Jump to content

αρχαριος


theo

Recommended Posts

καλησπέρα...πήρα πριν δύο μέρες ενυδριο 60 λίτρων αλλά είμαι εντελώς άσχετος...μου αρέσει πολύ και θα ήθελαν ασχοληθώ και να μπω στο νόημα...μπορει κάποιος να με βοηθήσει και να μου εξηγήσει στο περίπου τι παίζει?αυτή την στιγμή στρώνω το ενυδριο...επίσης τι ψάρια μου προτείνετε? :thumbup::)

Link to comment
Share on other sites

Καλώς τον :)

Με το στρώσιμο πως τα πας ? Έχεις διαβάσει τα σχετικά ?

Το τι ψάρια θα βάλεις εξαρτάται και από άλλους παράγοντες όπως συνθήκες νερού της περιοχής σου και πόσο μπορείς να παρέμβεις, βυθό και διακόσμηση που θα βάλεις, τι σου αρέσει, συμβατότητα μεταξύ τους.

Αφού όμως στρώνεις ήδη, σημαίνει ότι έβαλες τουλάχιστον βυθό και νερό. Σε τι φάση ακριβώς είσαι?

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες στο Aquazone.

Καλη διαμονη και καλο διαβασμα.

:)

Μπορεις να ξεκινησεις σιγα σιγα με αυτα να κατατοπιζεσαι

Ο κύκλος του αζώτου (τι γίνεται μέσα στο νερό του ενυδρειου) http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=98

Στρώσημο κοινόβιων ενυδρείων (το Α και το Ω για καθαρό νερό στο ενυδρειο) http://www.aquazone.gr/forums/index.php?s=...st&p=108162

Εξοπλισμός γλυκού νερού http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=26715

Τα πρώτα μου βήματα (βασικά άρθρα για νέους στο χόμπυ) http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=18301

Και οτι απορια εχεις ανοιγεις θεμα στην καταλληλη κατηγορια ή χρησιμοποιεις τη μηχανη αναζητησης για ενημερωση σε θεματα που σε ενδιαφερουν και εχουν ξανασυζητηθει.

Μαθε να χρησιμοποιεις τη μηχανη αναζητησης του φορουμ ειναι πανω δεξια στη μπαρα που λεει Gallery Βιβλιοθήκη Άρθρων Arcade Forum κλπ, πηγαινε το ποντικι πανω απο τη λεξη "Forum" > (ανοιγει πινακακι) πατα "Αναζητηση".

Link to comment
Share on other sites

:)
Link to comment
Share on other sites

έχω βάλει ένα αντιχλώριο και ένα για το νάτριο...και δουλεύει απο χτες το απόγευμα...τώρα θα πάω να πάρω άμμο...πόσο καιρό περίπου θέλει το στρώσιμο?thanks προκαταβολικά:)