Jump to content

Είδη για συγκατοίκηση


stavman

Recommended Posts

Γεια σας και από εμένα,

Στήνω τώρα το ενυδρείο μου (περίπου 220 lt) και θα ήθελα την γνώμη σας (είμαι αρχάριος) για τα είδη που μπορώ να βάλω. Έχω αποφασίσει να βάλω σίγουρα demasonoi και lapidus. Θέλω να ρωτήσω τι άλλο είδος μπορώ να βάλω ακόμα ώστε να υπάρχει αρμονική συνύπαρξη και ωραίο χρωματικά αισθητικό αποτέλεσμα. Σκεφτομουν για 2 καρχαριάκια.

Link to comment
Share on other sites

Τα καρχαριάκια με κιχλίδες δεν μπορούν να μπούν. Αναγκαστικά θα προσανατολιστείς σε είδη της λίμνης Malawi. Μπορείς να βάλεις όποιο είδος θέλεις από την οικογένεια pseudotropheus. To Ph πρέπει να είναι κοντά στο 8.2 και το νερό αρκετά σκληρό. Επίσης πρέπει να δημιουργήσεις σπηλιές μέσα με διάφορες πέτρες για να μπορούν να κρύβονται. Αν θέλεις να βάλεις και κάποιο φυτό το μόνο που δεν θα παρουσιάσει πρόβλημα είναι τα διάφορα είδη vallisneria και το κερατόφυλλο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις άμεσες και διαφωτιστικές απαντήσεις σας. Ως αρχάριος θα ακολουθήσω κατά γράμμα τις συμβουλές σας.

Link to comment
Share on other sites

Ta 220 λίτρα που αναφέρεις stavman είναι ότι πρέπει για ένα "αξιοπρεπέστατο" Mbuna tank με ψάρια από τη λίμνη Malawi.

Όσο για τα ψάρια που αναφέρεις :

Pseudotropheus Demasoni : δεν υπάρχει άνθρωπος που να το έχει δει και να μην έχει ξετρελλαθεί. Να ξέρεις όμως ότι παρά το μικρό του μέγεθος (dwarf cichlid) είναι πολύ άγριο ειδικά μάλιστα σε ψάρια του είδους του. Γι' αυτό και δεν προτείνετε για αρχάριους. Μην κολλάς όμως, με σωστό aquascaping (πάρα- πάρα πολλές πέτρες-κρυψώνες) θα τα καταφέρεις.

Προσοχή βέβαια και στους συγκάτοικους που δεν θα πρέπει να έχουν παρόμοιους χρωματισμούς γιατί τότε θα έχεις σοβαρό πρόβλημα.

Labidos ( Labidochromis Caurelius) : mbuna και αυτό από την Malawi αλλά πολύ πιο ήσυχο από τα demasoni.

Για πολλούς άψογο χρωματικό αποτέλεσμα ο συνδυασμός των δύο παραπάνω ψαριών.