Jump to content

Νεο Μελος


Rioula

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλες και όλους...!!!!Είμαι εντελώς αρχάρια με το χόμπι αυτό....!!!!!!Θέλω τη βοήθεια σας....Μου χάρισαν ένα ενυδρείο 20 λίτρα...!!(Μικρο πολύ το ξέρω) και μου έδωσε 8 γκαμπύ...Από ότι διαβάζω δύσκολο να επιβιώσουν....Το παλικάρι που μου το έδωσε με διαβεβαίωσε ότι θα ζήσουν....Μια ερωτηση θα ήθελα να κάνω πόσες φορές την ήμερα πρέπει να τα ταΐζω....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αρχικά τα ψάρια πρέπει να φύγουν άμεσα!

Και να πας στα 60 λίτρα και πάνω αν θες να τα κρατήσεις!

Δεν θα σου ζήσουν για πολύ καιρό ότι και να κάνεις σε αυτό το ενυδρείο..

Σε αυτά τα λίτρα θα μπορούσες να έβαζες κάποιες γαρίδες ή μονομάχο!

Το ενυδρείο είναι στρωμένο? :)

Link to comment
Share on other sites

κρατας 2-3 θηλυκα η 2-3 αρσενικα ψαρακια οχι ζευγαρια γιατι γεννουν συνεχεια!το φιλτρο σου τι υλικα εχει μεσα;;μετρησεις εχεις κανει;πολυ δυσκολο να διατηρησεις ακομα και τα ψαρακια που σου ειπα σε αυτα τα λιτρα γιατι οι παραμετροι του νερου αλλαζουν προς το χειροτερο ταχυστα!!

Έγινε επεξεργασία - polyagkistro
Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στην παρέα του ΑΖ. Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με πεζούς ελληνικούς χαρακτήρες, μιας και είναι κανόνας του φόρουμ. :)

Καταρχήν, πρέπει να αποφασίσεις αν θες να τα κρατήσεις ή να τα δώσεις και να βάλεις έναν μονομάχο στο ενυδρείο αυτό!

Καλύτερα μην μπλέξεις με γαρίδες από τώρα μιας και είναι πιο ευαίσθητα ζωντανά.

Αν βέβαια θες να κρατήσεις τα γκαπι πρέπει να πάρεις ένα νέο ενυδρείο 60+ λίτρων!

Ότι απορίες έχεις εδώ είμαστε!

:)

Link to comment
Share on other sites

κρατας 2-3 θηλυκα η 2-3 αρσενικα ψαρακια οχι ζευγαρια γιατι γεννουν συνεχεια!

Για έναν αρχάριο δεν θα το πρότεινα :)

Θα μπορούσε να το έκανε φυτεμένο με 1 αρσενικό και δύσκολα πιστεύω :bigemo_harabe_net-126:

Link to comment
Share on other sites

Το ενυδρείο δυστυχώς είναι μικρο για τα ψαράκια που σου έχουν δώσει. Μπορείς να το κανεις ενα ωραίο μονομαχοενυδρείο όμως. :)