Jump to content

Αρχίζουν οι ερωτήσεις


new

Recommended Posts

Γεια σας....πιστεύω ότι στο τέλος θα σας κουράσω αλλά ας αρχίσω με μια πολύ απλή ερώτηση...αφού πρώτα κάνω μια μικρή εισαγωγή....

Φτιάχνω το σπίτι που θα μας φιλοξενήσει σε ένα χρόνο περίπου μετά τον γάμο μου και σκέφτομαι αυτή την φορά να πάω για θαλασσινό...Λέω να ετοιμάσω ένα DIY 200x50x60 εκ. 60 εκ είναι το ύψος. Οι διαστάσεις πιστευώ πως είναι καλές. Δεν το βιάζομαι, ας με πάρει και δυο χρόνια να το τελειώσω το ενυδρείο, διότι με την ανακατασκευή τα οικονομικά άρχισαν να σφίγγουν. Οπότε καταλαβαίνετε ότι το θέμα μπορεί να πάρει αρκετούς μήνες. Πληροφοριακά σας λέω ότι είμαι εντελώς άσχετος από θαλασσινό.

Ερώτησεις:

1. Το ύψος του ενυδρείου για θαλασσινό είναι καλό;

2. Η σιλικόνη σίγουρα μη τοξική, αλλά χρησιμοποιούμε άλλη αν το ενυδρείο είναι θαλασσινό ή ίδιες με αυτές του γλυκού; (ίσως να είναι και λίγο κουτή η ερώτηση).

Αυτά για τώρα και έπεται συνέχεια

Link to comment
Share on other sites

Καλως να μας ελθεις στο θαλλασινο νερο και να το απολαυσης καθε στιγμη!! :)

Οι διαστασεις σου ειναι πολυ καλες, με μονη εξαιρεση εαν σε επερνε να εδινες στο μηκος που το θες 50, ακομα 10 ποντους. Οι επιλογες για την διακοσμιση και την τοποθετηση του βραχου ειναι σχεδον 50% παραπανω απο οτι με 50 ποντους! Εχει μεγαλη διαφορα οταν πας να το στησεις. Οι 60 ποντοι υψος ειναι μια χαρα, εαν μπορεις και εδω να δωσεις ακομα 5 ποντους θα εισαι ακομα καλυτερα. Βλεπεις οταν βαλεις καποιο DSB, θα χασεις αυτοματα 10 περιπου ποντους, ετσι πας στους 50, με 5 ποντους παραπανω δεν θα σου φανει.

Η σιλικονη ειναι ιδια παντου, φτανει να ειναι μια καλη μαρκα, οχι τοξικη-οχι αντιμουχλικη, και φυσικα να ειναι 100% σιλικονη. Αυτα θες και τιποτα αλλο. Α, επιλεγεις και χρωμα...Μαυρο ή διαφανες!! :D:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες

Συμφωνω με το παραπανω και επαυξανω.

Οσο πιο φαρδυ το κανεις τοσο ποιο εντυπωσιακο θα ειναι.

Και 200x70x60 να το κανεις ακομα καλυτερα ΙΜΕ.