Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους των ενυδρείων.

Είμαι αρχάριος και σε λίγο καιρό θα στήσω ένα ενυδρείο 180 λίτρων :thumbup: και θέλω να βάλω αρκετά φυτά, όπως: Hygrophila, Echinodurus, Valisnerias και ίσως κανα δυο, τρία ακόμα εύκολα φυτά. Η απορία μου είναι αν είναι αναγκαίο να βάλω συσκευή για CO2 και αν ναι τι μου προτείνεται; :P

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους των ενυδρείων.

Είμαι αρχάριος και σε λίγο καιρό θα στήσω ένα ενυδρείο 180 λίτρων :thumbup: και θέλω να βάλω αρκετά φυτά, όπως: Hygrophila, Echinodurus, Valisnerias και ίσως κανα δυο, τρία ακόμα εύκολα φυτά. Η απορία μου είναι αν είναι αναγκαίο να βάλω συσκευή για CO2 και αν ναι τι μου προτείνεται; :P

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Τα ευκολα φυτα δεν νομιζω οτι χρειαζονται co2,το μονο που θα χρειαστεις ειναι ενα γενικο λιπασμα και καμια ταμπλετα βυθου για τον εχινοδορο και τη βαλισνερια :hysterical:

Link to comment
Share on other sites

Τα ευκολα φυτα δεν νομιζω οτι χρειαζονται co2,το μονο που θα χρειαστεις ειναι ενα γενικο λιπασμα και καμια ταμπλετα βυθου για τον εχινοδορο και τη βαλισνερια :P

Και εγώ συμφωνώ με τον φιλο ρασταφαριαν!!

Link to comment
Share on other sites

το αν θα χρειαστεις CO2 εξαρταται απο τον φωτισμο σου,αν ειναι δυνατος και τα φυτα αναπτησονται γρηγορα θα χρειαστεις!!αν οχι,τοτε και με excell βολευεσαι!Το CO2 μονο καλο μπορει να κανεις,σου σταθεροποιει κ το ΡΗ,οποτε αν μπορεις να το αγωρασεις καντο!

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα τα χαμηλών απαιτήσεων φυτά δεν απαιτούν ούτε extra CO2, ούτε ισχυρό φωτισμό, ούτε συχνή λίπανση, ούτε υπόστρωμα. Αν όμως τους παρέχεις (με μέτρο) τα παραπάνω θα δεις διαφορά στην ανάπτυξη, την υγεία και την ζωντάνια των φυτών σου. :P

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού