Jump to content

νέα στο φόρουμ


Marinaaa

Recommended Posts

Καλώς σας βρήκα!

Πήγα και πήρα ένα μονομάχο από ένα πανηγύρι και επειδή δεν έχω ενυδρείο να το βάλω το έχω σε ένα μπολ...Είμαι πολύ αρχάρια και δεν ξέρω τι να κάνω...

Μίλησα με τον Βαγγέλη που είναι μέλος εδώ στο forum και μου είπε να πάρω ένα ένα ενυδρείο μικρό για να το έχω εκεί και μετά να το φτιάξουμε με αληθινά φυτά κλπ...

Γενικά θα με βοηθήσει σε ότι χρειαστώ...και μέχρι να πάρω το ενυδρειάκι θα τον έχει αυτος...

Και πάλι καλώς σας βρήκα!!

Link to comment
Share on other sites

:)
Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες!

Mην ανησυχείς.. άρχοντα θα τον κάνουμε.

:)

Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες!!!

Link to comment
Share on other sites

:):thumbup:
Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες!! :)

Link to comment
Share on other sites

Εδω ειναι το προφιλ των μονομαχων.... Ενα ενυδρειο 25 λιτρων θα ηταν οτι πρεπει για τον μονομαχο!!!! Απλα πρεπει πρωτα να στρωσει(δηλαδη NH3/NH4=0, NO2=0,NO3<25) ....Και μερικα αληθινα ευκολα φυτακια(egeria densa,java moss) και φυτα επιφανειας (κερατοφυλλο)... Κανενα ξυλο μεσα και θα ειναι αρχοντας!!!! :):thumbup::(
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλώς σας βρήκα!

Πήγα και πήρα ένα μονομάχο από ένα πανηγύρι και επειδή δεν έχω ενυδρείο να το βάλω το έχω σε ένα μπολ...Είμαι πολύ αρχάρια και δεν ξέρω τι να κάνω...

Μίλησα με τον Βαγγέλη που είναι μέλος εδώ στο forum και μου είπε να πάρω ένα ένα ενυδρείο μικρό για να το έχω εκεί και μετά να το φτιάξουμε με αληθινά φυτά κλπ...

Γενικά θα με βοηθήσει σε ότι χρειαστώ...και μέχρι να πάρω το ενυδρειάκι θα τον έχει αυτος...

Και πάλι καλώς σας βρήκα!!

:):welcome::D:welcome:

Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες!!

Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες και απο μενα :D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ανέβασε και καμία φωτογραφία του μονομάχου σου να τον απολαύσουμε!!

:bowdown: