Jump to content

Φωτιστικό Με Led Για Nano Reef Κύβο 30Λίτρα


Karmelo

Recommended Posts

Σκέφτομαι να φτιάξω ένα φωτιστικό led για τον καινούργιο κύβο που αγόρασα και θέλω να το κάνω ένα ωραίο reefάκι.

Επειδή όμως είμαι άσχετος με τα led μπορείτε να με καθοδηγήσετε στην αγορά των leads?

Πόσα χρειάζονται? Τι ένταση? Τι χρώμα?

Ευχαριστώ.

Πανος

Έγινε επεξεργασία - Karmelo
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω καταλαβει οτι παει watt/ λτ. Θα χρειαστεις μπλε, ασπρα, βιολετι, και για συμπληρομα φασματος 1 κοκκινο και 1 πρασσινο. Πιστευω θα ειναι οκ.

Υπαρχουν στο E-bay πολλα φωτιστικα οικονομικα. Επίσης φτιάχνουν και εδω στην Ελλάδα φωτιστικά λέντ μερικά καταστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για 30 λίτρα θα πρέπει η ένταση όλων των led να είναι σύνολο 30watt??

Με τι συνδυασμό θα πρέπει να τα βάλω?? (ποσοστά εννοώ)

Παίζει ρόλο και τα K των λευκών les?

Link to comment
Share on other sites

Ναι 30 βατ

Εχω ακουσει οτι τα μπλε να ειναι περισσοτερα απο τα ασπρα. Δηλαδη αν βαλεις 3 watt led ισως να εβαζες 4 ασπρα 5 μπλε, 1 πρασινο 1 κοκκινο. (Δεν είμαι ειδηκός. Απλα επειδή έχω και γώ θέμα με τον φωτισμό μου είμαι στο ψάξιμο)

Ναι. Κοιταξε να ειναι 12.000 κελβιν αντε 10.000 κελβιν. εκει γύρο.

Επισης βάζουν και φακούς μπροστα απο τα led για να απλώνετε το φως καλήτερα. Προσωπικά δεν έχω δοκιμάσει φακούς.

Link to comment
Share on other sites

Και χωρις χρωμα θα δεις αναπτυξη και με χρωμα, δεν ξερω σε τι ποσοσο ειναι η διαφορα αλλα δεν χρειαζεται να σπαζοκαφαλιασης για 30 λιτρα....

Σου προτηνω 2 10βατα high power led hybrid(10000-12000 cool white-460nm royal blue) με εναν 30ρι οδηγος και εισαι σουπερ, ολο μαζι και με μια ψυχτρουλα 20χ 10 θα σου παει κανα 50ρι ευροπουλα.... 30 βατ στα 30 λιτρα δεν το προτινω, στα 120 εγω εχω 50 χωρις χρωμα και χωρις φακους.... Το βαζεις και 5-10 ποντους απ την επιφανειας του νερου και εισαι σουπερ!!!

Link to comment
Share on other sites