Jump to content

Ο δίσκος μου κάτι έχει....


noni

Recommended Posts

:thumbup:

Εχω 9 δίσκους. Εδώ και μια εβδομάδα σκοτώνονται μεταξύ τους....

Ο BLue diamont ειναι ο πιο μικρός...

Οι άλλοι που ήταν στο ίδιο μέγεθος μαζί του μεγάλωσαν αρκετά. Αυτός έμεινε μικρός.

Δέχετε πολλές επιθέσεις. Οι άλλοι δεν τον θέλουν κοντα τους και τον σπρώχνουν..

Κρύβετε συνεχώς.

Πριν 2 ημέρες παρατήρησαν κάτι στα πτερύγια του.... Είναι finrot?

Σκούρεψε και το χρώμα του. Τρώει όμος.

Τι πρέπει να κάνω.....

Πρέπει να τον βάλω σε άλλο μέρος? ¨εχω ένα άλλο μικρο ενυδρείο 60χ30χ30

Αν είναι αυτή η ασθένεια ..πρέπει να τον απομακρύνω απο τους άλλους?

Τι φάρμακα πρέπει να του δώσω?

Δεν έχω πείρα...είμαι αρχάρια και δεν ξέρω τίποτα απο αρρώστιες.

παρακαλώ βοηθείστε με...

Υπάρχει περίπτωση αν δεν είναι αυτή η ασθένεια..κάτι άλλο να του έφαγε τα πτερύγια? Γίνετε αυτό?

¨οσο αφορά τις μετρήσεις μου όλα δείχνουν πολύ καλα.

Περιμένω με ανυπομονησία τις συμβουλές σας

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Νόνη

Link to comment
Share on other sites

Μια φωτογραφία θα βοηθούσε :thumbup:

Θα μπορούσες να τον απομονώσεις και να παρατηρήσεις συμπεριφορά στα υπόλοιπα ψάρια. Το θέμα είναι αν τα φαγώματα είναι από ασθένεια ή από δαγκώματα από τους άλλους δίσκους. Αν δεις συμπτώματα και στους άλλους δίσκους ξεκινάς θεραπεία στο μεγάλο. Αλλιώς θα μπορούσες να ξεκινήσεις με τον μικρό στην απομόνωση θεραπεία με Melafix Και βλέπεις πως θα πάει.

Κοίτα http://www.istellas.gr/aquarium/my_medicines_melafix.html

Link to comment
Share on other sites

Στέλνω και μία φωτογραφεία. Δεν είναι πολύ καθαρή..

αλλα δυσκολεύομαι να τον πετύχω αφού όλο κρύβετε...

post-3744-1176974079_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

απο το στρες,η απο πολυ ταισμα με συνδιασμο οχι συχνων αλλαγων νερου προερχεται η συγκεκριμενη αρρωστεια....

αν το αφησεις εκει το ψαρι δεν θα επιζησει για πολυ ακομα....

καραντινα θα προτεινα,αυξηση της θερμοκρασιας,αεροπετρα για καλοαερισμο,και melafix..η καποιο αλλο φαρμακο....