Jump to content

διακόσμηση ενυδρείου


Recommended Posts

Γεια χαρά. Βασικά δεν έχω ακόμα ενυδρείο αλλά όπου να ναι θα αποκτήσω, είμαι αρχάριος και αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν υπάρχουν ειδικά χρώματα για να βάψω είδη για διακόσμηση και συγκεκριμένα είδη μοντελισμού, καράβι, αεροπλάνο, οχήματα.. τέτοια πράγματα. Δεν ξέρω αν έχει σημασία αλλά θα είναι ενυδρείο γλυκού νερού ... μάλλον.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Γιατί βρε συ;;;; μπορείς να φτιάξεις ένα ενυδρείο με φυσικά υλικά πέτρες - ξύλα - εύκολα φυτά κτλ για να το χαρείς κι εσύ και τα ψαράκια σου περισσότερο. Όλα αυτά τα ψεύτικα μπορέι κάποια στιγμή είοτε από τα υλικά είτε από τα χρώματα, να σου βγάλουν τίποτα τοξικές ουσίες στο νερό και να χάνεις τα ψάρια σου και να μη ξέρεις ττι φταίει. Χρώματα δε ξέρω να σου προτείνω αλλά με μια εποξική ρυτίνη να περάσεις οτι βάψεις, θα είσαι οκ πιστεύω. Είναι αρκετά ακριβή βέβαια. Θα έλεγα να πας σε κάτι φυσικό. Τι ενυδρείο σκέφτεσαι να φτιάξεις και με τι ψάρια;

Link to comment
Share on other sites

το ενυδρείο είναι 1.40 μήκος 0,60 ύψος και 0,40 βάθος ..στο περίπου. Θα μου το χαρίσει ένας γνωστός μου και θα μου το φέρει να το στήσω το καλοκαίρι. Θα βάλω και φυτά και πέτρες αλλά θα μου άρεσε να έχει μέσα είδη μοντελισμού. Ελπίζω το τελικό πόρισμα για τα χρώματα ή για τις κόλλες των μοντέλων να μην είναι αρνητικό.

Τώρα τα ψάρια ακόμα τα διαλέγω, το ιδανικό θα είναι 3-4 "μεγάλα" 15-20 cm και κάνα κοπάδι από μικρά.

Link to comment
Share on other sites

Θα έχεις ενυδρείο τούμπανο και θα του βάλεις ψευτικούρα μέσα βρε συ; Δε ξέρω, ότι θες εσυ αλλά σκέψου το λίγο. Μπορείς να βάλεις τα μοντέλα να κρεμονται από πάνω (αεροπλάνα) ή βάλτα πάνω στο καπάκι.

Link to comment
Share on other sites

η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν έχω αποφασίσει 100% για τα μοντέλα, αλλά γράφεις με ένα παράπονο που κοντέυεις να με πείσεις να μην βάλω τελικά. Το σενάριο 3-4 "μεγάλα"  και κάνα κοπάδι μικρά είναι εφικτό ή τα μικρά θα φαγωθούν;

Link to comment
Share on other sites