Jump to content

Ποια είναι τα βασικά ενός ενυδρείου για έναν μονομάχο; (αρχάρια)


Recommended Posts

Γεια σας,

Πρώτη φορά ανεβάζω και θέλω πολύ τη βοήθειά σας! Είμαι φοιτήτρια και επειδή ήθελα ένα ζωάκι που να μπορώ όμως να φέρνω μαζί μου στο πατρικό μου όταν γυρνάω σκέφτηκα να πάρω ένα ψαράκι. Πήγα και ρώτησα σε ένα pet shop (είμαι εντελώς άσχετη) και μου έδωσαν πολύ απλές οδηγίες, μου έδωσαν ένα πλαστικό ενυδρείο 6 L και μου είπαν απλά να αλλάζω νερό μία φορά την εβδομάδα. Με αυτά τα δεδομένα στο μυαλό μου πήρα έναν μικρό μονομάχο. Ψάχνοντάς το λίγο παραπάνω όμως τώρα διαπιστώνω πόσο κακό κάνω στο ψαράκι. Έχω πελαγώσει πάρα πολύ με τις οδηγίες που βρίσκω στο φόρουμ και γενικά στο ιντερνετ γιατί μου φαίνονται πολύ περίπλοκες και επίσης δυστυχώς δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να δώσω με τη μία 80-100 ευρώ για να πάρω ό,τι χρειάζεται (εννοείται αν ήξερα τι χρειάζεται δεν θα έπαιρνα ψαράκι χωρίς να μπορώ να του πάρω τα απαραίτητα). 

Η ερώτησή μου είναι λοιπόν, σε πρώτη φάση έστω, ποια είναι τα βασικά που πρέπει να πάρω για να ζει λίγο καλύτερα ο μονομάχος μου; Σταδιακά εννοείται θα προσπαθήσω όλο και να προσθέτω ότι χρειάζεται. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

https://misirlis-aquarium.gr/5090-ΑΡΧΙΚΗ/5093-Σπίτι--Κήπος-/-Κατοικίδια-/-Ψάρια-/-Ενυδρεία/3985-sunsun-atk-420e-ενυδρείο-25lt.html

https://www.aquario.gr/product/haquoss-evolution-40-21lt-starter-led/

Δες καποια απο αυτα. το δευτερο εχει και φιλτρο και φωτισμο.

Μεχρι να παρεις πιο μεγαλο ενυδρειο, πρεπει να κανεις αλλαγη νερου καθε μερα με αντιχλωριο πχ seachem prime, περιπου 40-50% , δηλ 2-3 λιτρα. Η θερμοκρασια του νερου πρεπει να ειναι 24-26 βαθμους. Αν δεν εχεις θερμοστατη, πρεπει να παρεις. Ταίζεις ελαχιστα, να μην μεινει καθολου τροφη κατω στον βυθο.

Βγαλε φωτο απο το ενυδρειο σου, να δουμε και το ψαρι.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο