Jump to content

20 Λίτρα Για Μονομάχο - Άσχετος!


thodorisg

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά, έχω στα χέρια μου ένα ενυδρείο 20λιτρο με φίλτρο (μου το χάρισε ένας φίλος) και σκέφτομαι να βάλω μέσα έναν μονομάχο η οτι άλλο μου συστήσετε... (ίσως 3,4 guppies;;; είμαι άσχετος επαναλαμβάνω, απλά επειδή έπεσε στα χέρια μου θα ήθελα να το χρησιμοποιώ :D )

Απο περιέργια το γέμισα με νεράκι βρύσης να δώ το φίλτρο του γιατι μου είπε πως κάνει θόρυβο, αλλά είναι μια χαρά, ένα απαλό κελάρισμα κάνει. Έβαλα και κανα 3,4 πετρούλες και χαλικάκι που είχα και ένα ψεύτικο φυτό, αφού τα έπλυνα καλά.
Να επισυμάνω πως έχω βάλει επίσης και φωτισμό από πάνω 10watt

Έχω διαβάσει πως πρέπει να στρώσω το ενυδρείο πριν βάλω μέσα ψαράκι.
Να βάλω αντιχλώριο και βακτήρια... και να περιμένω κάποιες μέρες
-Έχω σκοπό άυριο να πάω σε petshop να πάρω αντιχλώριο, βακτήρια, άμμο-χαλίκι και 2,3 φυτά
Όλα καλά μέχρι εδώ;

Ορίστε 2 φώτο χωρίς να έχω κάνει τίποτα ακόμη, απλά το έστησα και το έβαλα στην πρίζα με νερό
post-51325-0-22867900-1351810061_thumb.jpgpost-51325-0-10255900-1351810073_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς ήρθες.

Η πρώτη σκέψη που είχες για μονομάχο είναι και η σωστή. ;) Δεν θα σου πρότεινα να βάλεις guppies σε τόσα λίτρα γιατί δεν είναι αρκετά. Δεν θα τα χαρείς και θα βασανιστούν. :)

Για να βάλεις ψαράκι μέσα στο ενυδρείο θα χρειαστείς και έναν θερμοστάτη που θα σου κρατάει τη θερμοκρασία στα επιθυμητά επίπεδα.

Πάρα πολύ καλά κάνεις και θα πας να πάρεις αληθινά φυτά αντί για ψεύτικα. Για βυθό θα σου πρότεινα χαλικάκι έτσι ώστε να μπορέσουν να πιάσουν τα φυτάκια. Επίσης μπορείς να πάρεις υπόστρωμα (υλικό σαν λίπασμα δες το) και από πάνω να βάλεις το χαλίκι. Καλύτερα να αποφύγεις τη μίξη χαλικιού με άμμο. :)

Πάρα μα πάρα πολύ σημαντικό είναι να βάλεις βιολογικό υλικό στο φίλτρο σου. Δες για siporax mini.