Jump to content

Απορίες αρχάριου


Recommended Posts

Καταρχήν συγχαρητήρια για την δουλειά που κάνετε μέσα από το φόρουμ..

Η ενασχόλησή μου με τον χώρο των ενυδρείων ξεκίνησε πριν 2 βδομάδες περίπου χωρίς

να έχω διαβάσει κάτι περί ενυδρείων(λάθος 1)

Πήγα σε ένα petshop γνωστής αλυσίδας και της είπα της πωλήτριας πως είμαι τελείως άσχετος με τα ενυδρεία και

αφού πλέον μένω σε δικό μου σπίτι, θα ήταν ευκαιρία να αποκτήσω και εγώ το δικό μου...

Μου πρότεινε για αρχή ένα 20lt κομπλέ με φίλτρο..το γνωστό HAILE 20Lt..

Mε συμβούλεψε να πάρω μόνο 2 χρυσόψαρα για αρχή...ΜΟΝΟ 2 σε ενυδρείο 20 λίτρων... :hysterical:  (Λάθος 2)

Μου έδωσε και τροφή σε pellets..αντιχλώριο Biotopol R...και μικρόβια Nitrivec(κάπως έτσι) και mini siporax για το φίλτρο..

Βασικά μου είπε να αφαιρέσω τον ενεργό άνθρακα που είχε το φιλτράκι και να βάλω όσα siporax χωράνε και απο πάνω το 

σκούρο βαμβάκι που είχε το φίλτρο..αν και σκέφτηκα να το κόψω στη μέση γιατί τρώει πολύχώρο και να βάλω πιο πολλά siporax

Μου έδωσε κάποιες συμβουλές 10% των οποίων ήταν σωστές,σύμφωνα με τα όσα έμαθα από το φόρουμ σας..

Είδα και τα τεστ και την ρώτησα για ποιο λόγο είναι και μου είπες πως δεν μου χρειάζονται ακόμα(Λάθος 3)..

Περιχαρής λοιπόν φτάνω σπίτι-πλένω γυάλα-χαλίκια-δεντράκια και ένα διακοσμητικό για να φτιάξω την χαμένη ατλαντίδα μου :lmao:

και ΤΣΟΥΠ..πετάω και τα ψαράκια μέσα..Fancy ήταν..Τώρα μου έμεινε το ένα..

Να ενημερώσω πως δεν έχω ακόμα τεστ..περιμένω να μου φέρουν...

 

Πλέον έχει προσαρμοστεί το ψάρι μια χαρά..Νερό στις αλλαγές βάζω και όσμωση εξόδου 45μS..έχω και 2μS αλλά προτιμώ την μικρή...

pH=7,

T=25-27oC,

Aγωγιμότητα 180μS,

Transparency=84% με Blank το DemiWater της όσμωσης

Ολική σκληρότητα=80ppm CaCO3

 

Τώρα λοιπόν ας προχωρήσουμε στα θέματα που έχω..

1.To νερό του ενυδρείου είναι ψιλοθωλό (είδατε και το Transparency%) 

2. Σκέφτομαι να πετάξω ότι έχει μέσα και να βάλω 1.Seachem Black για βυθό χωρίς χαλίκι.2..Πέτρες μη ασβεστολιθικές