Jump to content
Sign in to follow this  
koumparos

Για τ'όνομα της απκούδας

Recommended Posts

Σήμερα το πρωϊ με πήρε ο θείος μου από Καβάλα απελπισμένος.Ανηψιε , μου λέει πάλι ψωφίσανε τα μισά ψάρια.Βαρέθηκα να αγοράζω ψάρια.

Ερώτηση: Γιατί ψωφάνε???

Απάντηση:Που να να ξέρω του λέω.Πες μου τι μετρήσεις νερού έχεις?

Θείος:Ο μαγαζάτορας μου λέει ότι δεν χρειάζετε να πάρω test.

Ερώτηση:D.K.Tι ψάρια έχεις μέσα???

Απάντηση:Οτι μου έχουν δωσει και μου έχουν πει ότι ταιριάζουν.Δηλαδή χρυσόψαρα , σκαλάρια :thumbup: ,κάτι σαν μπαρμπούνια(corydoras) :angry2: , και γλύφτες :thumbup: .

Ερώτηση:Σε τι θερμοκρασία τα έχεις???

Απάντηση:Μου έχει πει να μην ανέβει πάνω από 22 :angry2: .

Ερωτηση:Τι τα ταϊζεις????

Απάντηση:Μου έχει δώσει κάτι flakes και μου έχει πει να τα ταϊζω κάθε 4-5 μέρες γιατι αν τα ταϊζω ποιο συχνα λερώνετε το ενυδρείο :angry2: .

Ερώτηση:Καθε πότε αλλάζεις νερό???

Απάντηση:Μου έχει πει , κάθε 7 μήνες να κάνω 100% αλλαγή νερού :angry2: .

Ερώτηση:Και το φίλτρο πως το καθαρίζεις???

Απάντηση:Καθε 3 μήνες μου έχει πει να βγάζω το σφουγγάρι και να το πλένω στην βρύση με ζεστό νερό :angry2: .

ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κουμπάρε ξέχασε να του πει το βασικότερο... τα ψαριά δεν τα κάνουμε μπάνιο με οποιοδήποτε σαμπουάν μόνο με ουλτρεξ!!!

...να δεις που θα το ακούσουμε κι αυτό πάω στοίχημα!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα να γελάσω ή να κλάψω?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως θα έπρεπε να αναφερθεί και το όνομα του εν λόγο καταστήματος προς αποφυγήν και άλλων τέτοιων κρουσμάτων.

Φιλικά Ιορδάνης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι περισσότεροι έτσι είναι, και εμένα κατα διαστήματα που ρωτούσα στο pet shop μου λέγανε οτι τα τεστ ,η σκούπα βυθού ,η λάμπα uv κτλ είναι υπερβολές και οτι δεν χρειάζονται..

Share this post


Link to post
Share on other sites

και εμένα κατά διαστήματα που ρωτούσα στο pet shop μου λέγανε ότι τα τεστ

δεν χρειάζονται να τα κάνω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι πρέπει να αναφερθεί το όνομα του μαγαζιού , καθώς τα περισσότερα pet με σκύλους , γάτες , πτηνά κλπ κλπ δεν έχουν ιδέα τι θα πει ψάρι.Οχι πως έχουν ιδέα για τα υπόλοιπα. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαλλον ο τυπος θελει να του πουλησει γατα και του το φερνει λαου-λαου...

Επαγγελματιες.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-1986-1160459506_thumb.jpgΠως μπορούμε να μάθουμε για το ποιοι είναι ποιο καλά ενημερωμένοι για τα ψαριά

Στης περιοχές μας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Θεσσαλονίκη έχω πάει σε 8 καταστήματα και ο καθένας μόλις τον ζορίσεις αρχίζει και τα "μασάει".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι πρέπει να αναφερθεί το όνομα του μαγαζιού , καθώς τα περισσότερα pet με σκύλους , γάτες , πτηνά κλπ κλπ δεν έχουν ιδέα τι θα πει ψάρι.Οχι πως έχουν ιδέα για τα υπόλοιπα. :D

Παιρνοντας αφορμή απο αυτο θα ήθελα να πω το εξής παρότι μπορεί να εκτροχιάσω την πορεία της συζήτησης :

Κάθε Forum εστιασμένο σε συγκεκριμένο αντικείμενο έχει κατα βάση τον εξής σκοπό.

Να μαζευτούνε άνθρωποι με κοινο αντικείμενο ενασχόλησης , και να έχουν εναν χώρο που να μπορούν να ανταλλάσουν απόψεις.

Στην μέχρι τώρα ζωή μου, έχω συμμετέχει σε αρκετά forums, απο τους καιρούς των BBS.

Το να μην αναφερθεί το όνομα ενός μαγαζιού, που είναι τέτοια κραχτή περίπτωση άσχετου επαγγελματία και γιατί όχι και κακοπροαίρετου, μόνο κακό κάνει.

Πώς θα "σωθεί" ο κάθε φίλος που θα μπεί στο μαγαζί του παραπάνω κυρίου? Απλα δεν....

Τι πρόσφερε το Forum στο συγκεκριμένο θέμα? Απολύτος τίποτα!

Είμαστε μία παρέα , και δεν λέμε στον φίλο μας που να πάει και που να μην πάει και την πατήσει.

Πριν απο μερικές μέρες σε κάτι αντίστοιχο, θυμάμαι το post , του συμπαθέστατου κατα τα άλλα nkarvounis που έγραφε ότι δεν πρέπει να αναφερθεί κακός λόγος για μαγαζί που δεν συμμετέχει στο forum.

Δηλαδή τί γινεται? Οποιος δεν μπαίνει εδω μέσα ειναι στο απυρόβλητο? Δεν έχουμε δικαίωμα να πούμε την γνώμη μας για αυτόν?

Στην μέχρι τώρα πορεία μου στον χώρο του Internet, όποιο Forum είχε σαν πρωταρχικό ρόλο να γίνει μεγάλο, τεράστιο, superμ προσπάθησε να το πετύχει αυτό πηγαίνοντας καλά με τους επαγγελματίες του χώρου.

Τελικά ήρθε η καταστροφή.

Ας γίνουμε και λίγο πιο underground. Ας πούμε και την γνώμη μας για κάποιους , και ας μην βρίσκονται και εδω μέσα να απαντήσουν! Ο παραπάνω τι θα απαντούσε δηλαδή? και στην τελική... όταν κάθεσε για καφέ σε ένα τραπέζι με φίλους και συζητάς, φωνάζεις τον μαγαζάτορα για να απολογηθεί?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε αυτή την περίπτωση όμως Ανδρέα , θα μπορόυσε ο καθένας να γράψει ότι μ......ία ήθελε για κάθε μαγαζί , χωρίς αυτό να έχει την δυνατότητα να απαντήσει.Υπάρχει σίγουρα ένα κενό σε αυτό το σημείο , τι γίνετε με τους πελάτες αυτών των μαγαζιών , αλλά ούτε το άλλο είναι σωστό κατα την γνώμη μου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε αυτή την περίπτωση όμως Ανδρέα , θα μπορόυσε ο καθένας να γράψει ότι μ......ία ήθελε για κάθε μαγαζί , χωρίς αυτό να έχει την δυνατότητα να απαντήσει.Υπάρχει σίγουρα ένα κενό σε αυτό το σημείο , τι γίνετε με τους πελάτες αυτών των μαγαζιών , αλλά ούτε το άλλο είναι σωστό κατα την γνώμη μου.

Και οταν θα παμε για καφε οι 2 μας , 3μας ,10μας, 50μας, οτι μ......ια θέλω θα πω και δεν θα ειναι κανενας μαγαζατορας να απαντησει.

Με αυτον τον τρόπο, οποιοδήποτε forum χάνει το παρειστικο κλίμα και γίνεται επιχείρηση.

Δεν προσφέρει τίποτα ετσι ενα Forum, στο συγκεκριμένο θέμα.

Αν εξαιρεσεις 5-10 μαγαζια που απανταν εδω μεσα, όλα τα αλλα μπορούν να δρουν ανενόχλητα αφού απαγορεύετε να αναφέρεις το όνομα τους.

Πώς θέλουμε να ανέβει το επίπεδο του Χομπι στην Ελλάδα και να φτιαχτούν σωστοί επαγγελματίες ?

Απολύτος κανένας επαγγελματίας δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ αν δεν τιμωρηθεί απο την αγορά. Κρύβοντας τα τυχόν κακά συμβάντα... ο κακόμοιρος κοσμάκης θα συνεχίσει να τον υποστηρίζει ακόμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνω μαζι σου αλλα πιστευω διαβαζοντας εδω μεσα και κανοντας συζητησεις με τα παιδια δηλ οταν ανεβουν οι γνωσεις σου στο συγκεκριμενο hobby και ξερεις 5 πραγματα εσυ απο μονος σου θα ξερεις να ξεχωριζεις τον καλο απο τον κακο μαγαζοτορα -επιχιερηματια.Γνωμη μου ειναι οποιος θελει να ασχοληθει με το hobby να περνει ενα βιβλιο να κοιταει καποια αναλογα forum συζητησεις να περνει μια αποψη και μετα να αρχιζει το hobby ετσι θα ξερει ποιον να αποφυγει και ποιον οχι και βασικοτερο δεν θα ταλαιπωρει τα καημενα τα ψαρακια και ετσι και δεν θα του ψοφησουν αμεσως και συνεπως δεν θα απογοητευτει και δεν θα αποχωρησει απο το αθλημα.

Φιλικα Χρηστος :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είμαστε πιστεύω όλοι μας (κι εγώ, κι εσύ και ο άλλος) που γράφουμε εδώ για να συζητάμε τις απόψεις μας περί του χόμπυ που λέγεται ενυδρείο και όχι για να σχολιάζουμε τον επαγγελματισμό τρίτων. Από κει και πέρα, κάποιος διαβάζει τα ποστ που τον ενδιαφέρουν και αποκτά τη δική του άποψη περί του θέματος. Εδώ έρχεται το φορουμ, όπου μπορεί κανείς να συζητήσει αυτές τις απόψεις. Πολλές φορές από τις αντικρουόμενες απόψεις βγαίνει κάτι καλό, πολλές φορές όμως όχι. Το σίγουρο είναι ότι καθένας μας έχει την κρίση αφού διαβάσει να κρίνει ποιο μαγαζί τον εξυπηρετεί καλύτερα και με ποιο συμφωνούν οι απόψεις του. Το να καθόμαστε όμως και να σχολιάζουμε (είτε θετικά, είτε αρνητικά) για κάποιον τρίτο δεν νομίζω ότι είναι σωστό και πρέπον. Είμαστε εδώ για να συζητάμε, να συμφωνούμε και να διαφωνούμε για τις απόψεις μας. Ας αφήσουμε την κρίση και την κριτική στους κριτές :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Αθήνα υπάρχουν αρκετά μαγαζιά ενημερωμένα, εγώ προσωπικά προτιμώ αυτά που ασχολούνται αποκλειστικά με ψάρια και ενυδρεία. Την γνώση μου, την όποια έχω δηλαδή, την απέκτησα διαβάζοντας, κι όχι "ψαρεύοντας" τον υπάλληλο του εκάστοτε μαγαζιού! :D:thumbup::thumbup::angry2:

Υπάρχουν πολλά άρθρα στο ίντερνετ, αλλά και στο site αυτό, το οποίο βοηθάνε πιστεύω πολύ.

ΥΓ.Αλήθεια τι είναι η ΑΠΚΟΥΔΑ?Πώς τελικά είναι το ονομά της? :angry2::angry2::angry2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΥΓ.Αλήθεια τι είναι η ΑΠΚΟΥΔΑ?Πώς τελικά είναι το ονομά της?

Η ΑΠΚΟΥΔΑ είναι η γρήγορη και απρόσεχτη πληκτρολόγιση της ΑΡΚΟΥΔΑΣ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγω πιστευω οτι ενα Forum που ασχολειτε με καποιο συγκεκριμενο τομεα και κανει σοβαρη δουλεια πανω σαυτο δε θα πρεπει να δινει βημα σε καποιους ετσι ωστε να βγαζουν προσωπικες κοντρες που τυχον εχουν συμβει στο παρελθον ... Για μενα ενα καταστημα μπορει να ειναι το καλητερο ενω για εναν αλλον οχι . Μη ξεχναμε οτι καπου εδω εμπλεκετε και ο παραγοντας ανθρωπος . Ο χομπυστας θα πρεπει ο ιδιος να διαμορφωσει το background του και να ειναι σε θεση απο μονος του να κρινει εαν το χ, ψ καταστημα τον καλυπτει και πιο οχι .

Για το θεμα του οτι εγω μπορει να εχω παει για καφε με ενα φιλο μου και να του πω οτι το χ,ψ καταστημα δε κανει καλα τι δουλεια του δεν εχει την ιδια βαρητυτα και τις ιδιες συνεπειες ενδεχομενος απο το να το γραψω καπου δημοσια ...

Φιλικα

Dartman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο "φίλος απ'τα παλιά" Αντρέας θα με βρεί απόλυτα σύμφωνο! Είναι χρέος του κάθε εμπειρότερου χομπίστα να προστατέψει τον νέο απλά και μόνο λέγοντας του τι να προσέχει σε κάποιο μαγαζί και όχι λέγοντας του να μην πάει. Από τη στιγμή που είμαστε ένα φόρουμ μη κερδοσκοπικό και έχουμε τη δύναμη της συνένωσης, θα πρέπει να συμορφώνουμε όσο μπορούμε τους μαγαζάτορες και δεν εννοώ να παίρνουμε κεφάλια αλλά με κάποια φιλειρηνική και "κερδοφόρα" γαι το χόμπυ στάση μας. Τέλος αν ήταν στο φόρουμ το εν λόγω μαγαζί το ίδιο "κράξιμο" με τώρα θα έτρωγε...

Υ.Γ. Απανταχού οι μπουλτνοζιέριδες Καβάλας βουουουουουρρρρ στο μαγαζί!!!!!!!!!! Και προσοχή στην αντεπίθεση των μπαρμπουνιών!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα ήθελα να πω ότι κανένας χομπίστας δεν πρέπει να στηρίζεται στις συμβουλές των καταστημάτων, εκτός και αν έχει προσωπικούς λόγους που το κάνει αυτό!

Η γνώση πρέπει να φιλτράρεται, να αξιολογείτε κατά περίπτωση και να γίνετε κτήμα του χομπίστα!

Εδώ εισέρχεται και ο ρόλος του φόρουμ, δηλαδή, να βοηθήσει τους χομπίστες να μάθουν κάποια πράγματα!

Στη συνέχεια ο καθένας μπορεί να κρίνει μόνος του αν τον καλύπτει το ένα κατάστημα ή το άλλο (αποτελεί καθαρά προσωπική άποψη)!

Τέλος, για να μην κατηγορούμε μόνο τα καταστήματα θα ήθελα να τονίζω ότι ο σωστός χομπίστας, αλλά και καταναλωτής, μπορεί να αξιοποιήσει πολύ καλά και το χειρότερο κατάστημα που έχει κάτι να του προσφέρει, δηλαδή μπορεί το χειρότερο κατάστημα να έχει πολύ καλές τιμές σε κάποια αναλώσιμα και να μας συμφέρει τελικά να τα αγοράζουμε από αυτό!

Γιατί δηλαδή πρέπει ένα κατάστημα να παρέχει καλές ή κακές υπηρεσίες και αυτό να αποτελεί λόγο αποκλεισμού!

Αυτά είχα να πω και σίγουρα ο καθένας κοιτάει το συμφέρων του όταν συζητάμε για τα καταστήματα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για το θεμα του οτι εγω μπορει να εχω παει για καφε με ενα φιλο μου και να του πω οτι το χ,ψ καταστημα δε κανει καλα τι δουλεια του δεν εχει την ιδια βαρητυτα και τις ιδιες συνεπειες ενδεχομενος απο το να το γραψω καπου δημοσια ...

Φιλικα

Dartman

:D:thumbup::thumbup:

Ας αναλογιστούμε λοιπόν όλοι μας την (κατά την γνώμη μου) σωστότατη αυτή άποψη του dartman και θα καταλάβουμε τελικά αν πρέπει ή όχι να ασκούμε κριτική σε οποιοδήποτε μαγαζι!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1ον. 'Οταν ο άπειρος χομπίστας μπεί στο κατάστημα και αγοράσει το 1ο ενυδρείο του ο "άσχετός" (ξέρει καλά τι κάνει) έμπορος τον συμβουλεύει τί να κάνει στα πρώτα του βήματα τα οποία συνήθως είναι λάθος. Οπότε ψοφάν τα ψάρια και ο νέος χομπίστας χάνει τον ενθουσιασμό του, απογοητεύετε και τα παρατά.

