Jump to content

240lt φυτεμένο


raeziel

Recommended Posts

Καλησπέρα και από εμένα σε όλους. Είμαι αρχάριος στο χόμπυ, αφού ουσιαστικά ασχολούμαι τους τελευταίους 10 μήνες. Η περιγραφή του ενυδρείου είναι η παρακάτω:

Γενική κατηγορία ενυδρείου

(Κοινωνικό, Φυτεμένο)

Γενικές Πληροφορίες

Διαστάσεις Ενυδρείου (ΜxΠxΥ): 1,00 x 0,40 x 0,60

Συνολικά Λίτρα: 240 (περίπου 210 καθαρά)

Sump (λίτρα): (δεν γνωρίζω τι είναι το sump) :bowdown:

Οργανισμοί

Φυτά: Echinodorus (αν και δεν είμαι 100% σίγουρος, τα μπερδεύω ακόμα τα φυτά)

Ψάρια: 1 φάντασμα, 3 τιγράκια, 1 σκαλάρι, 1 γαιοφάγος, 1 καρχαριάκι, πλέκο, 2 μελανοταινίες

Άλλα είδη:

Διακοσμητικά υλικά

Φόντο: Μαύρο χαρτόνι

Πέτρες: 2 κοινές, 4 ηφαιστιακού τύπου

Ξύλα: (δεν γνωρίζω τι είδους ξύλο είναι)

Άλλα διακοσμητικά :

Υπόστρωμα:

Βυθός: πολύ ψιλό ασπρόμαυρο χαλίκι

Φωτισμός

Πηγές φωτισμού (πλήθος και τύπος): 2 λάμπες ΕΗΕΙΜ των 150W (1 λευκή, 1 μώβ)

Διάρκεια φωτισμού: 10-12 ώρες την ημέρα

Υποστήριξη οργανισμών

Φίλτρανση: Εξωτερικό φίλτρο Fluval 305

Θέρμανση/ Ψύξη: Θερμοστάτης, 2πλό ανεμιστηράκι

Λίπανση: Flourish (της Seachem)

Παροχή CO2:

Άλλες τεχνικές ευκολίες ή/και παρεμβάσεις: Χρονοδιακτόπτης για τον φωτισμό, αυτόματη ταϊστρα (για όποτε λείπω διακοπές και τα 2)

Διατροφή: 1 φορά την ημέρα, flakes, spiroulina, σκουλίκια

Παράμετροι

pH:

Γενική σκληρότητα (GH): 7ο-14ο d

Ανθρακική σκληρότητα (ΚΗ): 3o d

Αμμωνία (ΝΗ3): 0

Νιτρώδη (ΝΟ2): 0

Νιτρικά (ΝΟ3): 10-25 mg/l

Φωσφορικά (PΟ4): -

Μέση Θερμοκρασία (°C): 27o C

Συντήρηση

Αλλαγές νερού: 1 φορά τον μήνα (το 1/3 του νερού)

Προετοιμασία νερού/πρόσθετα: Αντιχλώριο

Άλλες ρουτίνες συντήρησης: Κλάδεμα (όποτε κρίνω ότι πρέπει)

Φωτογραφίες:

Το ενυδρείο κατά τους πρώτους 5-6 μήνες

------------------------------------------------------

post-40569-1296249576_thumb.jpg

Τα 3 τιγράκια

-----------------

post-40569-1296249679_thumb.jpg

Ο γαιοφάγος (όταν ήταν μικρός)

-----------------------------------------

post-40569-1296249724_thumb.jpg