Jump to content

Γνωριμία με το Aquazone


Recommended Posts

Αγαπητοί φίλοι,

Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για το άψογα οργανωμένο σας portal. Ειλικρινά ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.

Το όνομα μου είναι Νικήτας και είμαι Χημικός Μηχανικός .

Πριν 15 περίπου χρόνια είχα στήσει , στην Θεσσαλονίκη , ένα θαλασσινό ενυδρείο (μόνο ψάρια) με αρκετή θά έλεγα επιτυχία.Για επαγγελματικούς λόγους μετακoμiσα στην Αθήνα (όπου μένω από τότε) και αναγκάστηκα να το διαλύσω. Ομως το μεράκι δεν έφυγε ποτέ.

Αποφάσισα λοιπόν να ξανα-ασχοληθώ ,σοβαρά, με το στήσιμο ενός θαλασσινού ενυδρείου . Αυτή τη φορά όμως ο απώτερος σκοπός είναι ένα fish & reef aquarium.

Φρεσκάρωντας τις γνώσεις μου και διαβάζοντας τις απόψεις και πληροφορίες που βρίσκονται στο portal σας διαπίστωσα ότι η ολοκλήρωση ενός τέτοιου ενυδρείου κοστίζει αρκετά περισσότερα απ'ότι υπελόγιζα.

Η κατασκευή του tank,sump & γενικά του επίπλου είναι κάτι που μπορώ να κατασκευάσω σχετικά οικονομικά με ένα φίλο μου επαγγελματία τέτοιων κατασκευών.

Το βασικό ερώτημα είναι αν κανείς μπορεί να προχωρήσει σε ένα τέτοιο project σταδιακά . Σαυτή την περίπτωση ποιός θα ήταν ο βασικός εξοπλισμός που απαιτείται σε πρώτη φάση ,για να ξεκινήσει αυτή η διαδικασία , και ο οποίος θα μπορεί να συμπληρώνεται σιγά-σιγά.

Ποίος είναι αυτός ο εξοπλισμός και τα υλικά για ένα ενυδρείο 350-400 lts. Υπάρχει κάποιο απλοποιημένο διάγραμμα .

Ευχαριστώ

Νικήτας

Link to comment
Share on other sites

Καλωσόρισες στο forum μας Νικήτα και σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!

Αντιλαμβάνομαι, ότι αναφέρεσαι στο επόμενο βήμα, αφού έχεις κατασκευάσει το κυρίως ενυδρείο και το sump.

Αυτά λοιπόν που θα χρειαστείς είναι

-ένας κυκλοφορητής επαναφοράς του νερού από το sump προς το κυρίως ενυδρείο

-skimmer

- δύο ή τρεις κυκλοφορητές για αρχή

-συσκευή α/ο

-ενεργός άνθρακας και αντιφως