Jump to content

Διαρροή ενυδρείου


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά, είμαι τελείως αρχάριος στον τομέα των ενυδρείων και πριν 2 μήνες σχεδόν πήρα το πρώτο μου ενυδρείο 60lt ... έχω παρατηρήσει ότι χάνει κάποια νερά απο τον πάτο του πάνω στο έπιπλο, αρκετά νερά για την ακρίβεια... υπάρχει πιθανότητα να είναι κάποια βλάβη σε τόσο καινούργιο ενυδρείο??

Link to comment
Share on other sites

Λογικά θα έχει εγγύηση το ενυδρείο, πήγαινε το πίσω ή μίλα με το κατάστημα που έκανες την αγορά για να κάνει αντικατάσταση

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 26 λεπτά, το μέλος Force έγραψε:

Λογικά θα έχει εγγύηση το ενυδρείο, πήγαινε το πίσω ή μίλα με το κατάστημα που έκανες την αγορά για να κάνει αντικατάσταση

 

Και αν το κατάστημα δεν δίνει εγγύηση (δεν θυμαμαι) , υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει επισκευή οικονομικά γιατί δεν μου περισσεύουν? 🙄

Link to comment
Share on other sites

Ο σωστός τρόπος είναι να το ανοίξεις όλο και να ξανά κολληθεί πάλι,

μια πιο απλή λύση είναι να το αδειάσεις , να το στεγνώσεις καλά, και να βάλεις από μέσα σιλικόνη εκεί που βλέπεις ότι έχει διαρροή, 

Υπάρχει μια σιλικόνη Orca που λέει ότι κολλάει μέσα στο νερό, την έχω χρησιμοποιήσει είναι πολύ καλή, αλλά όχι μέσα σε νερό σε στεγνό γυαλί.

Πάντα σιλικόνη για ενυδρεία.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου γιατί να μην δίνει εγγύηση; Είναι δυνατόν; πήγαινε άμεσα στο κατάστημα. 

Αλλιώς όπως είπε και ο  force, το σωστό είναι λύσιμο και κόλληση όλου του ενυδρείου.

Η διαρροή δείχνει πρόβλημα στην σιλικόνη . Αν συνεχίσεις έτσι, θα φουσκώσει η βάση-θεωρώ ότι ήδη έχει αρχίσει- και τίθεται θέμα στατικοτητας της κατασκευής. 

Δεν θέλω να σε αγχωσω, αλλά με την διαρροή δεν παίζεις  :)

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος Γεώργιος Γουϊδας έγραψε: