Jump to content

Διαχωρισμός Φύλου-Συμπεριφορά Demasoni


lapmil

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.Είμαι νέο μέλος στο foroum και επειδη είμαι αρχάριος όσον αφορά τις αφρικανικές κιχλίδες πιστεύω ότι η βοήθειά σας θα είναι υπερπολύτιμη.

Το ενυδρείο μου είναι χωρητικότητας 120 λίτρων και φιλοξενεί δύο demasoni (ένα αρσενικό και ένα θυληκό) και δύο labido yellow (ένα αρσενικό και ένα θηλυκό).Το πρόβλημα υπάρχει στα demasoni.Το αρσενικό είναι τόσο πολυ επιθετικό προς το θηλυκό που αναγκάστηκα να χωρίσω το ενυδρείο. Και αναρωτιέμαι αν αυτό συμβαίνει επειδή το αρσενικό πρέπει να συμβιώνει με τρία τουλάχιστον θηλυκά ή επειδή και τα δύο είναι αρσενικά.Σημειωτέον το θηλυκό θεωρητικά demasoni επιβλήθηκε στο αρσενικό labido.Θα μπορούσε αυτό να συμβεί;Συνεπώς αν και ξέρω πως ο διαχωρισμός του φύλου στα demasoni είναι πολύ δύσκολος υπάρχει καποιος τρόπος να καταλάβω το φύλο μέσω της συμπεριφοράς τους; Να σας πω ότι κάποια στιγμή που ενοποίησα ξανα το ενυδρείο έγινε μια μάχη μεταξύ των δύο μετά από πολλούς κύκλους κυνηγώντας το ένα την ουρά του άλλου και έπειτα το θεωρητικά θηλυκό που ηττήθηκε εξαφανίστηκε μέχρι που ξαναχώρισα το ενυδρείο.Σας ευχαριστώ για την βοήθεια εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες !!!!

καταρχην ( για να λεμε και του στραβου το δικιο )

Το ενυδρειο που εχεις ειναι ακαταλληλο για τα ψαρια που εχεις βαλει ( ειναι μικρο σε λιτρα και σιγουρα μικρο σε μηκος ) με βαση τις απαιτησεις που εχουν τα συγκεκριμενα ψαρια

τα ντεμασονι απο μονα τους ειναι ποιο επιθετικα ψαρια σε σχεση με τα λαμπιντο και θα πρεπει να υπαρχουν αρκετες κρυψωνες ( με πετρες ) στο ενυδρειο σου για να μειωθουν ( οσο αυτο ειναι εφικτο ) οι καυγαδες .

Αυτο που προτεινω ειναι να αλλαξεις σεταπ στο ενυδρειο σου , μιας και οπως ειπα ποιο πανω και τα 2 ειδη ειναι ακαταλληλα για το ενυδρειο σου .

Y.G : οι συνεχομενοι καυγαδες ειναι σιγουρο οτι θα δημιουργησουν προβλημα στα ψαρια σου ( αργα η γρηγορα ) ....

Link to comment
Share on other sites