Jump to content

Στρώσιμο Ενυδρείου


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους, είμαι τελείως αρχάρια στο θέμα ενυδρείων  και θα ήθελα την βοήθεια σας!

 

Αρχικά έχω ενυδρείο 40 λίτρων, έχω βάλει μέσα κάποια φυτά (anubias κλπ) όπως και κάποιες πέτρες λάβας.

 

Θέλω να πάρω αξολοτλ αλλά δεν έχω φτιάξει ακόμα το νερό.

 

Προς το παρόν το ενυδρείο έχει μέσα μόνο τα φυτά και το υπόστρωμα. (Δεν έχω βάλει ψάρια).

 

Κάνω καθημερινά μετρήσεις οι οποίες μου βγαίνουν 0 αμμωνία, 0 νιτρώδη, 0 νιτρικά, 0 χλώριο, pH 6.2 και σκληρότητα νερού 10-15.

 

Χθες έβαλα λίγα πέλλετ νερωχελωνας ώστε να εκκρίνουν αμμωνία και να δημιουργήσω τον κύκλο του αζώτου, προς το παρόν οι μετρήσεις αμμωνίας είναι ακόμα στο 0.

 

Στο νερό έχω χρησιμοποιήσει τις amtra το αντιχλωριο και τα βακτήρια (στις ποσότητες που αναγράφονται για τα λίτρα του νερού μου). 

 

Επίσης έχω και εσωτερικό φίλτρο το οποίο δουλεύει συνεχώς.

 

Κάνω κάτι λάθος στην διαδικασία? 

Δεν θα έπρεπε να έχω υψηλές τιμές και όχι μηδενικές??

 

Επίσης κάτι ακόμα που με απασχολεί είναι πως ενώ το KH και GH είναι σχετικά υψηλά, το pH είναι αρκετά χαμηλό και θα ήθελα να το αυξήσω στο 7.4-8.. 

 

Ξέρετε γιατί είναι τόσο χαμηλό το pH και πως μπορώ να το αυξήσω χωρίς να αυξηθεί το KH ??? 

Link to comment
Share on other sites

πριν 32 λεπτά, το μέλος Biky Mpilpili έγραψε:

 

Αρχικά έχω ενυδρείο 40 λίτρων, έχω βάλει μέσα κάποια φυτά (anubias κλπ) όπως και κάποιες πέτρες λάβας.

 

πρώτα, ειναι λιγο μικρο το ενυδρειο σου  για αξολοτλ, χρειάζεται 50λ και πανω (καλυτερα πανω απο 60)

2- σκέψου πως θα κρατήσεις την θερμοκρασία νερου το καλοκαίρι στους 23 βαθμούς.....γιατι ειναι κρυου νερου

Για το στρώσιμο - παιρνεις flakes για τα ψαρια, καλυτερα να περιεχει πανω απο 50% πρωτεΐνες και ριχνεις στο νερο 1/3 κουταλάκι γλυκου κοφτο. Αν η θερμοκρασια του νερου ειναι 25-26 βαθμους, σε 24 ωρες θα μετρας την αμμωνια. Οταν θα μετρησεις την αμμωνια πανω απο μηδεν, τότε ριχνεις και τα βακτηρια.

Διαβασε εδω-

 

Link to comment