Jump to content

Αγορά φωτογραφικής μηχανής


Recommended Posts

Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους μας.

Θα ήθελα να ακούσω γνώμες και απόψεις για φωτογραφικές μηχανές... Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα την απλή, αλλά αρκετά καλή μηχανή Canon Powershot G7. Δυστυχώς, λόγο αντίξοων συνθηκών που βρέθηκε η μηχανή, φαίνεται να μου αφήνει χρόνους.

Γενικώς είμαι άσχετος στο θέμα φωτογραφικών, καθότι ασχολούμαι μόλις 3-4 χρόνια, αλλά έχοντας την τύχη να πέσω πάνω στη G7, μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα με κάποιες φωτογραφίες μου :)

Σκέφτομαι, μήπως και το επόμενο βήμα είναι μία DSLR. Δεν έχω ιδέα από DSLR και ποτέ δεν τράβηξα ούτε μία φωτογραφία με τέτοιου είδους μηχανή. Διαβάζοντας κάποια reviews, είδα πάρα πολλά θετικά στοιχεία της ΕOS500D, αλλά και πάλι είμαι σκεπτικός στο κατά πόσο πρέπει και αξίζει να πάρω μία τέτοιου είδους μηχανή.

Άλλη επιλογή είναι η Canon Powershot G12...

Θα ήθελα λοιπόν γνώμες κι απόψεις που αφορούν καταρχήν του τι είναι μία DSLR μηχανή, κατά πόσο αξίζει να πάρει κάποιος που ασχολείται καθαρά ερασιτεχνικά, αλλά με μεράκι κι ενδιαφέρον για καλές λήψεις και γενικώς θα ήθελα προτάσεις για μηχανές που έχετε δοκιμάσει ή έχετε ακούσει καλές κριτικές.

Οι δικές μου απαιτήσεις είναι:

Καλές macro

Επιθυμητό καλό οπτικό zoom

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλή χρονιά.

Το να αγοράσεις μια dSLR σημαίνει ότι έχεις όρεξη για διάβασμα και πειραματισμούς.

Αν είσαι από εκείνους που θέλεις να τραβάς φωτογραφίες πατώντας απλά ένα κουμπί. η dSLR δεν σου κάνει.

Σαν ερασιτέχνης με μεράκι, όπως έγραψες, η Canon 500D θα σε καλύψει, αν και το βάρος θα πρέπει να το δώσεις στους φακούς και όχι στο σώμα.

Στις dSLR το σώμα θεωρείται αναλώσιμο, ενώ οι φακοί όχι.

Έχω την συγκεκριμένη μηχανή περίπου 1 χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Εφόσον σε ενδιαφέρει το macro και το zoom, κοιτάς για αγορά ενός καλού macro φακού κι ενός zoom (όταν πάρεις το σώμα θα τα ξανασυζητήσουμε).

Επίσης, για καλές macro, ένα τρίποδο σου είναι απαραίτητο.

Link to comment