Jump to content

Juwel 800


juliet

Recommended Posts

Καλησπέρα,

πριν απο δυο ημερες αγοαράσαμε το πρώτο μας ενυδρείο (επισυνάπτεται). Ειναι το Juwel 800 χωρητικότητας 110lt. Μέσα σε αυτό προς το παρόν βρίσκονται 3 χρυσόψαρα. 2 common goldfish και 1 black moor.

post-13153-1242073086_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλωσηρθατε!

Αν πω οτι μου αρεσει θα φανει καπως?! :bowdown:

Δεν ξερω αν ειναι αυτη η λιτοτητα που το κανει αυτο αλλα αληθεια μου αρεσει!

Για τα ψαρια δεν νομιζω ομως οποτε καλο ειναι να βαλεις καποια φυτακια ψηλα για σκιες.

Πλαστικα ή ακομα καλυτερα καποια με πολυ σκληρο φυλωμα πχ ανουμπιες.

Καλη συνεχεια!

Link to comment
Share on other sites

καλώς ήρθες στο ΑΖ...

απ'ότι βλέπω δεν έχεις στρώσει το ενυδρείο σου, και αυτό είναι επικίνδυνο για τα ψαράκια σου.

τεστάκια έχεις πάρει?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία! χαίρομαι που αμέσως σπεύσατε να με βοηθήσετε...

είμαι άσχετη όπως πολύ καλά καταλάβατε και θέλω συμβουλές!

το μόνο που υπάρχει ειναι λευκή άμμος.. δυστυχώς δεν μου αρέσουν τα πλαστικά φυτά και ψάχνω εναλλακτικές λύσεις. είναι απαρέτιτο να μπούν φυτά στο ενυδρείο? τα αληθινα έχω ακουσει οτι θέλουν πιο πολύ φροντίδα κ απο τα ψάρια..

το ενυδρείο μπήκε σε λειτουργία πριν απο 2 ημέρες κ ουσιαστικά τώρα μαθαίνουμε.

συμβουλές?

Έγινε επεξεργασία - juliet
Link to comment
Share on other sites

κάναμε ίσως το μεγαλύτερο λάθος. βάλαμε τα ψάρια σε 24 ώρες αφου είχε μπει σε λειτουργία το ενυδρείο. Αυτο φυσικά ήταν αναπόφευκτο αφού τα ψάρια τα είχαμε ήδη σε γυάλες για 2 εβδομάδες.. υποθέσαμε οτι σίγουρα είναι καλύτερες οι συνθήκες του ενυδρείου.

επίσης κανείς δεν μας έχει μιλήσει για μετρήσεις νερού!

ερωτήματα¨:

1-σκοπευόυμε να βάλουμε κι άλλα ψάρια, ποιές είναι οι διαδικασίες καραντίνας?