Jump to content

Help Pleaseeeee!


stellucci

Recommended Posts

έχω ένα μονομάχο 2 βδομάδες τώρα! τον έχω σε 25λιτρο ενυδρείο με 4 φυτά κ ένα ξύλο (όλα από μαγαζία ενυδρείων), φίλτρων,φως και θερμαντήρα.

ο καταστηματάρχης μου είχε πει να ρίχνω μισό δάχτυλο λίπασμα Kent Marine 2 φορές την εβδομάδα, αλλά αυτό προκαλεί άλγη.΄το ψαράκι μου σήμερα έχει ένα ματάκι θολό, έκανα μέτρηση κ βρήκα ότι έχω ΄πρόβλημα με το NO3, κ στις οδηγίες του τεστ, έλεγε ότι μάλλον φταίει η άλγη.

άλλαξα το ένα τρίτο του νερού,πέταξα τα φυτά με την πολλή άλγη, κράτησα 2 αφού τα καθάρισα, ανανέωσα το νερό του ενυδρείου, έβαλα αντιχλωρικό κ άλατα αλλά η μέτρηση μου βγαίνει ίδια!θα του πετάξω όλα τα φυτά κ αύριο θα πάρω καινούργια.

τι άλλο μπορώ να κάνω σήμερα που ανησυχώ? είμαι εντελώς άσχετη κ δε θέλω να είναι αυτό η αιτία να πάθει κάτι το ψαράκι.

παρακαλώ βοηθήστε με!

ευχαριστώ!!!

Link to comment
Share on other sites

Τα φυτα δεν ειναι το προβλημα,πες μας τι μετριση εχεις,το ενυδρειο ποσο καιρο το εχεις και εαν ειναι στρωμενο πεστο μσς.Τι αλατα βαζεις :)

Link to comment
Share on other sites

Τα φυτα δεν ειναι το προβλημα,πες μας τι μετριση εχεις,το ενυδρειο ποσο καιρο το εχεις και εαν ειναι στρωμενο πεστο μσς.Τι αλατα βαζεις :)

λοιπόν:

ΝΟ3: 25

ΝΟ2: 1

GH: 10

KH: 6

PH: 6.8

ρίχνω άλατα ΕΚΤΟΖΟΝ της HOBBY, το έχω 12 μέρες κ το έχω στρώσει με κόκκινο χαλίκι από την smulders.nl.

ελπίζω να κατάλαβες κάτι...

Link to comment
Share on other sites

Φιλτράκι τι έχεις?

εμμμμ δεν ξέρω το έδινε το ενυδρείο, είναι σαν το FA300-B http://www.custom-product.com/upload/2098/...0--v-01-196.jpg

πήγα σε μαγαζί ενυδρείων κ πήρα φάρμακο για βακτήρια, μου είπε ένα μιλιγκράμ σήμερα κ ένα σε 3 μέρες κ θα γίνει καλα.΄άφησα 2 φυτά μέσα κ θα δω ΄πως πάει!!!!σε ευχαριστώ τόσο για το ενδιαφέρον, είχα αγχωθεί γιατί είμαι εντελώς άπειρη από ψαράκια κ δεν ήθελα να πάθει κάτι..... να σαι καλά φίλε μου!!!!

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν:

ΝΟ3: 25

ΝΟ2: 1

GH: 10

KH: 6

PH: 6.8