Jump to content

Προσωπική εμπειρία με eheim και τον αντιπρόσωπο της στην Ελλάδα.


Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

Ενα χρόνο και κάτι στον κόσμο του ενυδρείου και ήρθα αντιμέτωπος με ένα παράλογο.

Από δική μου "λόξα" έχω στήσει τα περιφερειακά του ενυδρείου μου με της eheim

(Φίλτρο - θερμαντήρα - controller ph - ταιστρα "τα νέας γενιάς με wifi όλα" , λάμπα UV και αεραντλία)

Το φίλτρο είχε αρχίσει να χάνει απόδοση και από 740l/h  που το έβαλα και με καθαρά σφουγγάρια κλπ έπεφτε στα 450l/h .

Ήρθα σε επικοινωνία με την eheim στη Γερμανία κάναμε αρκετά τέστ και δοκιμές και μου είπαν να γίνει αντικατάσταση της κεφαλής του φίλτρου.

Μου είπαν να έρθω σε επικοινωνία με τον επίσημο αντιπρόσωπο τους στην Ελλάδα, παραθέτοντας μου τα στοιχεία του ).

Αμέσως προώθησα όλη την αλληλογραφία μας και ο ίδιος προς τιμήν του με κάλεσε στο επόμενο 30 λεπτο.

Με διαβεβαίωσε ότι θα γίνει αποστολή και ότι λογικό είναι αφού παραλάβω την νέα κεφαλή θα δώσω την παλιά γιατί αλλιώς πάνε όλα ! 

Μου ζήτησε να κάνω υπομονή λίγες ημέρες μόνο.

Μετά από 1+ εβδομάδα με κάλεσε ξανά και μου είπε, να στείλω πίσω την παλιά να την ελέγξει και να μου στείλει νέα, λέω κάτι δεν άκουσα καλά.

Του είπα να πως θα αφήσω το ενυδρείο μου χωρίς φίλτρο?

Μου είπε ότι δεν είναι δυνατόν να χρεωθεί με 350€ το φίλτρο για φοβόταν ότι δεν θα το επιστρέψω.

Απόρησα για το αν είναι όντως ο σωστός αντιπρόσωπος της eheim ή κάποιος μου κάνει πλάκα.

Είχε εντολή από την κατασκευάστρια να κάνει αντικατάσταση, πράγμα που σημαίνει ότι τον καλύπτει, επίσης αν είχε τον φόβο (εύλογος φόβος) θα μπορούσε να μου πει , κ.ταδε θα ήθελα να μου καταβάλλετε το ποσό των 350€ και μόλις παραλάβω το παλιό σας τα επιστρέφω..

Το μόνο που μου είπε σε επίσημο email είναι το παρακάτω 

"That you are not being polite with someone that you don't know?"

 

Απορώ όχι γιατί το είπε αυτο , ειδικά μετά την επιμονή του να αφήσω το ενυδρείο μου χωρίς φίλτρο για 1+ εβδομάδα, αλλά γιατί η eheim  το δέχτηκε.

 

Βέβαια μόλις κοινοποίησα στην eheim  το πρόβλημα και την άρνηση του, άμεσα η eheim έστειλε αντικατάσταση..

 

Λυπάμαι πααααρα πολύ που υπάρχουν τέτοιοι στον χώρο όταν αυτό το χόμπι όπως και όλα τα χόμπι τα κάνουμε με αγάπη..

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, αν και έχεις δίκιο αυτούς δεν τους νοιάζει, μπορεί να μην έχει καν ενυδρείο και από την άλλη ο καθένας έχει το δικαίωμα να μην κάνει καλά τη δουλειά του. Είτε ακόμα και να είναι καχύποπτος αν ο πελάτης θα είναι εντάξει και ασφαλώς υπάρχει περίπτωση να δώσει κεφαλή και να μην πάρει πίσω το κομμάτι και να βγει χρεωμένος, πολλά γίνονται.

Μου έχει τύχει με ελαττωματικό κάδο παλιότερα παρόμοια περίπτωση όταν πρωτοξεκίνησα. Το μαγαζί δεν με εξυπηρετούσε ούτε έβγαλα άκρη, δανείστηκα ένα κάδο από το φόρουμ εδώ και αγόρασα με δικά μου έξοδα από αλλού με αρκετή καθυστέρηση. Θα μπορούσε να λέω ψέματα και να ψάχνει τον κάδο του ο άνθρωπος.

 

Θα κράταγα την μεγάλη εικόνα ότι Ο κατασκευαστής όπως οι περισσότερες γερμανικές εταιρίες είναι πολύ εντάξει και σε εξυπηρέτησαν άμεσα.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ με το σύστημα διοξειδίου της Eheim είχα κακή εμπειρία. Με το κατάστημα βασικά, δεν ξέρω αν έφτασε στον αντιπρόσωπο. Ο μειωτήρας με τα μανόμετρα εμφάνισε δυσλειτουργία κι άδειασε όλη τη μπουκάλα στο νερό. Κάλεσα στο κατάστημα που το είχα αγοράσει και ζήτησα να το ελέγξουν για βλάβη, όχι να το αντικαταστήσουν άμεσα. Η απάντηση ήταν μήπως έχω κάνει λάθος συνδεσμολογία, γιατί δεν γίνεται αυτό! Τους είπα ότι αν η συνδεσμολογία ήταν λάθος, θα συνέβαινε από την πρώτη στιγμή, όχι μετά από μήνες λειτουργίας. Τους έστειλα και φωτογραφία με τις συνδέσεις, μπας και βρω άκρη. Την έλαβαν, μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν με τον αντιπρόσωπο και θα με ενημερώσουν. 

Μπάμπης, ακόμα περιμένω.

Εν τω μεταξύ αγόρασα από αλλού μειωτήρα με μανόμετρα της Dennerle και ησύχασα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...