Jump to content

Γεια Σας!


GiannisBetta

Recommended Posts

Γεια σας! :D
Με λένε Γιάννη και είμαι από τη Βέροια, είμαι 17 χρονών και είμαι αρχάριος με τα ψαριά και το όλο θέμα.
Αποφάσισα ν' ασχοληθώ με τα ψάρια γιατί τ'αγαπάω και εκτός αυτού και ο νονός μου είναι χομπίστας, έχει ένα ενυδρείο 300lt και χάρη σ'αυτόν απέκτησα και το "κόλλημα" μου. Αποφάσισα ν'ασχοληθώ με τους Μονομάχους και το ζευγάρωμα τους.
Στο θέμα μας τώρα! Διάβασα πολλά πράγματα και δημοσιεύσεις όσων αφορά το μεγάλωμα τους, το ενυδρείο, και το ζευγάρωμα τους. Έχω έναν αρσενικό (Blue) κ μια θηλύκια (Goldy) μονομάχο, προσπάθησα να τους βάλω στο ίδιο ενυδρείο των 10lt που έχω, η Goldy ήταν εντάξει με τον Blue, αλλά ο Blue μόλις την κοιτούσε φούσκωνε όλα τα πτερύγιά του και τα βράγχια του και την κυνηγούσε (χτυπούσε, δάγκωνε) μέχρι που h Goldy έφευγε μακριά και ο Blue ξεχαζότανε και τελείωνε εκεί το σκηνικό με αποτέλεσμα η Goldy να κολλάει σε μια γωνία και να φοβάται να κολυμπάει τριγύρω. 'Όταν ξαναβρισκόντουσαν επαναλαμβανόταν το σκηνικό και βέβαια μετά τα χώρισα εντελώς σε διαφορετικά ενυδρεία.
Τις επόμενες μέρες θ'ακολουθήσει βίντεο ή και φωτογραφίες από το συμβάν που σας περιέγραψα παραπάνω.
Απ'ότι φαίνεται θα χρειαστώ την βοήθειά σας, μήπως θα μπορούσε κανεις να μου πεί τι μπορώ να κάνω για να ενώσω τα δύο ψάρια μεταξύ τους χωρίς ο Blue να χτυπάει την Goldy ώστε καποια στιγμη να μπορέσω να τα ζευγαρώσω.
Θα εκτιμούσα πολύ την βοήθειά σας αν θα ήταν αυτό εφικτό. :)

Ευχαριστώ πάρα πολύ και συγχαρητήρια για το φόρουμ σας! :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

φιλε μ χωρις να ξερω απο μονομαχους μοοοονο απο οτι εχω διαβασει πρωτον ειναι λιγα τα λιτρα σ για 2 μονομαχους και δευτερον νομιζω πως δεν πρεπει ν τα εχεις μαζι μεχρι ο αρσενικος να φτιαξει φωλια και μετα βαζεις την θυλικια μεσα....οταν γενησει τα αυγα της την βγαζεις απο το ενυδρειο ζευγαρωματος και την αφηνεις μονη της....δεν ξερω κιολας σιγουρα....περιμενε τα παιδια που ξερουν απο αυτα

Link to comment
Share on other sites