Jump to content

Επιλογή σωστής αντλίας


SALT

Recommended Posts

Είμαι αρχάρια με το θέμα των ενυδρείων. Πήρα πριν 15 μέρες ένα ενυδρείο το οποίο είχε δώρο μία αντλία, 450 λιτρα/ώρα.

Κατ' αρχήν δεν ξέρω αν είναι επαρκή, για το συγκεκριμένο ενυδρείο 38 λίτρων (27 καθαρά λίτρα).

Επιπλέον νομίζω ότι είναι καλό να προμηθευτώ ακόμα μία αντλία, έτσι ώστε σε περίπτωση που παρουσιάσει πρόβλημα η αρχική αντλία, να έχω άμεση αντικατάσταση. 

Δεν ξέρω τί ακριβώς να πάρω . Αντλια νερού ??? κυκλοφορητή ??? (διάβασα και ένα σχετικό άρθρο, αλλά δεν κατάλαβα τη διαφορά)

Με ποιο κριτήριο να επιλέξω το μέγεθος για το ΝΑΝΟ ενυδρείο μου ???

262039447_Webp.net-resizeimage(9).jpg.413886fa11d97451db129b7f57ca0e6c.jpg1972914637_Webp.net-resizeimage(10).thumb.jpg.d6e838bec64f643a7c61c165b3c11b2e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή Salt, αυτό που δείχνεις είναι μια απλή αντλία η οποία δεν φιλτράρει το νερό του ενυδρείου.

Ούτε αντλία χρειάζεσαι ούτε κάποιον κυκλοφορητή,  χρειάζεσαι η εσωτερικό η εξωτερικό φίλτρο

για τα λίτρα του ενυδρείου σου.

Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος alexis44 έγραψε:

Αγαπητή Salt, αυτό που δείχνεις είναι μια απλή αντλία η οποία δεν φιλτράρει το νερό του ενυδρείου.

Ούτε αντλία χρειάζεσαι ούτε κάποιον κυκλοφορητή,  χρειάζεσαι η εσωτερικό η εξωτερικό φίλτρο

για τα λίτρα του ενυδρείου σου.

Η αντλία αυτή στέλνει το νερό στο φίλτρο που υπάρχει πάνω από το ενυδρείο. Αλλά αν χαλάσει,  θα μείνει το νερό αφιλτραριστο. Τι να πάρω σαν εφεδρική;;; 

Link to comment
Share on other sites

Τωρα μιλας σωστα!!Δεν φαινοταν το "μπαλκονι" στο ενυδρειο σου και γι αυτο σου απαντησαμε ετσι ;)

Για να εισαι καλυμμενη παιρνεις την ιδια ή αν χρειαζεσαι μεγαλυτερη ροη παιρνεις μια με μεγαλυτερο αριθμο στο Qmax .

Μπορεις βεβαια να παρεις και ενα μικρο εσωτερικο φιλτρακι και να χρησιμοποιησεις σε περιπτωση αναγκης το οποιο μπορει να σου χρησιμευσει γενικοτερα σε καποιο αλλο ενυδρειο.