2ον. Μου τι δίνει στα νεύρα όταν προσπαθούν να σου πουλήσουν ψάρια π.χ. 10 blood parot σε 230 lit, και ενώ τους λές ότι αυτό δεν είναι δυνατόν λόγο μεγέθους αυτοί σου λέν "ε τότε βάλε μικρά". Γιατί αυτά δεν θα μεγαλώσουν? τους ρωτάς και μετά σου αρχίζουν ότι πολύ την ψάχνεις και ότι αυτοί του aquazone τα παραλένε και άλλα διάφορα τραγελαφικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
(edited)

Αγαπητοί φίλοι συμφωνώ με τον kouzman ότι κανένας χομπίστας δεν πρέπει να στηρίζεται στις συμβουλές των καταστημάτων. Νομίζω ότι η γνώση αποκτάται μέσα από βιβλία, περιοδικά, internet, forums και όντως πρέπει να αξιολογείται από τον καθένα μας με σύνεση και υπομονή. Κάθε κατάστημα έχει τα μειονεκτήματά του και τα πιθανά πλεονεκτήματά του. Κάποιος μπορεί να έχει καλές τιμές και απαράδεκτη εξυπηρέτηση, άλλος λίγο πιο ψηλές τιμές αλλά κάποιον πωλητή με γνώσεις με τον οποίο μπορείς να πεις και μιά κουβέντα παραπάνω. Άλλος μπορεί να έχει ποικιλία επιλογών κλπ.

Στη δική μας ευχέρεια ανήκει η επιλογή να αξιοποιήσουμε τα πλεονεκτήματα κάθε καταστήματος αλλά σε κάθε περίπτωση ΠΟΤΕ να μην στηριζόμαστε σε συμβουλές που δίνουν τα καταστήματα αν δεν τις διασταυρώσουμε με άλλους συνχομπίστες και με βιβλιογραφία ή υλικό που εύκολα βρίσκουμε στο διαδίκτυο.

Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για φίλους αρχάριους στο χόμπυ οι οποίοι κατά την άποψή μου κακώς περιμένουν από τον κάθε πωλητή ή ιδιοκτήτη να τους αφιερώσει το χρόνο, την όρεξη ή ακόμη και την ευσυνειδησία που θα τους αφιέρωνε κάποιος συνχομπίστας ή φίλος.

Προσωπικά σχεδόν δεν υπάρχει κατάστημα στη Θεσσαλονίκη (αλλά και στα μεγαλύτερα της Αθήνας) που να μην έχω αφήσει χρήματα γιατί απλούστατα όλα είναι θέμα τιμών, ποικιλίας και αναγκών. Πρώτα κάνουμε τη δική μας έρευνα και μετά επισκεπτόμαστε το κατάστημα. Απο κει και πέρα ένας επαγγελματίας που για κάποιον φάνηκε να είναι κακός, για άλλον πελάτη σε μια άλλη χρονική συγκυρία μπορεί να ήταν άψογος! Και αυτό ισχύει γενικότερα στο εμπόριο και δεν αφορά μόνο τα pet shops (για σκεφτείτε ανάλογες περιπτώσεις στα ηλεκτρονικά είδη ας πούμε).

Συνεπώς πρώτα μελέτη, ανταλλαγή ιδεών και απόψεων και μετά έρευνα αγοράς. Τότε η πιθανότητα καποιος να μπλέξει με κακό επαγγελματία εκμηδενίζεται, απλούστατα γιατί ο επαγγελματίας αυτός δεν θα βρίσκει έδαφος για να ευδοκιμήσει. Ο ενημερωμένος χομπίστας και πελάτης ακόμα και αρχάριος να είναι μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση του χώρου.

Συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα

Φιλικά

Ανδρέας

Έγινε επεξεργασία - acg301

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι συμφωνώ με τον kouzman ότι κανένας χομπίστας δεν πρέπει να στηρίζεται στις συμβουλές των καταστημάτων. Νομίζω ότι η γνώση αποκτάται μέσα από βιβλία, περιοδικά, internet, forums και όντως πρέπει να αξιολογείται από τον καθένα μας με σύνεση και υπομονή. Κάθε κατάστημα έχει τα μειονεκτήματά του και τα πιθανά πλεονεκτήματά του. Κάποιος μπορεί να έχει καλές τιμές και απαράδεκτη εξυπηρέτηση, άλλος λίγο πιο ψηλές τιμές αλλά κάποιον πωλητή με γνώσεις με τον οποίο μπορείς να πεις και μιά κουβέντα παραπάνω. Άλλος μπορεί να έχει ποικιλία επιλογών κλπ.

