Jump to content

Απορίες Co2


Recommended Posts

Απορία φίλου με ενυδρείο γλυκού νερού φυτεμένο (και άσχετου με Internet)…..αλλά μιας που είμαι και εγώ άσχετος με το γλυκό, «πέφτουν» οι ερωτήσεις !!!!

Η παροχή CO2 πρέπει να κλείνει τις βραδινές ώρες?

και αν ναι, υπάρχει κάποιο σύστημα με χρονοδιακόπτη και ηλεκτρική βάνα (αν το λέω σωστά) ώστε να γίνεται αυτή η διακοπή προγραμματισμένα?

Προς πληροφόρηση, η φιάλη του CO2 είναι σχετικά μικρή χωρίς μεγάλη πίεση και είναι μιας χρήσης της Dennerle.

Και μια ακόμη απορία…. Θα μπορούσε να αντικαταστήσει τη φιάλη με κάποια άλλη εξ ίσου μικρού μεγέθους, αλλά με την δυνατότητα να την ξαναγεμίζει? (κρατώντας όμως τον υπόλοιπο εξοπλισμό …διάχυση, βαλβίδα αντεπιστροφής..κλπ)

Ευχραριστή(ώ)

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος σχετικός με το θέμα?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, λόγω του ότι το βράδυ τα φυτά αποβάλουν CO2 και απορροφούν οξυγόνο πρέπει να κλύνει η παροχή CO2 τώρα δεν ξέρω ποία μπουκάλα έχεις της Dennerle οπότε δεν ξέρω άν ταιριάζουν η βαλβίδες που πωλούνται στην αγορά και κάνουν αυτή τη δουλεία Αν μπορείς πες ποιο μοντέλο της Dennerle έχει ο φίλος σού να σου πούμε ακριβώς τι μπορεί να κάνει.

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου απαντώ με σειρά στις απορίες σου:

1. Το βράδυ τα φυτά εκτελούν την αντίστροφη αναπνοή, δηλαδή αντί να καταναλώνουν CO2 και να παράγουν O2, κάνουν το αντίστροφο. Ο συνδυασμός αυτού του επιπλέον παραγόμενου CO2 συν αυτόν που παρέχει από την μπουκάλα μπορεί να επιφέρουν απότομες μεταβολές στο ph.

Συμπέρασμα: πρέπει να κάνει μέτρηση του ph λίγο πριν κλείσουν τα φώτα (δηλαδή όσο τα φυτά φωτοσυνθέτουν κανονικά), 1 ώρα αφότου κλείσουν τα φώτα και λίγο πριν ανοίξουν τα φώτα το πρωί (οπότε θα ξέρει πως κυμαίνεται το ph στο ενυδρείο του κατά την φάση της αντίστροφης αναπνοής.

Είναι πιθανό αν έχει ρυθμίσει μικρή παροχή να μην χρειάζεται να την κλείνει το βράδυ αλλιώς υπάρχουν 2 τρόποι προγραμματισμού με ηλεκτρική βάνα.