Jump to content

Νέο φυτεμένο ενυδρείο-πρόβλημα με τα φυτά


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!

Είμαι αρχάριος στο σπορ των ενυδρείων Προχθές έστησα ένα ενυδρείο 63L και φύτεψα Cryptocoryne wendtii, Echinodorus Argentinensis και Hygrophila polysperma. Το ενυδρείο είναι τροπικό, έχει ph-6,8 GH-7 KH-6. Θερμοκρασία νερού στους 25 βαθμούς. Έχω βάλει βακτήρια και σήμερα έβαλα 2 black phantom tetra μετά από προτροπή των υπευθύνων του καταστήματος που τα πήρα όλα αυτά.

Το θέμα μου είναι τα φυτα...δεν τα βλέπω πολύ καλά η Cryptocoryne και η Hygrophila έχουν ψιλο αλλάξει χρώμα και μαραίνονται σιγά σιγά...

Καμμιά ιδέα κανείς?

Είναι φυσιολογικό μήπως σε νέα ενυδρεία συμβαίνει κάτι τέτοιο? Υπάρχει κίνδυνος να συσωρευτεί αμμωνία από τα χαλασμένα φυτά και να κάνει κακό στα ψάρια?

Link to comment
Share on other sites

Με την κρυπτοκορινα ειχα και εγω προβλημα στην αρχη.εχασε ολα τα φυλλα της αλλα μετα τα εβγαλε σιγα σιγα.βαλε καμια ταμπλετα κοντα στη ριζα της και αστη να ηρεμισει.εγω αυτο εκανα και επανηλθε αλλα μετα απο καιρο..

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες για το ενυδρειο σου.

τι λαμπα(ες) εχεις και ποσα watt ειναι?πως εστροσες το ενυδρειο και με τι βακτιρια.

τα φυτα αυτα ειναι πολυ ευκολα και ανθεκτηκα.αν το εστεισες προχθες τα φυτα δεν εχουν προλαβει να προσαρμοστουν ακομη.

αν μπορεις ανευασε και καμια φωτο.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας παιδια. εχω μια λάμπα trocal 15w της Dennerle. Βακτήρια έβαλα SafeStart της Tetra. Ουσιαστικά δεν εχει στρωθεί το ενυδρείο. Τώρα στρώνεται... Ενα φύλλο της κρυπτοκορινας εχει δυο τρυπες...τι να πω...οντως ειναι πολυ νωρις και δεν εχουν προσαρμοστει...αλλα να αρχισουν να χαλανε ειναι φυσιολογικο...?