Jump to content

Φυλλόχωμα!


faze

Recommended Posts

Καταλάθος ανέβασα προηγουμένος αυτό το post σε λάθος κατηγορία....

Παρακαλώ κάποιον moderator να το σβήσει από τις αγγελίες!

Καλησπέρα aquaristes και χρόνια πολλά!

Την Παρασκευή θα ανέβω Γιάννενα και στο χωριό μου υπάρχουν πολλές βελανιδιές και πλατάνια...

Λέω να μαζέψω φυλλόχωμα λοιπόν μιας και θα έχω την ευκαιρία.

Είμαι εντελώς άσχετος όμως με τα παρακάτω θέματα....

1) Τι θεωρέιται φυλλόχωμα?

Τα πεσμένα φύλλα ή το χώμα που έχει ανακατευτεί με τα αποσυνθεμένα φύλλα?

ή και τα 2 μαζί?

2) Τι χρειάζεται να κάνω αφού το μαζέψω?

Τι ενέργειες πρέπει να γίνουν πριν μπει στο ενυδρείο?

3) Για υπόστρωμα αυτή τη στιγμή έχω λεπτόκοκκη άμμο λευκή.

Μπορώ να την βγάλω, να βάλλω το φυλλόχωμα και να την ξαναβάλω από πάνω ή θα μου κάνει το ενυδρειο σκατα?

4) Τι θα πρέπει να ξέρω γύρω από τη χημεία που θα φέρει το φυλλόχωμα στο νερό?

5) Πως επιρεάζει τα ψάρια?

6) Αξίζει τον κόπο όλη αυτή η βαβούρα? Το έχει δοκιμάσει κανεις σας? Εντυπώσεις?

Αυτά τα λίγα.... biggrin.gif

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

θα πας σε οσο μπορεις απατητο μερος.απαραιτητα εργαλεια,σακουλες καποια τσαπα,και σιγουρα φτυαρι μαζι με κοσκινο.

θα κοσκινισεις το μαλακο χωμα μαζι με οποια φυλλα εχει.

σου μιλησα για απατητο μερος,για να ειμαστε σιγουροι οτι δεν εχει πεσει καποιο φυτοφαρμακο κλπ...

αφου παρεις και μετα απο πολυ καλο κοσκινισμα αυτο που θα χρειαστεις ειναι καποια λιγα κιλα(2-3 ισως να φτασουν).

στη συνεχεια αυτο θα τοποθετηθει κατω στο9 ωενυδρειο πανω δηλαδη στο τζαμι,και απο πανω του θα μπει το υποστρωμα(οτι εχεις,χαλικι,αμμο,κλπ).μεγαλη προσοχη απο εκει και μετα να μην βγει ποτε ξανα το χωμα στην στηλη του νερου γιατι θα σε πνιξει στην αλγη.

Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ πολύ klaz! :thumbup:

Πάνο, απ'ότι έχω διαβάσει θεωρείται το καλύτερο φυσικό λίπασμα μαζί με το σκατό των ψαριων! :thumbup: