Jump to content

Περιεργεια για θαλασσινο


Recommended Posts

Καλησπέρα σας κόσμε!!!

Σήμερα εκεί που καθόμουν και άραζα μια φωνή ακούστηκε και μου είπε..."Ελα σε τρώει το αλάτι"...

Καταλαβαίνετε.. Δεν είμαι και άνθρωπος των δεύτερων σκέψεων. Ξέρω ότι είμαι εντελώς άσχετος. Από αυτά που είδα και θαύμασα από τα μέλη του forum κατάλαβα ότι αυτή η φωνή είχε δίκιο. Με έχει τραβήξει το θέμα ύφαλος. Από τα απειροελάχιστα που κατάλαβα είναι ότι θα μπλέξω με ένα πολύ ευχάριστο τρόπο. Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν θέλω να μπω σε ένα κατάστημα, όσο αξιόπιστο και αν έχω ακούσει και διαβάσει ότι είναι και να πω θέλω ύφαλο και φυσικά να με πιάσουν στον ύπνο. Με το γλυκό το aquazone με ξεμπέρδεψε σε αρκετά πράγματα και μου αντιμετώπισε πολλά που με τα καταστήματα πάντα αντιμετώπιζα με κόστος δυσανάλογο. 

Θα ήθελα βοήθεια σε πρώτη φάση ως προς το κομμάτι εξοπλισμός. Να προσθέσω ότι η βασική ερώτηση είναι ότι έχω μια γυάλα 60 λίτρα που περισσεύει και εκεί σκέφτομαι να κάνω το εγχείρημα. Είναι αποδεκτά τα λίτρα αυτά;;; Σε δεύτερη μοίρα επομένως έρχεται η ερώτηση του τι θα χρειαστώ από εξοπλισμό. Να πω ότι γενικά από φωτογραφίες μελών μου έχουν κινήσει το ενδιαφέρον αρκετά, όλα τα κοράλλια (ξέρω ότι ακούγομαι αρκετά ενθουσιώδης αυτή την στιγμή). Δεν ξέρω ούτε την βασική ορολογία...Από ότι έχω καταλάβει  υπάρχουν κοράλλια που θέλουν μεγάλες ροές, άλλα που δεν θελουν κλπ κλπ.. 

Επομένως είναι εφικτό κάτι τέτοιο σε αυτά τα λίτρα;;

Link to comment
Share on other sites

Καλήμερα το 60 λιτρο για να ξεκινησεις ειναι οκ.Ομως λογο λιγων λιτρων υπαρχει περιορισμος στα ψαρια οπως λογικα φανταζεσαι.Στα κοραλια δεν θα εχεις ιδιαίτερο θεμα παντα με την λογικη των ιδανικων συνθηκων.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα GVC. 

 

Μια χαρά μπορει να γινει ενα 60 λτ θαλασσινο. Απλα όπως πολύ σωστά είπε και ο Νικος η γκάμα απο τα ψαράκια που μπορεις να βαλεις μεσα ειναι λιγο περιορισμένη.  Αυτο φυσικά απο οτι καταλαβα δεν στέκεται εμπόδιο γιατι σε ενδιαφέρουν κυρίως τα κοράλλια.