Jump to content

Ξέμεινα από φως SOS


meteoman_79

Recommended Posts

Καλημέρα φίλοι μου!

 

 

Έχω ένα Juwel Rekord 60 (72λίτρα) και προχθές ξαφνικά δεν άναψε το φως...

Υπέθεσα την πιο εύκολη λύση,  όπου είναι η καμμένη λάμπα....

 

Αγόρασα καινούρια λάμπα..... τίποτα.....

Αποφάσισα να κάνω επιφανειακή εγχείρηση (σημείωση είμαι άσχετος σε αυτά) και άνοιξα πρώτα το διακόπτη και με ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι έλεγχα εάν δίνει ρεύμα....

Ο διακόπτης έδινε κανονικά, αλλά οι επαφές όπου κουμπώνει η λάμπα δεν έδιναν....

Έβγαλα τις επαφές (κάτι πλαστικά), και κατέληξα σε δύο ζεύγη γυμνών καλωδίων....

Εκεί μερικές φορές έδιναν και μερικές όχι....

Από τις 10 φορές που το έλεγξα στις 9 δεν έδιναν και στη μία έδινε....

Όμως το καπάκι είναι πρεσαριστό και δεν μπορώ να διερευνήσω πιο εσωτερικά, ώστε να δω που ενώνονται αυτά τα καλώδια....

 

Τι κάνω?

Ακολουθώ αυτό http://www.aquazone.gr/forums/topic/101573-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AE-ballast-juwel-rio-300/

 

Εϊναι δηλαδή βλάβη ballast?

Μου φαίνεται λίγο ρίσκο τα κοψίματα στο πλαστικό, αφού μπορεί να κάνω μεγαλύτερη ζημιά....

Επίσης, μετά η στεγανοποιηση είναι ένα θέμα....

 

Να πάω σε αδιάβροχές λεντοταινίες? Έχω διαβάσει αρκετές ενστάσεις στο φόρουμ για τη χρήση λεντοταινίας...

Αν ναι ποια διάταξη προτείνετε?

 

Προσωρινά έχω κολλήσει ένα φωτιστικό γραφείου, γιατί τα ψάρια δεν την παλεύουν καθόλου χωρίς φως....

 

Κάθε γνώμη σας ή συμβουλή πολύτιμη....

 

Σας ευχαριστώ πολύ

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση δεν εχει το record με το rio.

Το record εχει μια φετα στη μεση στο καπακι οπου αν την ξεκολλησεις απο κατω εχει το μπαλαστ. Ανοιγει πολυ πιο ευκολα απο το ριο.

Στο λεω γιατι εχω το record 80 και μολις προσφατα αλλαξα μπαλαστ για δευτερη φορα.

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση δεν εχει το record με το rio.

Το record εχει μια φετα στη μεση στο καπακι οπου αν την ξεκολλησεις απο κατω εχει το μπαλαστ. Ανοιγει πολυ πιο ευκολα απο το ριο.