Jump to content

Ενυδρείο "diy" για τον Bettaρο μου


GoldPhoenix

Recommended Posts

Hello!!!!!

Παίδες μετά από ψάξιμο κατέληξα ότι θα ήθελα να φτιάξω να ενυδρείο με διαστάσεις πλάτος=30, υψος=35, μήκος=60. Από ένα excelακι που βρήκα στο google μου υπολόγισε το πάχος τζαμιών (χωρίς κόντρες) για τον πυθμένα 7mm και για όλα τα άλλα 5mm.

Παντού λένε για τις διαστάσεις αλλά κανένας δεν λέει τι τζάμι. Χρησιμοποιώ απλά κοινό τζάμι?

Καταρχήν να ρωτήσω πώς σας ακούγονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά?

Και επιπλέον και σημαντικότερον που θα βρω έναν καλό και έμπειρο και φτηνό τζαμά? κατά πρότιμηση στην περιοχή της Δάφνης ή στις εκεί κοντα περιοχές.

(Αν έχετε τηλέφωνο παρακαλώ γράψτε το μου. Αν υπάχει πρόβλημα διαφήμισης και δεν σας κουράζω στείλτε το μου με pm.)

Είμαι και φοιτητής και δεν φτάνει και μακριά η τσέπη :D οπότε προσπαθώ να τα κάνω όλα "DIY" όπως λέτε και εσείς. Έτσι και αλλιώς τρελένομαι να δημιουργώ ;) !!!!

Link to comment
Share on other sites

αν δεν το εχεις ξανακανει και για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο οτι μια μεσα δεν θα μαζευεις με σφουγγαριστρα καλυτερα παρε κατι ετοιμο Η κατι απο αγγελια για να σου βγει οικονομικα .

οι διαστασεις που θες ειναι στανταρ ενυδρειου εαν εξαιρεσουμε τους +5 ποντους στο υψος που βαζεις .

οποτε κοιτα για καλυτερα στις αγγελιες για κανενα 60λιτρο ενυδρειο ;)

τζαμια σιλικονες πιστολι για σιλικονη μπορει να σου φτασουν 50-60 ευρο

νομιζω οτι στην ιδια τιμη περιπου περνεις ετοιμο ενυδρειο

Link to comment
Share on other sites

συμφωνο απολυτα, νομιζω πως στο συνολο για ενα ενυδρειο των 60 λιτρων πιο φθηνα στο τελος μπορει να σου βγει αν το παρεις ετοιμο. δες καμια αγκελια....για να εχεις και το κεφαλι σου ησυχο, μην εχεις καμια πλημυρα...

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ για την γνώμη σου. Το θέμα είναι ότι την ψιλοέψαξα την δουλειά και τα 60ρια με έκπτωση που βρηκα ήταν 80 Ευρω.