Jump to content

Ενυδρειο Aquatlantis


xrusopsaro

Recommended Posts

Χαιρετε και απο μενα!

Αν και εχω ξαναγραψει στο παρελθον, αντιμετωπιζω ενα προβλημα τον τελευταιο 1,5 μηνα και ηθελα την συμβουλη σας. Δεν εβρισκα καποιο αλλο σχετικο section για να γραψω για το θεμα. Αν ειμαι λαθος ζηταω κατανοηση.

Λοιπον, το Μαϊο αγορασα ενα ενυδρειο της Aquatlantis το Aqua Fashion. Αυτο εχει χωρητικοτητα 20 λιτρα. Ολα πηγαιναν καλα και τον Αυγουστο διαπιστωνω οτι στην προστινη μερια του, στο στρογγυλο ανοιγμα που κανει το ξυλο, εχει φουσκωσει το πεπιεσμενο ξυλο (απο υγρασια) και εχει ξεκολλησει η λακα του. Αμεσως ενημερωνω το καταστημα που το πηρα και το πηγαινω για να το στειλουν στον αντιπροσωπο για να καλυφθει το θεμα απο την εγγυηση - καθως δεν ειχαν περασει ουτε 4 μηνες απο την ωρα της αγορας του! Ο ιδιος ο πετσοπας αναγνωρησε για προβλημα και αστοχια υλικου.

Σημερα το παρελαβα στα χερια μου. Διαπιστωσα με αγανακτηση οτι το μονο που ειχαν κανει ηταν να βαψουν λιγο το σημειο που ειχε φουσκωσει (σαν να ηταν μαρκαδορος μου φανηκε) και τιποτα αλλο απολυτως!!! Επιπλεον το ενυδρειο ηταν φανερα ταλαιπωρημενο και χτυπημενο σε σημεια απο την μεταφορα, καθως δεν ειχαν φροντησει να το πακεταρουν σωστα.

Αυτο που θελω να σας ρωτησω ειναι τι να κανω απο δω και περα. Προσωπικα νοιωθω πως πεταξα 130 Ευρω, εξαπατημενος και φοβερα εκνευρισμενος. Μιλησα για το απαραδεκτο του θεματος στον πετσοπα και μου ειπε θα μιλησει μαζι τους. Πραγματικα δεν ξερω τι πρεπει να κανω, εκτος απο το να κλαψω τα χρηματα που εδωσα και τα τηλεφωνα που πληρωσα μεχρι να συνενοηθω, ποτε θα το παραλαβω παλι στα χερια μου (καθως περασε 1,5 μηνας απο την ωρα που σταλθηκε στον αντιπροσωπο).

:)

post-17991-1286845784_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου φίλε, καταλαβαίνω τον πόνο σου αλλά δυστυχώς μερικές φορές είναι να μην μπλέξεις!!!

Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να επιμείνεις στο να σου το αλλάξουν από εκεί και πέρα δυστυχώς την ταλαιπωρία δεν την γλυτώνεις ελπίζοντας πάντα να τελειώσουν όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το εμπορικό κομμάτι, τα δικαιώματα σου ως καταναλωτής, το after market service της αντιπροσωπείας και όλα τα σχετικά, για τα οποία δεν έχω σχετική εμπειρία για να σε κατατοπίσω, νομίζω ότι θα πρέπει να ειπωθούν κάποια πράγματα και για το ενυδρείο καθαυτό.

Το συγκεκριμένο ενυδρείο, τα λίτρα του, το σχήμα του, ο εξοπλισμός του (υπάρχει?), νομίζω ότι το καθιστούν ακατάλληλο για να φιλοξενήσει οποιοδήποτε ψάρι. Τα 20 λίτρα μικτά, σε συνδιασμό με το μικρό πλάτος (16 εκ.) σε σχέση με το ύψος (50 εκ.) που δεν επιτρέπουν τη σωστή οξυγόνωση του νερού, αποκλείουν την πιθανότητα να φιλοξενηθούν τα χρυσόψαρα που δείχνουν οι διαφημιστικές φώτο... Ακόμα και ένας μονομάχος θα ήταν πολύ οριακά και θα απαιτούσε τουλάχιστον την προσθήκη θερμαντήρα...

Όλα αυτά τα λέω ως προβληματισμό για τη μελλοντική του χρήση, αν καταφέρεις να λύσεις τα προβλήματα με την αντιπροσωπεία.. Αν οι υπεύθυνοι νομίζουν ότι είναι άσχετα και χαλάνε το θέμα, ας τα σβήσουν...

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται οτι θέλουν γκάζι..

προειδοποίησέ τους για μια καταγγελία (ιστ. καταναλωτή πχ) μπας και φιλοτιμηθούν και κάνουν σωστή επιδιόρθωση, γιατί δε φαίνεται να ίδρωσε το αυτί τους.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας! Το ινσ. καταναλωτη ειναι μια λυση. Οσον αφορα το θεμα της καταλληλοτητας του ενυδρειου, τωρα πλεον ειναι αργα για να το αλλαξω. Το πηρα και θα το κρατησω ειτε μου το αλλαξουν ειτε οχι.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα,νευριασα μονο που το διαβασα οχι να μου το εκαναν κιολασ. καταγγελια ειναι οτι πρεπει για να τουσ ανησυχισεισ λιγο,ζητα τα λεφτα σου πισω αλλιωσ κανονικα καταγγελια,οπωσ επισησ για να τρομαξουν λιγο παραπανω πεσ τουσ οτι θα τουσ φωναξεισ την εφορια ισχυριζοντασ οτι δεν εχεισ παρει αποδειξη.και πανω απολα αλλαξε petshop. (θα ειχα κανει μεγααλη φασαρια)τα λεφτα πεσ τουσ οτι δεν τα βρισκεισ πεταμενα στο δρομο!! :)

Link to comment
Share on other sites

καλημερα,νευριασα μονο που το διαβασα οχι να μου το εκαναν κιολασ. καταγγελια ειναι οτι πρεπει για να τουσ ανησυχισεισ λιγο,ζητα τα λεφτα σου πισω αλλιωσ κανονικα καταγγελια,οπωσ επισησ για να τρομαξουν λιγο παραπανω πεσ τουσ οτι θα τουσ φωναξεισ την εφορια ισχυριζοντασ οτι δεν εχεισ παρει αποδειξη.και πανω απολα αλλαξε petshop. (θα ειχα κανει μεγααλη φασαρια)τα λεφτα πεσ τουσ οτι δεν τα βρισκεισ πεταμενα στο δρομο!! :)

Επίσης μπορεί να φωνάξει την αστυνομία και την πυροσβεστική και ίσως να πάρει τηλέφωνο οτι έχουν βάλει βόμβα!

Επίσης αυτό που λες να κάνει είναι ανάρμοστο, ανώριμο και ψέματα!

Εκτός από αυτό δεν έχει πρόβλημα με το κατάστημα εάν διαβάσεις προσεκτικά, έχει πρόβλημα με την εταιρεία aquatlantis.

Ας ήμαστε λίγο πιο προσεκτικοί σε αυτά που λέμε...

Link to comment
Share on other sites

Αποδειξη ειχα παρει κανονικα απο το καταστημα. Δεν μπορω να κανω κατι τετοιο. Σιγουρα το προβλημα ειναι με την αντιπροσωπια και το απαραδεκτο σερβις τους για ενα ελατωματικο ενυδρειο με αστοχεια υλικου [οσον αφορα το ξυλικο κομματι], που μετα το σερβις το πηρα σε χειροτερη κατασταση απο οτι ηταν!

Σημερα το επεστρεψα στο καταστημα και αυριο θα ξαναμηλισω για να δω τι θα γινει τελικα.

Έγινε επεξεργασία - xrusopsaro
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετε και απο μενα!

Αν και εχω ξαναγραψει στο παρελθον, αντιμετωπιζω ενα προβλημα τον τελευταιο 1,5 μηνα και ηθελα την συμβουλη σας. Δεν εβρισκα καποιο αλλο σχετικο section για να γραψω για το θεμα. Αν ειμαι λαθος ζηταω κατανοηση.

Λοιπον, το Μαϊο αγορασα ενα ενυδρειο της Aquatlantis το Aqua Fashion. Αυτο εχει χωρητικοτητα 20 λιτρα. Ολα πηγαιναν καλα και τον Αυγουστο διαπιστωνω οτι στην προστινη μερια του, στο στρογγυλο ανοιγμα που κανει το ξυλο, εχει φουσκωσει το πεπιεσμενο ξυλο (απο υγρασια) και εχει ξεκολλησει η λακα του. Αμεσως ενημερωνω το καταστημα που το πηρα και το πηγαινω για να το στειλουν στον αντιπροσωπο για να καλυφθει το θεμα απο την εγγυηση - καθως δεν ειχαν περασει ουτε 4 μηνες απο την ωρα της αγορας του! Ο ιδιος ο πετσοπας αναγνωρησε για προβλημα και αστοχια υλικου.

Σημερα το παρελαβα στα χερια μου. Διαπιστωσα με αγανακτηση οτι το μονο που ειχαν κανει ηταν να βαψουν λιγο το σημειο που ειχε φουσκωσει (σαν να ηταν μαρκαδορος μου φανηκε) και τιποτα αλλο απολυτως!!! Επιπλεον το ενυδρειο ηταν φανερα ταλαιπωρημενο και χτυπημενο σε σημεια απο την μεταφορα, καθως δεν ειχαν φροντησει να το πακεταρουν σωστα.

Αυτο που θελω να σας ρωτησω ειναι τι να κανω απο δω και περα. Προσωπικα νοιωθω πως πεταξα 130 Ευρω, εξαπατημενος και φοβερα εκνευρισμενος. Μιλησα για το απαραδεκτο του θεματος στον πετσοπα και μου ειπε θα μιλησει μαζι τους. Πραγματικα δεν ξερω τι πρεπει να κανω, εκτος απο το να κλαψω τα χρηματα που εδωσα και τα τηλεφωνα που πληρωσα μεχρι να συνενοηθω, ποτε θα το παραλαβω παλι στα χερια μου (καθως περασε 1,5 μηνας απο την ωρα που σταλθηκε στον αντιπροσωπο).

:)

και το καταστημα που στο πουλησε ειναι υπευθυνο για την εγγυηση,εχεις το δικαιωμα να απαιτησεις ακομα και επιστροφη των χρηματων σου η καποιο μερος αυτων η υποχρεωτικη εγγυηση εντος εε ειναι 2 χρονια τουλαχιστων

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

για κάθε πρόβλημα υπάρχουν πάντα τουλάχιστον δύο λύσεις.

Μπορείς να κρατήσεις το ενυδρείο και να λήξη το θέμα, αυτοί να συνεχίζουν την ίδια πρσκτική ( και το μαγαζί που είναι συνυπαίτιο για πώληση ελλατωματικού προιόντος και η αντιπροσωπεία ) και εσύ να συνεχίσεις με το ίδιο ενυδρείο.

Μπορείς να πιέσεις, με ωραίο τρόπο και ευγενικό, το μαγαζί και την αντιπροσωπεία για αλλαγή.Δεν τους κοστίζει πολλά σε σχέση με την αρνητική διαφήμιση που ήδη πολύ σωστά τους κάνεις.

Αν έχεις πολύ στενό φίλο δικηγόρο ( επειδή ο ξένος ή δεν θα ασχοληθεί ή θα σου πάρει χρήματα δυσανάλογα του κόστους του ενυδρείου) να τους στείλεις εξωδικό και όχι καταγγελία.

Να πας σε ώρα αιχμής του μαγαζιού και να απαιτήσεις την αλλαγή του προιόντος με λίγο υψωμένο τον τόνο της φωνής σου ώστε να σε ακούσουν όλοι εκείνη την ώρα.

Έχω πράξει το τελευταίο σε πολύ γνωστό μαγαζί επειδή μου πούλησαν μισοσπασμένη βάση για ενυδρείο και μου την άλλαξαν αμέσως ( αν και μου είχαν πει ότι δεν είχαν στοκ , τελικά το '' βρήκαν '' ).

Εφαρμόζω το τρίτο, όμως, λόγω δυνατότητας και δεν έχω χάσει ποτέ. Μετά γίνομαι και ο καλύτερος πελάτης!

Φιλικά,

Παναγιώτης

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπα κατι κακο να βοηθεισω ηθελα,αν ενοχλησα καποιον με το θεμα ηθικησ η για το ποσο ωριμα σκεφτεται και εκφραζεται καποιοσ ζητω συγνωμη.εγω ετσι το βλεπω αυτη ειναι η γνωμη μου,δεν ειπα ντε και καλα να το κανει!!!

Link to comment
Share on other sites

Σημερα μιλησα με το καταστημα, μου ειπε πως δεν μπορεσε να επικοινωνισει με τον αντιπροσωπο γιατι βρισκεται σε καποια εκθεση! (Υπαρχει εκθεση ενυδρειων αυτην την περιοδο!?!)

Θα επικοινωνισω παλι την Δευτερα οπως μου ειπε. Του ειπα πως ελπιζω να το αλλαξουμε αυτην την φορα γιατι οπως και ο ιδιος ο πετσοπας διαπιστωσε υπηρχαν σημαδια ταλαιπωριας του ενυδρειου απο την ασχημη μεταχειριση/αποστολη. Συμφωνισε μαζι μου.

Για να δω τελικα τι θα γινει. Ποσα τηλεφωνα θα πρεπει να παρο ακομα....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...