Jump to content

Απαράδεκτοι!


Recommended Posts

Είμαι το μέλλος που είχε δημιουργήσει και το θεμα αυτό:

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=84049

Και επειδή δεν πρέπει να ακούγονται μόνο καλά σχόλια για τα καταστήματα, αλλά και εκεί που σφάλουν, συγκεκριμένα προχτές έκανα την παραγγελία μου στο κατάστημα σας, και χτες μου στείλατε τα ψάρια. (1)labroides dimidiatus, 2)signigobius biocellatus, 3)nemateleotris magnifica. Τα ψάρια ήρθαν σε εμένα πολύ ταλαιπωρημένα. Συγκεκριμένα είχαν λίγους πόντους νερό με αποτέλεσμα το magnifica να έρθει πλαγιαστό και σε άσχημη κατάσταση. Με το που ήρθαν τα έβαλα για εγκλιματισμό σταγόνα σταγόνα για 1,5 ώρα. Δυστυχώς το magnifica δεν άντεξε και έπειτα απο μια ώρα που πάλευε να κρατηθεί στην ζωή ψώφησε. Το ίδιο και τα άλλα ψάρια. Σε πολύ κακή κατάσταση και υγεία. Σήμερα βρήκα και το πτώμα του goby. Μόνο ο γιατρός έφτασε καλά ή μάλλον καλυτέρεψε. Εγώ απο μέρος μου έκανα τα πάντα, μέθοδος σταγόνας σταγόνας για αργή και καλή εγκλιμάτιση, κλειστά φώτα ενυδρείου και ελάχιστα δωματίου, εγκλιμάτιση σε διαφορετικά δοχεία καθώς ήταν σε διαφορετικές σακούλες και νερό. Δεν ήταν θέμα απόστασης, γιατί όσες φορές έχω πάρει ψάρια τα έχω πάρει απο αθήνα(εκτός εξαιρέσεων) και ήρθαν όλα υγιέστατα και κινητικά. Ήταν καθαρά θέμα απροσεξίας και προχειροδουλειάς.

Δεν θέλω ούτε να βρω το δίκιο μου, ούτε να ζητήσω πίσω τα χαμένα μου χρήματα(αν και θα μπορούσα). Το κακό είναι ότι ψόφησαν ψάρια απο απροσεξία. Δικαιολογίες σίγουρα δεν χωράνε σε τέτοιες στιγμές καθώς το κακό έγινε. Σίγουρα οι εποχές είναι δύσκολες για όλους μας. Τα ψάρια αυτά τα βρήκα και αλλού και σε φτηνότερη τιμή, αλλά επέλεξα το κατάστημα σας να κάνω τις συναλλαγές μου μιας και μου έμπνεε σιγουριά και αξιοπιστία. Δυστυχως έπεσα έξω. Δυστυχως για σας-ευτυχώς για μένα με χάσατε σαν πελάτη. Και όπως θα είχατε παρατηρήσει ήμουν και συχνός. Κρίμα...

Το θέμα αυτό ανοίγει καθαρά για να προσέχουν οι υποψήφιοι αγοραστές τι παίρνουν απο το εν λόγω κατάστημα και ειδικά όταν είναι σε απόσταση.

Link to comment
Share on other sites

Σε επικοινωνία με το κατάστημα που είχα μόλις πριν λίγο, βρέθηκε άκρη επι του ζητήματος, τοποθετήθηκαν σωστά και με απόλυτη σαφήνεια!

Συμφωνώ ότι τέτοιες απώλειες είναι μέσα στο πρόγραμμα. Συγνώμη για την αναστάτωση και για τον τίτλο του θέματος. Το θέμα θεωρείται λήξαν.

Τελικά ο καλός επαγγελματίας φαίνεται και στις δύσκολες στιγμές και το αποδείξατε. Συγνώμη αν σας έφερα σε δύσκολη θέση. Ευχαριστώ! :)

Link to comment
Share on other sites

Παναγιωτη εαν θες πες μας τι εγινε με περισσοτερες λεπτομερειες.

Link to comment
Share on other sites

Παναγιωτη εαν θες πες μας τι εγινε με περισσοτερες λεπτομερειες.

Εφόσον το κατάστημα φέρθηκε επαγγελματικά δεν υπάρχει λόγος σχολιασμού.

Ήταν λάθος δικό μου που έφτιαξα θέμα πριν τους πάρω τηλέφωνο. Γι'αυτό ζητώ συγνώμη για όποια παρερμήνευση.

Δυστυχώς αυτό το διάστημα ήμουν συναισθηματικά φορτωμένος και έκανα γρήγορες κινήσεις.

Αφού σε συνεργασία με το κατάστημα έπειτα απο συνενόηση βρέθηκε η λύση, δεν υπάρχει θέμα συζήτησης.

Ευχαριστώ για την κατανόηση!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΠαναγιώτηCR7,

Οι δημοσιεύσεις τέτοιου θέματος είναι όχι μόνο αποδεκτές αλλά και επιθυμητές αφού μόνο καλύτερους μπορούν να μας κάνουν. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι η χροιά της δημοσίευσης ήταν ιδιαίτερα αιχμηρή ώστε να δημιουργηθούν αρκετά ερωτήματα για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.

Η απαραίτητη τηλεφωνική επικοινωνία μας, οδήγησε στην διευθέτηση του θέματος, καθώς και από τα δύο μέρη υπήρξε θετική διάθεση.

Συμφωνούμε ότι το θέμα θεωρείται λήξαν με την παράλληλη ικανοποίηση και των δύο μερών.

Πάγια θέση της εταιρίας μας είναι η παροχή των καλύτερων δυνατόν υπηρεσιών και η συνεχής επικοινωνία με τους πελάτες μας ώστε να γινόμαστε καλύτεροι μέρα με την μέρα.

Φιλικά,

Aquario.gr

Link to comment
Share on other sites

Οποτε το πρωτο που κανουμε οταν μας συμβει μια αναποδια ειναι να επικοινωνησουμε με τον ανθρωπο που καναμε την συναλλαγη και εαν δεν τα "βρουμε", ενημερωνουμε το φορουμ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΠαναγιώτηCR7,

Οι δημοσιεύσεις τέτοιου θέματος είναι όχι μόνο αποδεκτές αλλά και επιθυμητές αφού μόνο καλύτερους μπορούν να μας κάνουν. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι η χροιά της δημοσίευσης ήταν ιδιαίτερα αιχμηρή ώστε να δημιουργηθούν αρκετά ερωτήματα για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.

Η απαραίτητη τηλεφωνική επικοινωνία μας, οδήγησε στην διευθέτηση του θέματος, καθώς και από τα δύο μέρη υπήρξε θετική διάθεση.

Συμφωνούμε ότι το θέμα θεωρείται λήξαν με την παράλληλη ικανοποίηση και των δύο μερών.

Πάγια θέση της εταιρίας μας είναι η παροχή των καλύτερων δυνατόν υπηρεσιών και η συνεχής επικοινωνία με τους πελάτες μας ώστε να γινόμαστε καλύτεροι μέρα με την μέρα.

Φιλικά,

Aquario.gr

Και εγώ χάρηκα που υπήρξε θετική διάθεση. Και όπως είπα και πιο πάνω έτσι φαίνεται ο καλός επαγγελματίας-χομπίστας, γιατί όταν αγαπάς αυτό που κάνεις θέλεις να είσαι και σωστός! Σίγουρα τέτοια διάθεση προάγει το χόμπι. Να είστε καλα. Θα τα ξαναπούμε! :)

:bigemo_harabe_net-64: :bigemo_harabe_net-64: :bigemo_harabe_net-64:

Οποτε το πρωτο που κανουμε οταν μας συμβει μια αναποδια ειναι να επικοινωνησουμε με τον ανθρωπο που καναμε την συναλλαγη και εαν δεν τα "βρουμε", ενημερωνουμε το φορουμ.

:bigemo_harabe_net-64:

Link to comment
Share on other sites

Τα ζωντανα,ειδικα τα ψαρια ενεχουν ρισκο.Ποσο μαλλον οταν ανηκουν και στα καπως ιδιαιτερα ειδη.Τα two spotted γκομπυ συγκεκριμενα,να πω οτι θελουν πολυ στρωμενο ενυδρειο,αλλα και ο γιατρος ειναι να σου κατσει κι αυτος.

Αρα πρεπει να ειμαστε κι εμεις λιγο πιο ενημερωμενοι γι οτι αγοραζουμε.

Δεν συνηθιζω να γραφω στα καταστηματα,αλλα κανω απλα μια επισημανση που αφορα ολους μας.Δεν αναφερομαι σε καμια περιπτωση σε σενα Παναγιωτη :)

Έγινε επεξεργασία - Δίας
Link to comment
Share on other sites

Τα ζωντανα,ειδικα τα ψαρια ενεχουν ρισκο.Ποσο μαλλον οταν ανηκουν και στα καπως ιδιαιτερα ειδη.Τα two spotted γκομπυ συγκεκριμενα,να πω οτι θελουν πολυ στρωμενο ενυδρειο,αλλα και ο γιατρος ειναι να σου κατσει κι αυτος.

Αρα πρεπει να ειμαστε κι εμεις λιγο πιο ενημερωμενοι γι οτι αγοραζουμε.

Δεν συνηθιζω να γραφω στα καταστηματα,αλλα κανω απλα μια επισημανση που αφορα ολους μας.Δεν αναφερομαι σε καμια περιπτωση σε σενα Παναγιωτη :)

Eυχαριστώ για την επισύμανση Στράτο! :)

Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι και το μαγαζί να δείχνει και την ανάλογη προσοχή όταν στέλνει ζωντανούς οργανισμούς!!

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον το κατάστημα φέρθηκε επαγγελματικά δεν υπάρχει λόγος σχολιασμού.

Ήταν λάθος δικό μου που έφτιαξα θέμα πριν τους πάρω τηλέφωνο. Γι'αυτό ζητώ συγνώμη για όποια παρερμήνευση.

Δυστυχώς αυτό το διάστημα ήμουν συναισθηματικά φορτωμένος και έκανα γρήγορες κινήσεις.

Αφού σε συνεργασία με το κατάστημα έπειτα απο συνενόηση βρέθηκε η λύση, δεν υπάρχει θέμα συζήτησης.

Ευχαριστώ για την κατανόηση!

Παναγιωτη αυτο που καταλαβα εγω ειναι οτι στην πρωτη στραβη (απ οτι λες εισουν ευχαριστημενος πελατης του καταστηματος αρκετες φορες) τους εβγαλες στην σεντρα με τη δυνατοτητα που εχεις για δυσφημηση μεσω ενος φορουμ, εσυ στην εργασια σου λαθη δεν εχεις κανει? αυτοι δεν εχουν το δικαιωμα για λαθη?

με την ευκαιρια αυτη βαζω "χερι" σε σενα για να τα ακουνε ολοι που στην πρωτη στραβη με καποιον συνεργατη τους χωρις ψαξουν να μαθουν τον λογο και τις συνθηκες που εγινε το λαθος κατηγορουν ολους και ολα.

δεν εχω καμια σχεση με το καταστημα αυτο, δεν ξερω καν που ειναι, απλα πριν κατηγορισουμε εναν επαγγελματια (σε ολους τους κλαδους) με ελαφρια την καρδια, πρωτα να μαθουμε τις αιτιες που εγινε η στραβη, οπως ξαναειπα λαθη κανουμε ολοι στην εργασια μας, θα θελαμε την ιδια αντιμετωπιση?

Παναγιωτη δεν σου βαζω χερι, τροφη για σκεψη σου δινω, ετσι ωστε στην επμενη στραβη που θα σου κατσει να μην βιαστεις να βγαλεις συμπερασματα πριν μαθεις ολα τα δεδομενα.

φιλικα Ηλιας.

Link to comment
Share on other sites

Παναγιωτη αυτο που καταλαβα εγω ειναι οτι στην πρωτη στραβη (απ οτι λες εισουν ευχαριστημενος πελατης του καταστηματος αρκετες φορες) τους εβγαλες στην σεντρα με τη δυνατοτητα που εχεις για δυσφημηση μεσω ενος φορουμ, εσυ στην εργασια σου λαθη δεν εχεις κανει? αυτοι δεν εχουν το δικαιωμα για λαθη?

με την ευκαιρια αυτη βαζω "χερι" σε σενα για να τα ακουνε ολοι που στην πρωτη στραβη με καποιον συνεργατη τους χωρις ψαξουν να μαθουν τον λογο και τις συνθηκες που εγινε το λαθος κατηγορουν ολους και ολα.

δεν εχω καμια σχεση με το καταστημα αυτο, δεν ξερω καν που ειναι, απλα πριν κατηγορισουμε εναν επαγγελματια (σε ολους τους κλαδους) με ελαφρια την καρδια, πρωτα να μαθουμε τις αιτιες που εγινε η στραβη, οπως ξαναειπα λαθη κανουμε ολοι στην εργασια μας, θα θελαμε την ιδια αντιμετωπιση?

Παναγιωτη δεν σου βαζω χερι, τροφη για σκεψη σου δινω, ετσι ωστε στην επμενη στραβη που θα σου κατσει να μην βιαστεις να βγαλεις συμπερασματα πριν μαθεις ολα τα δεδομενα.

φιλικα Ηλιας.

+1000

Link to comment
Share on other sites

Παναγιωτη αυτο που καταλαβα εγω ειναι οτι στην πρωτη στραβη (απ οτι λες εισουν ευχαριστημενος πελατης του καταστηματος αρκετες φορες) τους εβγαλες στην σεντρα με τη δυνατοτητα που εχεις για δυσφημηση μεσω ενος φορουμ, εσυ στην εργασια σου λαθη δεν εχεις κανει? αυτοι δεν εχουν το δικαιωμα για λαθη?

με την ευκαιρια αυτη βαζω "χερι" σε σενα για να τα ακουνε ολοι που στην πρωτη στραβη με καποιον συνεργατη τους χωρις ψαξουν να μαθουν τον λογο και τις συνθηκες που εγινε το λαθος κατηγορουν ολους και ολα.

δεν εχω καμια σχεση με το καταστημα αυτο, δεν ξερω καν που ειναι, απλα πριν κατηγορισουμε εναν επαγγελματια (σε ολους τους κλαδους) με ελαφρια την καρδια, πρωτα να μαθουμε τις αιτιες που εγινε η στραβη, οπως ξαναειπα λαθη κανουμε ολοι στην εργασια μας, θα θελαμε την ιδια αντιμετωπιση?

Παναγιωτη δεν σου βαζω χερι, τροφη για σκεψη σου δινω, ετσι ωστε στην επμενη στραβη που θα σου κατσει να μην βιαστεις να βγαλεις συμπερασματα πριν μαθεις ολα τα δεδομενα.

φιλικα Ηλιας.

Hλία συμφωνώ με τα λεγόμενα σου, όπως έγραψα και παραπάνω, ενήργησα γρήγορα και κακώς.

Όμως σαν γνήσιοι επαγγελματίες που είναι μετά απο άψογη συνενόηση όπως έγραψα και πιο πάνω βρέθηκε λύση και το θέμα θεωρείται λήξαν. Θεωρείστε το σαν μια κακή στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν πολλα παραδειγματα με ζωντανα απο πολλα μαγαζια που προσπαθουν με αιμα, πιστεψτε το,να τα φερουν σε κατασταση προσαρμογης απο το σαλονι τους κλεισμενα σε μια τουαλετα <βλεπε ενυδρειο>και να ειναι στην συμπεριφορα τους και στην διατροφη τους αψογα!για να γινει αυτο συναμα ακολουθουν αρκετες απωλειες!μεσα στην ολη κ.....λα που διακρινει ενα χομπυστα περιμενοντας υπομονετικα τα ζωντανα του για να τα δει εστω για λιγο μεσα απο την σακουλα και επειτα να ακολουθησει η μαγεια της προσαρμογης για να τα απολαυσει στο ενυδρειο του, βλεπει μια εικονα περα απο αυτο που σκεφτοταν σε μια πιο ασχημη στιγμη,ακολουθει η απογοητευση................................................................................................................................

η επομενη κινηση σε τετραγωνη λογικη θα ηταν η ενημερωση του τι συνεβη και επειτα η ορθη απαιτηση της αντικαταστασης των εκαστοτε ζωντανων!

ας παμε λιγο πιο μπροστα αυτο το χομπυ σε αυτη τη χωρα με μια απλη κινηση του μυαλου μας....ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ......σε αυτο που κανουμε και χαλαμε ολοκληρους μισθους και συναμα χαλαμε απιστευτα ομορφες ζωες,ακανθουροι κοραλλια κτλ.ενημερωση λοιπον και πως απο την πλευρα μας και εμεις θα κανουμε το καλυτερο δυνατο να ερχονται ολα τα ζωντανα καλα στον χωρο μας και να σκεφτομαστε αν το ενυδρειο μας πανω απο ολα ειναι ικανο να στηριξει αυτες τις ζωες και οχι να πεθανει η κατσικα του γειτονα επειδη βγαζει πθο πολυ γαλα!

ζητω συγνωμη απο τα παιδια του φορουμ αν κανω σε κατι λαθος και αν κουρασα!

Link to comment
Share on other sites

η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ αφορα σε ολους τους χομπυστες και καταστηματα ιδιαιτερα τα πιο παλια στο χωρο που πλουτιζαν παλαιοτερα πανω στην αγνοια μας,και ο γραφων ηταν παθων παλαιοτερα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν πολλα παραδειγματα με ζωντανα απο πολλα μαγαζια που προσπαθουν με αιμα, πιστεψτε το,να τα φερουν σε κατασταση προσαρμογης απο το σαλονι τους κλεισμενα σε μια τουαλετα <βλεπε ενυδρειο>και να ειναι στην συμπεριφορα τους και στην διατροφη τους αψογα!για να γινει αυτο συναμα ακολουθουν αρκετες απωλειες!μεσα στην ολη κ.....λα που διακρινει ενα χομπυστα περιμενοντας υπομονετικα τα ζωντανα του για να τα δει εστω για λιγο μεσα απο την σακουλα και επειτα να ακολουθησει η μαγεια της προσαρμογης για να τα απολαυσει στο ενυδρειο του, βλεπει μια εικονα περα απο αυτο που σκεφτοταν σε μια πιο ασχημη στιγμη,ακολουθει η απογοητευση................................................................................................................................

η επομενη κινηση σε τετραγωνη λογικη θα ηταν η ενημερωση του τι συνεβη και επειτα η ορθη απαιτηση της αντικαταστασης των εκαστοτε ζωντανων!

ας παμε λιγο πιο μπροστα αυτο το χομπυ σε αυτη τη χωρα με μια απλη κινηση του μυαλου μας....ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ......σε αυτο που κανουμε και χαλαμε ολοκληρους μισθους και συναμα χαλαμε απιστευτα ομορφες ζωες,ακανθουροι κοραλλια κτλ.ενημερωση λοιπον και πως απο την πλευρα μας και εμεις θα κανουμε το καλυτερο δυνατο να ερχονται ολα τα ζωντανα καλα στον χωρο μας και να σκεφτομαστε αν το ενυδρειο μας πανω απο ολα ειναι ικανο να στηριξει αυτες τις ζωες και οχι να πεθανει η κατσικα του γειτονα επειδη βγαζει πθο πολυ γαλα!

ζητω συγνωμη απο τα παιδια του φορουμ αν κανω σε κατι λαθος και αν κουρασα!

κατι δεν εχεις καταλαβει καλα, ξαναδιαβασε το ποστ προσεκτικα.

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο στην ανταπόκριση του καταστήματος, αλλά και στην ειλικρινή μεταμέλεια από τον φίλο Παναγιώτη.

Καλή ανάσταση σε όλους μας

Link to comment
Share on other sites

Για τον κίνδυνο του προιόντος είτε είναι αντικείμενο είτε είναι ζωντανός οργανισμός, ευθύνεται αποκλειστικά ο αγοραστής από την στιγμή που αποστέλλεται από το μαγαζί.

Αυτό από την νομική πλευρά για να γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας και τις υποχρεώσεις μας σαν καταναλωτές.

Από εκεί και πέρα αν κάποιοι επαγγελματίες έμποροι, (κυρίως του εξωτερικού) προσφέρουν επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση όταν το ζωντανό φτάσει νεκρό (DOA) όπως

συμβαίνει πολλές φορές, ή ακόμα καλύτερα όταν κάποιοι (πάλι στο εξωτερικό) παρέχουν 15 ημέρες εγγύηση από την αποστολή του ζωντανού

οργανισμού μέχρι και την παραμονή του στο ενυδρείο μας τις πρώτες 13 ημέρες (www.marinelife.com) αυτό εναπόκειται στον σωστό επαγγελματισμό του εμπόρου.

Το ότι το εν λόγω νεοσυσταθέν κατάστημα θέλησε άμεσα να αποκαταστήσει την ζημία, δείχνει σωστό επαγγελματισμό σε τακτικό πελάτη του και παράδειγμα προς μίμηση από άλλους

παλαιότερους στον χώρο εμπόρους ψαριών που όχι μόνο δεν σέβονται τον καταναλωτή (που τους έχει μάλιστα κάνει τζίρο εκατοντάδων ευρώ σε ψάρια) αλλά προσπαθούν

να αποφύγουν πάση θυσία την δική τους ευθύνη όταν διατηρούν τα ψάρια σε ενυδρεία με 24ωρη χρήση όζοντος και UV (Waterinn) χωρίς να το γνωρίζει βέβαια ο πελάτης και όταν

αυτός τα παραλαμβάνει, πεθαίνουν σε λιγότερο από 10 ώρες από βακτηριδιακή μόλυνση.....(το γράφω από προσωπική μου εμπειρία με το συγκεκριμένο κατάστημα της Γλυφάδας)

Τέλος, το ότι στο εξωτερικό θεωρείται αδιανόητο και απαγορεύεται ρητά από τον Νόμο να πωλούνται τροπικά ψάρια χωρίς να έχουν παραμείνει τουλάχιστον

μία εβδομάδα στα ενυδρεία του πωλητή και με ποσοστό κέρδους στην πώληση μόνο 15%, και επιβολή βαρύτατου προστίμου σε όποιον αισχροκερδεί, ενώ εδώ στην μπανανία υπάρχουν χομπίστες που τρέχουν

και τα αγοράζουν από την σακκούλα όσο όσο.... είναι ένα άλλο θέμα που καλό θα ήταν να το συζητήσουμε φυσικά σε άλλο topic.

Έγινε επεξεργασία - ifestion
Link to comment
Share on other sites

Για τον κίνδυνο του προιόντος είτε είναι αντικείμενο είτε είναι ζωντανός οργανισμός, ευθύνεται αποκλειστικά ο αγοραστής από την στιγμή που αποστέλλεται από το μαγαζί.

Αυτό από την νομική πλευρά για να γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας και τις υποχρεώσεις μας σαν καταναλωτές.

Από εκεί και πέρα αν κάποιοι επαγγελματίες έμποροι, (κυρίως του εξωτερικού) προσφέρουν επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση όταν το ζωντανό φτάσει νεκρό (DOA) όπως

συμβαίνει πολλές φορές, ή ακόμα καλύτερα όταν κάποιοι (πάλι στο εξωτερικό) παρέχουν 15 ημέρες εγγύηση από την αποστολή του ζωντανού

οργανισμού μέχρι και την παραμονή του στο ενυδρείο μας τις πρώτες 13 ημέρες (www.marinelife.com) αυτό εναπόκειται στον σωστό επαγγελματισμό του εμπόρου.

Το ότι το εν λόγω νεοσυσταθέν κατάστημα θέλησε άμεσα να αποκαταστήσει την ζημία, δείχνει σωστό επαγγελματισμό σε τακτικό πελάτη του και παράδειγμα προς μίμηση από άλλους

παλαιότερους στον χώρο εμπόρους ψαριών που όχι μόνο δεν σέβονται τον καταναλωτή (που τους έχει μάλιστα κάνει τζίρο εκατοντάδων ευρώ σε ψάρια) αλλά προσπαθούν

να αποφύγουν πάση θυσία την δική τους ευθύνη όταν διατηρούν τα ψάρια σε ενυδρεία με 24ωρη χρήση όζοντος και UV (Waterinn) χωρίς να το γνωρίζει βέβαια ο πελάτης και όταν

αυτός τα παραλαμβάνει, πεθαίνουν σε λιγότερο από 10 ώρες από βακτηριδιακή μόλυνση.....(το γράφω από προσωπική μου εμπειρία με το συγκεκριμένο κατάστημα της Γλυφάδας)

Τέλος, το ότι στο εξωτερικό θεωρείται αδιανόητο και απαγορεύεται ρητά από τον Νόμο να πωλούνται τροπικά ψάρια χωρίς να έχουν παραμείνει τουλάχιστον

μία εβδομάδα στα ενυδρεία του πωλητή και με ποσοστό κέρδους στην πώληση μόνο 15%, και επιβολή βαρύτατου προστίμου σε όποιον αισχροκερδεί, ενώ εδώ στην μπανανία υπάρχουν χομπίστες που τρέχουν

και τα αγοράζουν από την σακκούλα όσο όσο.... είναι ένα άλλο θέμα που καλό θα ήταν να το συζητήσουμε φυσικά σε άλλο topic.

ΔΩΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!

Eτσι ειναι πολυ καλα τα λες παλικαρι

Πρεπει να αρχιζουμε να μαθαινουμε καποια στιγμη τα δικαιωματα μας,αλλα και τις υποχρεωσεις μας

Δυστυχως η Ελλαδα εχει μικρη αγοραστικη δυναμη και σαν αποτελεσμα εχουμε τετοιες καταστασεις

Συγχαρητηρια στο συγκεκριμενο μαγαζι για σωστο επαγγελματισμο

Μαγαζια του τυπου να σου στελνουν ακροπορες γεματες red planaria ειναι απαραδεκτα και θα πρεπει ισως να κοιταξουμε και τη νομικη πλευρα του ζητηματος

Πρεπει απλα να σταματησουμε να ειμαστε θυματα στον χορο των χιλιαδων ευρω!

Συγνωμη αλλα δεν μου αρεσει ο συγκεκριμενος...(χορος)!

Link to comment
Share on other sites

...........................

μία εβδομάδα στα ενυδρεία του πωλητή και με ποσοστό κέρδους στην πώληση μόνο 15%, και επιβολή βαρύτατου προστίμου σε όποιον αισχροκερδεί, ....................

Θα ήθελα αν μπορεί να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες γι αυτο που γράφεις .

Link to comment
Share on other sites

Για να μην μακρυγορώ σε άσχετο topic, απλά στην Γερμανία, Γαλλία και Ολλανδία, (δεν γνωρίζω σε άλλες Ευρωπαικές χώρες) υπάρχει νόμος που υποχρεώνει την παραμονή μιας εβδομάδας σε ενυδρείο του εμπόρου λιανικής πριν πουληθεί ο ζωντανός οργανισμός στον καταναλωτή και επίσης υπάρχει πλαφόν στο ποσοστό κέρδους επί της τιμής αγοράς από τον χονδρέμπορο-εισαγωγέα ή από ατομική εισαγωγή του σε 15% ανά οργανισμό.

Ετσι όσο και να τον πιέζει τον έμπορο, ο κάγκουρος ο Ελληνας, να το πάρει από την σακκούλα αυτός δεν μπορεί εκ του νόμου να το πουλήσει...

Για όποιον έμπορο λιανικής που πράξει το αντίθετο αναφορικά με την τιμή πώλησης δύναται ο καταναλωτής να καταγγείλει το περιστατικό αισχροκέρδειας και επιβάλλεται πρόστιμο βαρβάτο.

Δυστυχώς σε κάποιες χώρες που σέβονται τον καταναλωτή το κράτος θεσπίζει κανόνες εμπορίου ενώ εδώ υπάρχει "ελευθεριότητα"....

Έγινε επεξεργασία - ifestion
Link to comment
Share on other sites

Άνοιξα θέμα εδώ αν θέλεις δώσε τις πληροφορίες και τις πηγές που έχεις .

Link to comment
Share on other sites

Άνοιξα θέμα εδώ αν θέλεις δώσε τις πληροφορίες και τις πηγές που έχεις .

Πολύ καλή κίνηση Σταμάτη!

:bigemo_harabe_net-64:

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...