Jump to content

κοινωνικό ενυδρείο.


sofaki

Recommended Posts

καλησπέρα είμαι καινούργια στο forum.Καταρχάς σας καλοσορίζω.Επειδή είμαι αρχάρια όσον αφορά τα ενυδρεία γενικα θα ηθελα να σας πω πως γράφτηκα εδώ για να μαθω περισσότερα πράγματα..θα μπω όμως κατευθειάν στο θέμα θα ήθελα να ρωτήσω σε ενα κοινωνικό ενυδρείο θέλω να βάλω 2 ζεβρες.Γενικα τι φίλτρο πρέπει να βάλω? και γενικά τι εξοπλισμός χρειάζεται?σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. :)

Link to comment
Share on other sites

γειά σου, όχι δεν έχω κάποιο ενυδρείο αλλά κατά κάποιον τρόπο σπουδάζω και ασχολούμαι με το συγκεκριμένο θέμα.Μου αρέσει παρα πολύ και θα ήθελα κάποιες πληροφορίες.σκέφτομαι να βάλω και στο σπίτι μου ένα ενυδρείο με τα παραπάνω ψάρια.ευχαριστώ πολύ!!

Έγινε επεξεργασία - sofaki
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας.Εννοώ τις μικρούλες ζέβρες με τις ρίγες ... ελπίζω να κατάλαβες....επίσης αυτό που ξέρω είναι το βάρος των ψαριών.είναι πολύ μικρούλια.3,19 γρ και τα 2 μαζί :)

Έγινε επεξεργασία - sofaki
Link to comment
Share on other sites

παιδιά συγνώμη γι αυτό...καταλαβαίνετε ο υπολογιστής είναι κοινός και χρησιμοποιείται από πολλά άτομα... :) και πάλι συγνώμη αλλά πρέπει να φύγω.Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει για το χαλίκι που θα πρέπει να μπει στο ενυδρείο η για το φίλτρο παρακαλώ απαντηστε μου και θα το δω (ελπίζω αργότερα...)να είστε όλοι καλά! **ευχαριστώ τον χρήστη katir για την πληροφορία αλλά φυσικά και εσάς για την εξυπηρέτηση***

Έγινε επεξεργασία - sofaki
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλώς όρισες!

Link to comment
Share on other sites

Καλως μας ηρθες !!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες στο forum! :D

Νομίζω ότι αυτά είναι τα ψάρια θέλεις για το ενυδρείο σου. Είναι αυτά??

Τώρα για χαλίκι ή άμμο, εξαρτάται εσύ τι θέλεις να βάλεις, καθώς και για το φίλτρο θα πρέπει πρώτα να αποφασίσεις, πόσα λίτρα ενυδρείο θα πάρεις...

Έγινε επεξεργασία - psarouklas
Link to comment
Share on other sites