Jump to content

Νέο ενυδρείο - Ερωτήσεις


a.panos

Recommended Posts

Καλημέρα και Καλή Χρονιά σε όλους.

 

είμαι εντελώς άσχετος με το χόμπυ,

έχω διαβάσει αρκετά εδώ μέσα και έχω καταλήξει ποια πράγματα μπορώ να υποστηρίξω και ποια όχι, μέχρι στιγμής.

περιμένω να παραλάβω ενα μικρό ενυδρείο Hailea K-60 60Lt, στο οποίο θέλω να τοποθετήσω τα δύο ήδη υπάρχοντα χρυσοψαράκια μου, 

τα οποία τώρα ταλαιπωρούνται σε ενα μίνι 20lt tank.

τα δεδομένα μου:

--- χώρος για μεγαλύτερο ενυδρείο δεν υπάρχει

--- επιθυμία για περισσότερα ψάρια δεν υφίσταται

--- δεν επιθυμώ να ασχοληθώ με φυτεμένο ενυδρείο

--- μπάρα αερόπετρας και αεραντλία για παροχή οξυγόνου

--- το νερό προέρχεται αποκλειστικά από αντίστροφη όσμωση 5 σταδίων καθαρισμού και 2 επιπλέον σταδίων εμπλουτισμού ιχνοστοιχείων (είναι πόσιμο)

--- αλλαγές νερού κάθε 2η μέρα σε ποσοστό 25-30%

 

έχω όμως τις ακόλουθες ερωτήσεις, με δεδομένο πάντα ότι ακόμη δεν έχω ξεκινήσει καν με το νεο ενυδρείο:

1. μπορώ να τοποθετήσω στο βυθό λευκό χαλίκι κι αν ναι τι πάχους και είδους ?

2. μπορώ να βάλω πέτρες από την παραλία ?

3. με δεδομένες τις αλλαγές και την ποιότητα του νερού που ανέφερα, είναι αναγκαστικός ο έλεγχος με τέστ ?

4. έχω δει οτι τα ψάρια μου λατρεύουν την αναδυόμενη κουρτίνα αέρα από την αερόπετρα και διαρκώς ασχολούνται μ'αυτή,

όμως παρατήρησα οτι η μπάρα αυτή μου αφήνει μια μικρή θολότητα στο νερό (ναι είναι από την αερόπετρα), είναι νορμάλ αυτό ή να την πετάξω και να πάρω μια πιο καλή ?

 

ευχαριστώ για τη φιλοξενία

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος a.panos έγραψε:

Καλημέρα και Καλή Χρονιά σε όλους.

 

είμαι εντελώς άσχετος με το χόμπυ,

έχω διαβάσει αρκετά εδώ μέσα και έχω καταλήξει ποια πράγματα μπορώ να υποστηρίξω και ποια όχι, μέχρι στιγμής.

περιμένω να παραλάβω ενα μικρό ενυδρείο Hailea K-60 60Lt, στο οποίο θέλω να τοποθετήσω τα δύο ήδη υπάρχοντα χρυσοψαράκια μου, 

τα οποία τώρα ταλαιπωρούνται σε ενα μίνι 20lt tank.

τα δεδομένα μου: