Jump to content

Νέο ενυδρείο


Recommended Posts

Γεια σας,

 

Είμαι αρχάριος στα ενυδρεία και εδώ και 1 εβδομάδα, ύστερα από λίγο διάβασμα των βασικών, στρώνω το ενυδρείο μου το οποίο είναι 37 λίτρων.

 

Στο φίλτρο έβαλα κεραμικά, γέμισα με νερό το ενυδρείο και έριξα μέσα Sera aquatan καθώς και Sera bio nitrivec (ml για αντίστοιχα λίτρα). Συνέχισα να ρίχνω bio nitrivec σε καθημερινή βάση ύστερα από προτροπή του ειδικού από το petshop, ώστε να δημιουργηθεί η απαραίτητη βιολογία. Επίσης έριξα και λίγη τροφή μέσα για να δημιουργηθεί αμμωνία.

 

Προμηθεύτηκα τα βασικά τεστς και οι ενδείξεις είναι στις φωτογραφίες που παραθέτω για να δουν οι πιο έμπειροι. Δεν είμαι σίγουρος όμως ότι έχει γίνει ο κύκλος που πρέπει παρ'όλο που οι τιμές φαίνονται καλές.

 

Τελικά έβαλα 3 ψαράκια (Zebra Danio Neon) μέσα, σιγά σιγά, και συμπλήρωσα νερό βρύσης. Δεν τα έχω ταΐσει μέχρι στιγμής γιατί φοβάμαι μην ανέβει η αμμωνία απότομα. Επίσης μπορώ να ρίξω aquatan και bio nitrivec τώρα που τα ψάρια είναι μέσα;

 

Ποια είναι τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνω;

1.jpg2.jpg

Έγινε επεξεργασία - aquafan
Link to comment
Share on other sites

Θα σου απαντήσουν οι πιο έμπειροι γιατί και εγώ από φέτος ασχολούμαι με τα ψάρια αλλά νομίζω ότι βιαστηκες να βάλεις μέσα ψαρια σκέψου ότι το δικό μου ενυδρείο έκανε να στρωθεί 39 μέρες οπότε δεν νομίζω το δικό σου να έχει στρωσει με την καμμία...Ψάξε εδώ στο σάιτ πως να το στρώσεις σωστά

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites