Anax Posted December 21, 2007 #1 Share Posted December 21, 2007 Είμαι νέος χομπίστας και γεμάτος όρεξη και αγάπη στα ψάρια. Ξεκίνησα το στήσιμο 2 ενυδρείων στις 26/11/07. Ήδη έχω αγοράσει άλλα δύο σε τιμές πάρα πολύ καλές. Τα ενυδρεία είναι δύο των 130 λίτρων και δύο των 96 λίτρων. Είναι εξοπλισμένα με εσωτερικά φίλτρα (με αντλίες των 460 L/Hr και αυτόματους θερμαντήρες των 150W. Η κακοτυχία μου (και θέλω να την γνωρίσω για να προφυλάξω άλους να πάθουν τα ίδια μεμένα), άρχισε όταν μετά από έρευνα αγοράς (το συνηθίζω) στο διαδίκτυο, τοποθέτησα παραγγελία στο Site "reptilica.gr (de)". Η παραγγελία αφορούσε υλικά της Sera και ήταν της τάξεως των 530 ευρό. Ο προμηθευτής δεν έχει απαντήσει στα email που του έχω στείλει για ελλειμματικές παραλαβές μου και για είδη ακατάλληλα και με ληγμένες ημερομηνίες. Έχω στην διάθεσή σας όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν την αλήθεια των λεγομένων μου. Βέβαια εάν είχα κάνει πιο προσεκτική δουλειά, θα έβλεπα ότι η SERA δεν τον έχει στον κατάλογο των λιανοπωλητών της στην έδρα του που είναι 90411 NURNBERG Germany. email_Document.rtf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zorba_The_Freak Posted December 21, 2007 #2 Share Posted December 21, 2007 Πως εκανες την πληρωμή? Δεν μπορεις να την μπλοκαρεις? Παντως η αγορες μεσω internet πρεπει να γινονται απο δοκιμασμενα και αξιοπιστα μαγαζια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIN Posted December 21, 2007 #3 Share Posted December 21, 2007 Παντως η αγορες μεσω internet πρεπει να γινονται απο δοκιμασμενα και αξιοπιστα μαγαζια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χρήστος Posted December 21, 2007 #4 Share Posted December 21, 2007 reptilica.gr (de) Έμπλεξες φίλε μου με αυτούς… άστα να πάνε γιατί θα κατηγορηθώ για δυσφήμηση. Έπρεπε πρώτα να ρωτούσες εδώ από πού παραγγέλλουν η περισσότερη και θα δεις υπάρχουν και πλήρες αξιόπιστα ον λινε μαγαζιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anax Posted December 21, 2007 Author #5 Share Posted December 21, 2007 Είμαι νέος χομπίστας και γεμάτος όρεξη και αγάπη στα ψάρια. Ξεκίνησα το στήσιμο 2 ενυδρείων στις 26/11/07. Ήδη έχω αγοράσει άλλα δύο σε τιμές πάρα πολύ καλές. Τα ενυδρεία είναι δύο των 130 λίτρων και δύο των 96 λίτρων. Είναι εξοπλισμένα με εσωτερικά φίλτρα (με αντλίες των 460 L/Hr και αυτόματους θερμαντήρες των 150W. Η κακοτυχία μου (και θέλω να την γνωρίσω για να προφυλάξω άλους να πάθουν τα ίδια μεμένα), άρχισε όταν μετά από έρευνα αγοράς (το συνηθίζω) στο διαδίκτυο, τοποθέτησα παραγγελία στο Site "reptilica.gr (de)". Η παραγγελία αφορούσε υλικά της Sera και ήταν της τάξεως των 530 ευρό. Ο προμηθευτής δεν έχει απαντήσει στα email που του έχω στείλει για ελλειμματικές παραλαβές μου και για είδη ακατάλληλα και με ληγμένες ημερομηνίες. Έχω στην διάθεσή σας όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν την αλήθεια των λεγομένων μου. Βέβαια εάν είχα κάνει πιο προσεκτική δουλειά, θα έβλεπα ότι η SERA δεν τον έχει στον κατάλογο των λιανοπωλητών της στην έδρα του που είναι 90411 NURNBERG Germany. Απάντηση στον γιώργο Την πληρωμή την έκανα μέσω πιστωτικής, με χρέωση του λογαριασμού άμεση (μου έκανε εντύπωση η εοίσπευση της πληρωμής, πριν καν σταλεί το δέμα. Δυστυχώς έπρεπε να περιμένω την παραλαβή (ελλειματική και σε κακά χάλια) που άργησε κατά 15 ημέρες, και έτσι δεν μπορούσα να την ακυρώσω στην Τράπεζα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anax Posted December 21, 2007 Author #6 Share Posted December 21, 2007 reptilica.gr (de) Έμπλεξες φίλε μου με αυτούς… άστα να πάνε γιατί θα κατηγορηθώ για δυσφήμηση. Έπρεπε πρώτα να ρωτούσες εδώ από πού παραγγέλλουν η περισσότερη και θα δεις υπάρχουν και πλήρες αξιόπιστα ον λινε μαγαζιά. Μήπως Χρήστο και εσύ είχες προβλήματα από αυτό το site σε κάποια σου αγορά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest orck Posted December 21, 2007 #7 Share Posted December 21, 2007 επειδη δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα, αν εκανες την πληρωμη με paypal τοτε μπορεις να κανεις dispute στο resolution center για να παρεις τα λεφτα σου πισω (η τουλαχιστον να τους αναγκασεις να ασχοληθουν μαζι σου) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemo 2b Posted December 21, 2007 #8 Share Posted December 21, 2007 Κάνε μια επαφή με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή στο mail infoecc@efpolis.gr. Πέρνα τους όλα τα στοιχεία που έχεις καθώς και την αλληλογραφία σου με το κατάστημα που έκανες τις αγορές. Επίσης σκανάρισε και πέρνα τους και τον λογαρισμό της πιστωτικής σου με την πληρωμή στο εν'λόγω κατάστημα. Περιέγραψε ακριβώς τί έχει συμβεί, ποιό είναι το πρόβλημα καθώς και τί θέλεις εσύ να γίνει απο εδω και πέρα (αποστολή καινούργια ή refund). Απο προσωπική εμπειρία μπορώ να σου πω ότι είναι ο μόνος τρόπος για να βγάλεις άκρη. Καλή επιτυχία Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χρήστος Posted December 21, 2007 #9 Share Posted December 21, 2007 Μήπως Χρήστο και εσύ είχες προβλήματα από αυτό το site σε κάποια σου αγορά? Ακριβώς μην ρωτάς λεπτομέρειες για ευνόητους λόγους… Link to comment Share on other sites More sharing options...
kopa56 Posted December 21, 2007 #10 Share Posted December 21, 2007 Δυστυχώς στο internet υπάρχουν πολοί κακοί επαγγελματίες ( που είναι ουσιαστικά ανεξέλεγκτοι. Γι' αυτό χρήσιμο είναι να ρωτάμε για τα καλά και αξιόπιστα μαγαζιά. Κατά τη γνώμη μου ο καλύτερος τρόπος πληρωμής είναι μέσω paypal, οπου όπως αναφέρεικαι ο orck μπορεις να κανεις dispute με μεγάλες πιθανότητες να βρείς την άκρη ή να πάρεις τα λεφτά σου πίσω - τουλάχιστον αυτή είναι η προσωπική μου εμπειρία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klaz Posted December 22, 2007 #11 Share Posted December 22, 2007 Κάνε μια επαφή με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή στο mail infoecc@efpolis.gr. Πέρνα τους όλα τα στοιχεία που έχεις καθώς και την αλληλογραφία σου με το κατάστημα που έκανες τις αγορές. Επίσης σκανάρισε και πέρνα τους και τον λογαρισμό της πιστωτικής σου με την πληρωμή στο εν'λόγω κατάστημα. Περιέγραψε ακριβώς τί έχει συμβεί, ποιό είναι το πρόβλημα καθώς και τί θέλεις εσύ να γίνει απο εδω και πέρα (αποστολή καινούργια ή refund). Απο προσωπική εμπειρία μπορώ να σου πω ότι είναι ο μόνος τρόπος για να βγάλεις άκρη. Καλή επιτυχία κανε αυτο ακριβως που σου προτεινει νο φιλος θωμας..πρεπει καποια στιγμη να σταματησουν οι ''απατεωνες ψευτοεπαγγελματιες''.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anax Posted December 22, 2007 Author #12 Share Posted December 22, 2007 Κάνε μια επαφή με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή στο mail infoecc@efpolis.gr. Πέρνα τους όλα τα στοιχεία που έχεις καθώς και την αλληλογραφία σου με το κατάστημα που έκανες τις αγορές. Επίσης σκανάρισε και πέρνα τους και τον λογαρισμό της πιστωτικής σου με την πληρωμή στο εν'λόγω κατάστημα. Περιέγραψε ακριβώς τί έχει συμβεί, ποιό είναι το πρόβλημα καθώς και τί θέλεις εσύ να γίνει απο εδω και πέρα (αποστολή καινούργια ή refund). Απο προσωπική εμπειρία μπορώ να σου πω ότι είναι ο μόνος τρόπος για να βγάλεις άκρη. Καλή επιτυχία Πράγματι αυτό ακριβώς σκοπεύω να κάνω και νομίζω ότι είναι η μόνη λύση. Περιμένω όμως μήπως λόγω των εορτών είχε πολύ κίνηση και για αυτό το λόγο δεν απάντησε σε κανένα από τα e-mail μου. Από την στιγμή που η έδρα του εν λόγω προμηθευτή είναι στην Κοινότητα (Reptilica.de), πιστεύω ότι είναι η μόνη λύση. Σε ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anax Posted December 22, 2007 Author #13 Share Posted December 22, 2007 Δυστυχώς στο internet υπάρχουν πολοί κακοί επαγγελματίες ( που είναι ουσιαστικά ανεξέλεγκτοι. Γι' αυτό χρήσιμο είναι να ρωτάμε για τα καλά και αξιόπιστα μαγαζιά. Κατά τη γνώμη μου ο καλύτερος τρόπος πληρωμής είναι μέσω paypal, οπου όπως αναφέρεικαι ο orck μπορεις να κανεις dispute με μεγάλες πιθανότητες να βρείς την άκρη ή να πάρεις τα λεφτά σου πίσω - τουλάχιστον αυτή είναι η προσωπική μου εμπειρία. Κώστα το PayPal είναι καλό για τις εκτός κοινότητας συναλλαγές, για τις κοινοτικές δεν σε συμφέρει διότι χάνεις δυό φορές την συναλλαγματική ισοτιμία. Εκτός αυτού η συναλλαγές μέσω Πιστωτικών Κατών από αναγνωρισμένες κοινοτικές τράπεζες προστετεύοντε καλύτερα. Εάν δεν είχα αφήσει να παρέλθει το 10ήμερο από την συναλλαγή θα έκανα κατευθείαν αναστροφή πώλησης και θα έπαιρνα τα λεφτά μου πίσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest orck Posted December 22, 2007 #14 Share Posted December 22, 2007 μηπως θα μπορουσε να εξηγησεις τι εννοεις γιατι δεν καταλαβαινω; αν μιλαμε για συναλαγη μεσα στην ΕΕ για ποια συναλαγματικη ισοτιμια μιλαμε; Κώστα το PayPal είναι καλό για τις εκτός κοινότητας συναλλαγές, για τις κοινοτικές δεν σε συμφέρει διότι χάνεις δυό φορές την συναλλαγματική ισοτιμία. Εκτός αυτού η συναλλαγές μέσω Πιστωτικών Κατών από αναγνωρισμένες κοινοτικές τράπεζες προστετεύοντε καλύτερα. Εάν δεν είχα αφήσει να παρέλθει το 10ήμερο από την συναλλαγή θα έκανα κατευθείαν αναστροφή πώλησης και θα έπαιρνα τα λεφτά μου πίσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anax Posted December 22, 2007 Author #15 Share Posted December 22, 2007 μηπως θα μπορουσε να εξηγησεις τι εννοεις γιατι δεν καταλαβαινω; αν μιλαμε για συναλαγη μεσα στην ΕΕ για ποια συναλαγματικη ισοτιμια μιλαμε; Εδώ και 3 χρόνια που λειτουργεί το PayPall Ευρώπης στην Αγγλία μπορεί να μην υπάρχει πρόβλημα, δεν το ξέρω, αλλά στο PayPall Αμερικής που χρησιμοποιώ, το πρωτεύον νόμισμα είναι το $ USA και όλες οι συναλλαγές μου γίνοντε από το Wuthdraw σε δολάρια, και γιαυτό είπα τα παραπάνω. Σε τοπικές συναλλαγές σε EURO δεν χρεώνεται τίποτα?, δεν το ξέρω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now