Jump to content

Γειά σας Ενυδρειόφιλοι


magdalini

Recommended Posts

Πριν από λίγες μέρες απέκτησα ένα μονομάχο, 2 σκαλάρια κ ενα χρυσόψαρο. τςρα προσπαθώ να βγάλω άκρη μέσα από το φορουμ για τη καλη διαβίωση των ψαριών μου μια κ είμαι τελείως αρχάρια. σιγά σιγά ενημερώνομαι ομως. Ηδη ο μονομαχος κάνει σόλο καριέρα σε ενα μικρό ενυδρείο 17 λίτρων, τα σκαλάρια (το ενα ειναι 3 εκ. το αλλο γύρω στα 6-7εκ.) είναι σε ένα 20λιτρο ενυδρείο. Ξέρω ήδη ότι κανενα απο τα 2 ενυδρεια δεν ειναι αρκετα κ ειδικα το ενυδρειο με τα σκαλαρια αλλα το μειζον πρόβλημα ειναι αλλο:¨εκανα το λαθος να βάλω τα σκαλαρια στο ενυδριο κατευθείαν πριν το προετοιμασω πρώτα. ετσι εριξα τα χαλικια εβαλα κ 2 πετρες ( δεν ξέρω αν αυξάνουν τη σκληρότητα) ενα φιλτρο κ ενα θερμαντήρα κ μετα εριξα αντιχλώριο κ την επόμενη μερα τα βακτήρια. αλλα... το μεγαλο σκαλαρι δειχνει λαχανιασμενο κ κολυμπαει κοντα στην επιφανεια.οχι συνεχεια αλλα βλέπω αλλαγη στη συμπεριφορα του απο προχτες που το πήρα που ηταν πιο ηρεμο κ κολυμπούσε στο μεσο περιπου. Μπορώ να κανω κάτι άμεσα ;; λεω να προμηθευτώ φυτά σήμερα για να βοηθήσω τη κατάσταση..

Έγινε επεξεργασία - ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Link to comment
Share on other sites

Μας εβγαλες τα ματια ,γραφε κανονοκα :)

Το ενυδρειοσου δεν ειναι σρωμενο και τα ψαρακια σου υποφερουν,και μαλλον θα εχεις και θανατους.Τι δαισταση και τι φιλτρανση εχει το ενυδρειο;

Link to comment
Share on other sites

εντάξει κομμένα τα γκρικλις. το ενυδρείο εχει 34,5εκ. μήκος, 18εκ. πλάτος και 32εκ. ύψος. το φίλτρο είναι μικρον κ ο θερμοστατης σκουμπα 25. τον ειχα ρυθμισει στους 26 βαθμούς όμως είδα χτεσ οτι το νερό ηταν υπερβολικα ζεστο κ τον εβγαλα.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως σε ενα τετοιο ενυδρειο ,κανενα απο τα ψαρακια σου δεν πμενει μεσα.1 σκαλαρι θελει τουλλαχιστον 40 λιτρα σε τουλλαχιστον 60ποντους υψος ενυδρειο. :)

Link to comment
Share on other sites