Jump to content

Θολά νερά στο ενυδρείο.


Recommended Posts

Φίλοι μου το ενυδρείο ενός μηνός που έχω, τελευταία είναι αρκετά θολό. Στην αλλαγή νερού δεν βάζω πίεση. Τι να φταιει; Μήπως τα βακτήρια;           Μήπως οι 2 θαλασσινές πέτρες;

Το ενυδρείο είναι χωρητικότητας 120 L και οι διαστάσεις του ( Μήκος 66 cm Πλάτος 36 cm και ύψος 45 cm.

Έχω βάλει μέσα 7 χρυσόψαρα, ψιλή άμμο , 2 πλαστικά φυτά, 2 πέτρες θαλάσσης, έναν μικρό κορμό (για ενυδρεία) ξύλο αφού πρώτα τον μούλιασα και έπλυνα καλά, Φαγητό τα βάζω πρωί βράδυ Τetra Goldfish που είναι σαν μικρή φακή και INSECTIVORE που είναι σαν φύλλα ψιλά , το αντιχλωριακό είναι Prime το υγρό για βακτήρια είναι το Stability . Αυτά.

Αν σε όλα αυτά κάτι είναι λάθος παρακαλώ βοηθήστε. Είμαι άπειρος και άσχετος. ?

 Και το νερό το αλλάζω μια φορά την εβδομάδα το 1/3 αφού πρώτα βάζω τις ανάλογες σταγόνες του αντιχλωριακού.

Έγινε επεξεργασία - Vasilis Papias
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Vasilis Papias έγραψε:

Φίλοι μου το ενυδρείο ενός μηνός που έχω, τελευταία είναι αρκετά θολό. Στην αλλαγή νερού δεν βάζω πίεση. Τι να φταιει; Μήπως τα βακτήρια;           Μήπως οι 2 θαλασσινές πέτρες;

Το ενυδρείο είναι χωρητικότητας 120 L και οι διαστάσεις του ( Μήκος 66 cm Πλάτος 36 cm και ύψος 45 cm.

Έχω βάλει μέσα 7 χρυσόψαρα, ψιλή άμμο , 2 πλαστικά φυτά, 2 πέτρες θαλάσσης, έναν μικρό κορμό (για ενυδρεία) ξύλο αφού πρώτα τον μούλιασα και έπλυνα καλά, Φαγητό τα βάζω πρωί βράδυ Τetra Goldfish που είναι σαν μικρή φακή και INSECTIVORE που είναι σαν φύλλα ψιλά , το αντιχλωριακό είναι Prime το υγρό για βακτήρια είναι το Stability . Αυτά.

Αν σε όλα αυτά κάτι είναι λάθος παρακαλώ βοηθήστε. Είμαι άπειρος και άσχετος. ?

 Και το νερό το αλλάζω μια φορά την εβδομάδα το 1/3 αφού πρώτα βάζω τις ανάλογες σταγόνες του αντιχλωριακού.