάλεσαν την ασθένεια δεν έχει κανένα νόημα να ασχοληθούμε με τη θεραπεία .

Link to comment
Share on other sites

Έβαλα και φίλτρο καινούριο πριν από 2 μέρες, μπορεί να φταίει αυτό; Εδώ και λίγές μέρες πρόσθεσα μέσα 3 tetra, ναι, ξέρω ότι το ενυδρείο είναι πολύ μικρό για τόσα ψάρια, αλλά αύριο-μεθαύριο έχω ένα 15λιτρο έτοιμο για να τα βάλω μόνα τους... Δεν νομίζω ότι φταίνε αυτά πάντως, ο μονομάχος ούτε σημασία δεν τους έδινε, και ας είναι τόσο μικρό το ενυδρείο. PH και τέτοια δεν κρατούσα μετρήσεις, μου δωσαν μια ταμπλέτα και μου είπαν ότι είναι καλή για μικρά ενυδρεία...

Διάβασα τώρα για την ασθένεια finrot στον πίνακα διαγνώσεως, υπάρχει περίπτωση να είναι αυτό; Τον έβγαλα πριν από λίγο από το ενυδρείο και τον έβαλα σε ένα άλλο με το καινούριο αντιχλωριακό, θα δούμε....

Link to comment
Share on other sites

Καλώς μας ήρθες! :bowdown: