Jump to content

Απληστία-αντιεπαγγελματισμός


Recommended Posts

Καλημέρα,

Με συγχωρείτε που ανοίγω καινούργιο θέμα, αλλά αισθάνομαι αγανάκτηση.

Είμαι πολύ καινούργιος στον θαυμαστό κόσμο των ενυδρείων και οι γνώσεις μου είναι ανύπαρκτες.

Μετά την πρόσφατη αγορά ενός ενυδρείου 30 lit και τον εντυπωσιασμό μου από τον κόσμο των ψαριών, ακολούθησε προ 2 εβδομάδων η αγορά ενυδρείου 120 lit από γνωστή αλυσίδα super-market. Έτσι μην έχοντας κάποιον να με κατατοπίσει, μπαίνω στο internet και προσπαθώ να μάθω.

Στην προσπάθεια μου να κάνω μία έρευνα αγοράς προκειμένου να προβώ στην αγορά φίλτρου, υποστρώματος, διαφόρων test νερού, κλπ πήγα σε συνοικιακό αλλά και σε επώνυμα pet shop για να πάρω τιμές. Και τώρα ξεκινά η αγανάκτηση. Στο συνοικιακό petshop βρήκα ακριβές τιμές αλλά ο άνθρωπος είχε διάθεση να με βοηθήσει, απαντώντας στις απορίες μου. Στο δε επώνυμο (πολύ επώνυμο για την Θεσ/κη) με ύφος πλαζέ, και πετώντας τιμές κουτουρού σχετικά με τα διάφορα που ήθελα να πάρω (αρκεί να σας πω ότι το ίδιο φίλτρο το βρήκα σε άλλο μεγάλο κατάστημα 50 ευρώ φθηνότερο - τουλάχιστον 30% πιο φτηνά-, και σε site του εξωτερικού και μισή τιμή), μου πρότεινε λύσεις, οι οποίες δεν συμφωνούν με τα λεγόμενα του site.(π.χ.μου εκθίαζε το φίλτρο βυθού ενώ θέλω να φυτέψω ζωντανά φυτά).

Ψυλλιάζομαι (με όσα διαβάζω από το site για το φίλτρο βυθού), για να ακολουθήσει service από πλευράς τους και να μου τα πάρουν και από κει. (γιατί μου ανέφερε ότι μετά τους τρεις πρώτους μήνες που θα στηθεί το ενυδρείο ακολουθεί service από το κατάστημα, λες και αγοράζεις αυτοκίνητο).

Επίσης στην ερώτηση μου επειδή μου ψοφούν να gappy, τι test να αγοράσω, μου απαντά αδιάφορα"δεν βαριέσε, τι να ξοδεύεσε με τα test, έλα από το μαγαζί να σου δώσω έτοιμες έγκυες" λες και το πρόβλημα μου είναι να αναπληρώσω τα ψαράκια, παρά να μάθω από τι ψοφάνε προκειμένου να τα προστατέψω.

Το συγκεκριμένο κατάστημα πλέον με έχει χάσει από πελάτη, είτε από πλευράς αντιμετώπισης του προβλήματος των ψαριών, είτε από την τιμολογιακή του πολιτική.

Είναι κρίμα ρε παιδιά τέτοιοι άνθρωποι να το παίζουν φιλόζωοι, και να αποκομίζουν κέρδος από αυτήν την ιστορία, εις βάρος του κάθε άσχετου.

Μου θυμίζει κάτι μάγκες ψαροντουφεκάδες που ψαρεύουν μόνο βράδυ (όταν κοιμούνται τα ψάρια) και την άλλη μέρα παινεύονται "τι ψάρια έπιασαν". Έτσι και αυτοί, σε περνάνε για ψάρι και μάλιστα κοιμισμένο και σου φουσκώνουν τα εμπορεύματα τους σε όποια τιμή τους κατέβει.

Θερμή παράκληση : Ενδελεχής έρευνα αγοράς και μην παραμυθιάζεστε από ρεκλάμες.

Link to comment
Share on other sites

Και ποιος σου είπε ότι είναι φιλόζωοι?Έμποροι είναι και κοιτάν μόνο το κέρδος.Αν θες στείλε PM το όνομα του καταστήματος.

Link to comment
Share on other sites

Και ποιος σου είπε ότι είναι φιλόζωοι?Έμποροι είναι και κοιτάν μόνο το κέρδος.Αν θες στείλε PM το όνομα του καταστήματος.

Πολύ σωστό. Και φυσικά δεν πιστέυω να έχουμε την απαίτηση από έναν έμπορο να ξέρει τα πάντα σχετικά με τα ψάρια, καναρίνια, σκύλους, γάτες, ποντίκια, κουνέλια, σκίουράκια, παπαγάλους, φίδια, μαιμούδες ...

καστορες, ελέφαντες ή οτι άλλο εμπορεύεται.

Απο καθαρά ενυδρειακό μαγαζί ναί την έχω. Αλλά πόσα είναι αυτά;

Πάντως στην πόλη μας τουλάχιστον έχω διακρίνει τους τελευταίους μήνες κάποια θετικά βήματα σχετικά με την ''γνώση'' που αποκτούν τα μαγαζιά αυτά πάνω στο αντικείμενο.

;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα

Δυστυχώς στην πόλη μας παραμένουμε (και στο θέμα αυτό) "ΕΠΑΡΧΙΑ".

Δηλαδή πέρα από το πρόβλημα της παραπληροφόρησης και της εμπορικής εκμετάλλευσης (που θα το βρει κανείς και στην Αθήνα) υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ποιότητας, ΤΙΜΩΝ, ποικιλίας τόσο σε ψάρια αλλά και σε ανταλλακτικά και τεχνική υποστήριξη.

Όπως έχω γράψει και σε άλλο σχετικό post μόνο με προσωπική μελέτη βιβλίων, περιοδικών και Internet forums και ανταλλαγή απόψεων με συνχομπίστες μπορεί να υπάρξει σωστή και πολύπλευρη ενημέρωση. Στα καταστήματα να πηγαίνουμε πάντα έτοιμοι (να προπαθούμε τουλάχιστον) και γνωρίζοντας τι χρειάζόμαστε κάνοντας και έρευνα τιμών, ποτέ να μην αγοράζουμε αμέσως και ποτέ να μην βασιζόμαστε στι συμβουλές ενός πωλητή (μόνο) ακόμα και στην περίπτωση που φανερά είναι καλοπροαίρετος.

Το κακό είναι πως μιλάμε για ζωντανούς οργανισμούς και ο αντιεπαγγελματισμός και η απληστία οδηγούν σε βασανισμό και θανάτους αθώων πλασμάτων! Μην αγοράζετε από αυτούς τους εμπόρους ! Δεν έχουν σχέση με τη ζωοφιλία! Με τον φίλο nkary είχαμε μία ανάλογη συζήτηση και σε άλλο post αν θυμάται.

Υποψιάζομαι για ποιο κατάστημα μιλάει ο φίλος billgab αν θέλει ας στειλει και σε μένα ένα προσωπικό μήνυμα όχι τίποτα άλλο για να δω αν κερδίζω το στοίχημα με τον εαυτό μου ότι μάντεψα σωστά.

Συμφωνώ πάντως με τον φίλο PAST ότι τον τελευταίο καιρό σε κάποια "μικρότερα" μαγαζιά έχω βρει και μεράκι και όρεξη για ουσιαστική συζήτηση και γνώσεις γύρω από το χόμπυ.

Φιλικά

Ανδρέας

Έγινε επεξεργασία - acg301
Link to comment
Share on other sites

...μόνο με προσωπική μελέτη βιβλίων, περιοδικών και Internet forums και ανταλλαγή απόψεων με συνχομπίστες μπορεί να υπάρξει σωστή και πολύπλευρη ενημέρωση. Στα καταστήματα να πηγαίνουμε πάντα έτοιμοι (να προπαθούμε τουλάχιστον) και γνωρίζοντας τι χρειάζόμαστε κάνοντας και έρευνα τιμών, ποτέ να μην αγοράζουμε αμέσως και ποτέ να μην βασιζόμαστε στι συμβουλές ενός πωλητή (μόνο) ακόμα και στην περίπτωση που φανερά είναι καλοπροαίρετος...

Νόμος..! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα,

Με συγχωρείτε που ανοίγω καινούργιο θέμα, αλλά αισθάνομαι αγανάκτηση.

Είμαι πολύ καινούργιος στον θαυμαστό κόσμο των ενυδρείων και οι γνώσεις μου είναι ανύπαρκτες.

Μετά την πρόσφατη αγορά ενός ενυδρείου 30 lit και τον εντυπωσιασμό μου από τον κόσμο των ψαριών, ακολούθησε προ 2 εβδομάδων η αγορά ενυδρείου 120 lit από γνωστή αλυσίδα super-market. Έτσι μην έχοντας κάποιον να με κατατοπίσει, μπαίνω στο internet και προσπαθώ να μάθω.

Στην προσπάθεια μου να κάνω μία έρευνα αγοράς προκειμένου να προβώ στην αγορά φίλτρου, υποστρώματος, διαφόρων test νερού, κλπ πήγα σε συνοικιακό αλλά και σε επώνυμα pet shop για να πάρω τιμές. Και τώρα ξεκινά η αγανάκτηση. Στο συνοικιακό petshop βρήκα ακριβές τιμές αλλά ο άνθρωπος είχε διάθεση να με βοηθήσει, απαντώντας στις απορίες μου. Στο δε επώνυμο (πολύ επώνυμο για την Θεσ/κη) με ύφος πλαζέ, και πετώντας τιμές κουτουρού σχετικά με τα διάφορα που ήθελα να πάρω (αρκεί να σας πω ότι το ίδιο φίλτρο το βρήκα σε άλλο μεγάλο κατάστημα 50 ευρώ φθηνότερο - τουλάχιστον 30% πιο φτηνά-, και σε site του εξωτερικού και μισή τιμή), μου πρότεινε λύσεις, οι οποίες δεν συμφωνούν με τα λεγόμενα του site.(π.χ.μου εκθίαζε το φίλτρο βυθού ενώ θέλω να φυτέψω ζωντανά φυτά).

Ψυλλιάζομαι (με όσα διαβάζω από το site για το φίλτρο βυθού), για να ακολουθήσει service από πλευράς τους και να μου τα πάρουν και από κει. (γιατί μου ανέφερε ότι μετά τους τρεις πρώτους μήνες που θα στηθεί το ενυδρείο ακολουθεί service από το κατάστημα, λες και αγοράζεις αυτοκίνητο).

Επίσης στην ερώτηση μου επειδή μου ψοφούν να gappy, τι test να αγοράσω, μου απαντά αδιάφορα"δεν βαριέσε, τι να ξοδεύεσε με τα test, έλα από το μαγαζί να σου δώσω έτοιμες έγκυες" λες και το πρόβλημα μου είναι να αναπληρώσω τα ψαράκια, παρά να μάθω από τι ψοφάνε προκειμένου να τα προστατέψω.

Το συγκεκριμένο κατάστημα πλέον με έχει χάσει από πελάτη, είτε από πλευράς αντιμετώπισης του προβλήματος των ψαριών, είτε από την τιμολογιακή του πολιτική.

Είναι κρίμα ρε παιδιά τέτοιοι άνθρωποι να το παίζουν φιλόζωοι, και να αποκομίζουν κέρδος από αυτήν την ιστορία, εις βάρος του κάθε άσχετου.

Μου θυμίζει κάτι μάγκες ψαροντουφεκάδες που ψαρεύουν μόνο βράδυ (όταν κοιμούνται τα ψάρια) και την άλλη μέρα παινεύονται "τι ψάρια έπιασαν". Έτσι και αυτοί, σε περνάνε για ψάρι και μάλιστα κοιμισμένο και σου φουσκώνουν τα εμπορεύματα τους σε όποια τιμή τους κατέβει.

Θερμή παράκληση : Ενδελεχής έρευνα αγοράς και μην παραμυθιάζεστε από ρεκλάμες.

εχεις παει κατα αεροδρομιο μερια σε εκεινο το μεγαλο μαγαζι που δεν θελω να πω το ονομα του να δεις τη τυρανια τρβανε τα ψαρακια?ασε που εγω ακομη ξερω περισσοτερα απο αυτους!και για να δεις ποσο δικιο εχω πανε και ρωτα του για κατι που ξερεις σιγουρα και δες τη απαντηση θα παρεις,και για τιμες δε μιλαμε τουλαχιστον 50% ακριβοτερα!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τυγχάνει να είμαι από Θεσσαλονίκη και αγόραζα χρόνια από εκεί ξέρω για ποιο μαγαζί λες και ξέρω και το όλο ΎΦΟΣ του μαγαζιού!!! Μην δίνεις σημασία φίλε μου, εσύ είσαι ο πελάτης και αποφασίζεις που θα δώσεις τα χρήματά σου!!! Γνώμη μου; Κάνε μία λίστα με το τι χρειάζεσαι και φύγε για Αθήνα. Και για ορισμένα πράγματα;;; Ούτε καν Αθήνα, internet! Ελπίζω να έρθετε στη συνάντηση τουλάχιστον όλοι οι Θεσσαλονικείς, για να τα συζητήσουμε αυτά από κοντά!!!

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
εχεις παει κατα αεροδρομιο μερια σε εκεινο το μεγαλο μαγαζι που δεν θελω να πω το ονομα του να δεις τη τυρανια τρβανε τα ψαρακια?ασε που εγω ακομη ξερω περισσοτερα απο αυτους!και για να δεις ποσο δικιο εχω πανε και ρωτα του για κατι που ξερεις σιγουρα και δες τη απαντηση θα παρεις,και για τιμες δε μιλαμε τουλαχιστον 50% ακριβοτερα

Αγαπητέ sotos

Αν και καθυστερημένα θα σου απαντήσω ότι :

Σαφώς και δεν εννοούσα το κατάστημα που αναφέρεις..

Μπαίνεις "ή σε βάζει κάποιος άλλος γιατί δεν μπορεί να μπει αυτός" στο θέμα ενάμισυ μήνα μετά την αρχική μου τοποθέτηση και φωτογραφίζεις κάποιο συγκεκριμένο κατάστημα. (δώσε και τηλέφωνα)

Και αν θες να ξέρεις, εγώ αγοράζω (όταν δεν αγοράζω από το internet) από το κατάστημα που αναφέρεις, και στις τιμές του είναι τουλάχιστον λογικός. (σε σχέση με το γενικότερο κλίμα).

Δυστυχώς την "πάτησα" όταν πρωτομπήκα στον χώρο, και δεν είχα κάνει έρευνα αγοράς γιατί δεν μπορούσα να φανταστώ τέτοιες αποκλίσεις τιμών.

Και στην αρχική μου τοποθέτηση ως φτηνό κατάστημα εννοούσα αυτό κοντά στο αεροδρόμιο.

Πήγες να κάνεις καλή τρίμπλα αλλά ήσουν οφ-σαιντ.

Link to comment
Share on other sites

billgab χαλάρωσε.

Ελευθερη αγορά είναι σου λέει.

Κάνε εσύ την έρευνα σου και αγόραζε με την ησυχία σου από όπου θες.

Τα καταστήματα αυτά έχουν ημερομηνία.

Και επειδή ονόματα δε λέμε,οικογένειες δε θίγουμε,

τα ίδια συμβαίνουν και σε καταστήματα μεγάλα της πρωτεύουσας.

Πάντως για ηλεκτρονικά,pc,hi-fi,car stereo κτλπ εγώ έχω βρει την υγειά μου

από το internet...

Ξέρεις τί είναι να θες να αγοράσεις ένα σετ ηχείων JBL για το αμάξι και

το καταστημα της περιοχής σου(χρόνια γνωστό) να στο πουλάει 190€

και μετά να παίρνεις την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και να σου λέει:

"Η τιμή καταλόγου με το ΦΠΑ 19% είναι 95€.";!

Σοκ και δέος...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε billqab επετρεψε μου να παρεμβω στην συζητηση για να σου πω οτι το μαγαζι πηγαινοντας

στο αεροδρομιο μπορει να εχει σχετικα καλες τιμες, αλλα οι ανθρωποι του ειναι παντελως ασχετοι

και μαλιστα επικυνδινα ασχετοι και οσον αφορα τα ψαρια και οσον αφορα τα πουλια(ασχολουμαι

και με καναρινια).

Υ.Σ Δεν ειμαι μαγαζατορας ουτε εχω και επαγγελματικη σχεση με καποιο απο τα pet shop της

Θεσσαλονικης.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ας ηρεμήσουμε λίγο....

Έχω ξαναγράψει και άλλοτε για το θέμα των μαγαζιών της Θεσσαλονίκης και νομίζω ότι είμαι σε θέση μετά από αρκετά χρόνια (και πολλοί άλλοι φίλοι από τη Β. Ελλάδα) να έχω μία συνολική εικόνα του χώρου. Κανένας δεν είναι τέλειος! Κάθε κατάστημα μπορεί να έχει κάποια πλεονεκτήματα αλλά και κάποια βασικά μειονεκτήματα. Άλλοι έχουν καλύτερες τιμές λόγω μαζικών εισαγωγών (ιδιωτικά πιθανώς) και άλλοι έχουν σαφώς περισσότερες γνώσεις και μπορούν να βοηθήσουν τον πελάτη σε κάποια ανάγκη ή να τον καθοδηγήσουν καλύτερα. Κάποιοι δυστυχώς έχουν και τις γνώσεις και τις τιμές αλλά δεν είναι καλοί πωλητές. Άλλοι έχουν μεράκι και όρεξη, αλλά δεν έχουν χώρους, κάτι που όμως αντισταθμίζεται από τις γνώσεις. Αυτά συμβαίνουν παντού και σε διάφορους κλάδους. Η σημαντική διαφορά εδώ είναι ότι εμπλέκονται ζωντανοί οργανισμοί.

Όταν βρίσκω καλές τιμές θα πάω θα ψωνίσω και θα φύγω. Αν μπορώ να κάνω και μία σχετικά ενδιαφέρουσα συζήτηση θα το κάνω. Αν όχι τότε δεν έχω μεγαλύτερες απαιτήσεις. Ο ενημερωμένος - διαβασμένος - συνειδητοποιημένος χομπίστας δεν έχει ανάγκη κανένα πωλητή ή καταστηματάρχη για να του εξηγήσει ΤΙΠΟΤΑ (κατά την ταπεινή μου γνώμη).

Το πρόβλημα που παραμένει είναι ο βαθμός επικινδυνότητας του άσχετου πωλητή ή καταστηματάρχη. Αν είμαι παρών σε συζητήσεις μεταξύ αρχαρίων και πωλητών και πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω θα παρέμβω. Απο κει και πέρα ο καθένας που έχει ένα μαγαζί ακολουθεί το δρόμο του. Δεν μπορούμε να επιβάλουμε στον άλλο ένα συγκεκριμένο τρόπο αντιμετώπισης των πραγμάτων αλλά μπορούμε να προσπαθήσουμε για κάτι τέτοιο λέγοντας την άποψή μας είτε αυτή αφορά τιμές, είτε μεταχείριση ψαριών, είτε μεταχείριση πελατών. Και εννοώ να την λέμε στο κατάστημα μέσα γιατί εκεί (κατά τη γνώμη μου) μετράει περισσότερο.

Συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα

Φιλικά

Ανδρέας

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...