Jump to content

Ανεμιστηράκια για ψύξη


panstelios22

Recommended Posts

Έκανα κι εγώ την κατασκευή για ψύξη με ανεμιστηράκια, αλλά έχω ένα πρόβλημα και χρειάζομαι την συμβουλή σας.

Έβγαλα το γυαλλί που είχα και πρόσθεσα τα ανεμιστηράκια σε κουτί από πλεξικλας.

post-41730-1307269837_thumb.jpg

Έχω βάλει 5 ανεμιστηράκια των 8 cm, 4 φυσάνε μέσα και το μεσαίο έξω. Έβαλα 5 διότι βρίσκονται στην άκρη του ενυδρείου (αναγκαστηκά) και το 1/4 τους φυσάει πάνω στην κόντρα. Το πρόβλημα το έχω με το τροφοδότικο. Είχα 2 πρόχειρα σπίτι αλλά κάηκαν και τα δύο μάλλον διότι δεν είχαν την δύναμη για τα 5 ανεμιστηράκια. Είμαι άσχετος με τα ηλεκτρικά.

Αυτά ήταν τα τροφοδοτικά.

post-41730-1307269665_thumb.jpg

Επειδή δεν έχω βάλει controller έβαλα το τροφοδοτικό πάνω σε timer. Το πρώτο το είχα να δουλεύει συνέχεια μιας και ήθελα να δω σε πόση ώρα θα κατέβαινε η ανάλογη θερμοκρασία αλλά τα παιξε γρήγορα. Το δεύτερο το είχα μισή ώρα να δουλεύει και μισή όχι, άντεξε περίπου 3 ώρες. Και τα δύο είχαν ζεσταθεί πολύ. Χρειάζομαι ένα τροφοδοτικό με διαβαθμήσεις ώστε να ελέγχω τις στροφές στα ανεμιστηράκια. Τι τροφοδοτικό χρειάζομαι? Τα mA πρέπει να προσέξω?

Τα ανεμιστηράκια είναι αυτά.

Τα 4 που φυσάνε μέσα http://www.eshopcy.com.cy/show.phtml?id=PER.809151

Και το 5ο που φυσάει έξω http://www.eshopcy.com.cy/show.phtml?id=PER.809144

Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά δεν είχε 5 τα ίδια να πάρω.

Έχω σκοπό να χαμηλώσω λίγο το όλο σύστημα για να είναι πιο κοντά στο νερό για καλύτερα αποτελέσματα. Καλά θα κάνω? Θα παραγγείλω και φίλτρα τις επόμενες μέρες για προστασία των ανεμιστήρων. Δεν είχε στο Κυπριακό eshop.

Έγινε επεξεργασία - panstelios22
Link to comment
Share on other sites