Jump to content

Nέο Diy Θαλασσινο Ενυδρειο


kostas3

Recommended Posts

καλησπέρα σε όλους.

έχω ξεκινήσει ένα θέμα για ένα νέο θαλασσινό ενυδρείο που θα κατασκευάσω μόνος μου (θα μου το κολλήσει άλλος αλά τα υπόλοιπα θα τα κάνω εγώ). Στην ουσία σε μαγαζί που πουλάνε τζάμια θα το κολλήσουν αλλά δεν ξέρω κατά πόσο έχουν γνώσεις για σαμπ κλπ (αμφιβάλω αν έχουν)

Το θέμα βρίσκεται εδώ

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=81936&st=0

στα γενικά περί θαλασσινού. σκέφτηκα μήπως πρέπει να μεταφερθεί εδώ.

αν όχι συγχωρέστε με που ποσταρα και εδώ και αγνοήστε το ποστ .

επειδή και εγώ είμαι αρχάριος όσο αναφορά σαμπ και σκιμμερ και λοιπό εξοπλισμό (πάντα είχα κλασσικά φίλτρα) θέλω να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα της κατασκευής του ενυδρείου (κόντρες -τζάμι- σωλήνες) και του σαμπ (έχω ένα παλιό ενυδρείο που θα μετατρέψω σε σαμπ και θα παραθέσω μέτρα σύντομα) και πως ακριβώς αυτά τα δυο επικοινωνούν μεταξύ τους. τι εξοπλισμό θα χρειαστώ. (αντλίες επιστροφής , φίλτρα , σωλήνες, κλπ), που πρέπει να ανοίξω τρύπες , πως μπαίνει η υπερχείλιση την οποία θέλω όσο πιο αθόρυβη γίνεται , υπάρχει κανένα σχέδιο το οποίο μπορώ να προσαρμόσω στις διαστάσεις μου? τα πάντα γενικότερα

έχω άπειρες απορίες

εάν μπορεί κάποιος να μου δώσει οδηγίες για το πως θα κατασκευάσω το ενυδρείο θα του στείλω κουμ κουατ από την Κέρκυρα!!!!

σε όποιον δεν βοηθήσει θα του στείλω μάνα και πεθερά για μια εβδομάδα χάχα

αν μπορείτε ρίξτε μια ματιά στο ποστ που παρέθεσα ..έχω αρκετές ερωτήσεις μεσα

ευχαριστώ !!

Link to comment
Share on other sites