Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα.Είμαι κι εγώ αρχάρια ξεκινώντας ένα ενυδρείο 60λτ από τον Δεκέμβριο.Αυτή την στιγμή έχω ένα darf gourami,6tetra columbia,3tetra red flame και ένα clown.Πριν δύο εβδομάδες το ένα red flame παρουσίασε αστάθεια στην κολύμβηση.Πανικόβλητη βλέποντας τα άλλα να το κατασπαράζουν το έβαλα σε ένα μπωλ μην ελπίζοντας ότι θα ζήσει.Το περίεργο είναι ότι ζει ακόμη,χωρίς θέρμανση,μόνο με αντιχλώριο στο νερό του.Θα ήθελα να ρωτήσω.Υπάρχει τρόπος να σωθεί,υπάρχει φάρμακο?Κάποιες φορές κάνει προσπάθειες να σηκωθεί και να κολυμπήσει αλλά μετά πάλι στο πλαι.Σας ευχαριστώ γιά την βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μία περίπτωση να ξανασηκωθεί άμα το βάλεις σε ένα μικρό ενυδριάκι και το νερό του να είναι σε θερμοκρασία γύρω στους 26 βαθμούς και το νερό εφάλμυρο σε αναλογία 30γραμμάρια σε 10 λίτρα νερό κάνοντας έτσι ένα ιποτονικό διάλυμα και η διάρκεια παραμονής δεν θα ξεπερνά τις 4 εβδομάδες.

Δοκίμασέ το και πες μας.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ.Θα το επιχειρήσω άμεσα,αν και ήδη το άφησα πολλές μέρες.Ήδη το μισό του σώμα έχει αλλάξει χρώμα!

Link to comment
Share on other sites

Ναι το μισό είναι ψιλοδιάφανο γκρί.

Link to comment
Share on other sites

Ναι κάπως έτσι.Έχω την εντύπωση σαν να σαπίζει.

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ πολύ δεν είναι εύκολο να βγει συμπέρασμα χωρίς στοιχεία .

Μια φωτογραφία και ένα σύντομο ιστορικό του ενυδρείου και των ψαριών θα βοηθούσε .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,το ενυδρείο το αγόρασα τον Δεκέμβρη,μεταχειρισμένο και ήδη στρωμένο.Σύμφωνα με οδηγίες του pet shop,το άφησα μία εβδομάδα χωρίς νερό και ξέπλυνα καλά το χαλίκι.Δούλεψε μια εβδομάδα χωρίς ψάρια και μετά ξεκίνησα ανά βδομάδα να προσθέτω σιγά σιγά ψάρια.Φυτά ψεύτικα.Θα προτιμούσα αληθινά αλλά λείπει η εμπειρία.Αλλαγές νερού το 20% εβδομαδιαία.Δυστυχώς δεν είχα ανακαλυψει το site σας και τώρα άρχισα τις μετρήσεις.

PH 7,5

NH3/NH4=0

NO2<0.3