Στη δική μας ευχέρεια ανήκει η επιλογή να αξιοποιήσουμε τα πλεονεκτήματα κάθε καταστήματος αλλά σε κάθε περίπτωση ΠΟΤΕ να μην στηριζόμαστε σε συμβουλές που δίνουν τα καταστήματα αν δεν τις διασταυρώσουμε με άλλους συνχομπίστες και με βιβλιογραφία ή υλικό που εύκολα βρίσκουμε στο διαδίκτυο.

Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για φίλους αρχάριους στο χόμπυ οι οποίοι κατά την άποψή μου κακώς περιμένουν από τον κάθε πωλητή ή ιδιοκτήτη να τους αφιερώσει το χρόνο, την όρεξη ή ακόμη και την ευσυνειδησία που θα τους αφιέρωνε κάποιος συνχομπίστας ή φίλος.

Προσωπικά σχεδόν δεν υπάρχει κατάστημα στη Θεσσαλονίκη (αλλά και στα μεγαλύτερα της Αθήνας) που να μην έχω αφήσει χρήματα γιατί απλούστατα όλα είναι θέμα τιμών, ποικιλίας και αναγκών. Πρώτα κάνουμε τη δική μας έρευνα και μετά επισκεπτόμαστε το κατάστημα. Απο κει και πέρα ένας επαγγελματίας που για κάποιον φάνηκε να είναι κακός, για άλλον πελάτη σε μια άλλη χρονική συγκυρία μπορεί να ήταν άψογος! Και αυτό ισχύει γενικότερα στο εμπόριο και δεν αφορά μόνο τα pet shops (για σκεφτείτε ανάλογες περιπτώσεις στα ηλεκτρονικά είδη ας πούμε).

Συνεπώς πρώτα μελέτη, ανταλλαγή ιδεών και απόψεων και μετά έρευνα αγοράς. Τότε η πιθανότητα καποιος να μπλέξει με κακό επαγγελματία εκμηδενίζεται, απλούστατα γιατί ο επαγγελματίας αυτός δεν θα βρίσκει έδαφος για να ευδοκιμήσει. Ο ενημερωμένος χομπίστας και πελάτης ακόμα και αρχάριος να είναι μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση του χώρου.

Συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα

Φιλικά

Ανδρέας

Συγνώμη αλλά ο νέος χομπίστας δεν έχει και πολλές πηγές πληροφόρησης τουλάχιστόν στην αρχή.Ιδιαίτερα αν δεν έχει Η/Υ και σύνδεση στο internet. Οπότε η μόνη πληροφόρηση που υπάρχει προέρχεται απο τα καταστήματα και κάποιους φίλους που ασχολούντε με το χόμπυ. Άρα πώς θα μελετήσει και θα κάνει έρευνα αγοράς? Θα το κάνει αφού αρχίσουν να του ψοφούν τα πρώτα ψάρια αν φυσικά δεν τα έχει πρατήσει πρίν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
(edited)

:D:thumbup::thumbup:

Ας αναλογιστούμε λοιπόν όλοι μας την (κατά την γνώμη μου) σωστότατη αυτή άποψη του dartman και θα καταλάβουμε τελικά αν πρέπει ή όχι να ασκούμε κριτική σε οποιοδήποτε μαγαζι!!!!

Το ζήτημα είναι λεπτό.... πολύ λεπτο θα συμφωνήσουμε όλοι. Αλλά θεωρώ ότι τα φορούμς θα πρέπει

να δίνει κάπως την δυνατότητα σε κάποιον πελάτη - χομπίστα να κατηγορήσει έναν επαγγελματία

όταν αυτός δεν είναι σωστός. Φυσικά δεν μιλάμε στο να γίνονται ανώνυμες καταγγελίες αλλά

για παράδειγμα είμαι ο Ταδε αγόρασα από το τάδε κατάστημα και συνέβη το εξής ΚΑΚΟ.

Για να κάνω και τον δικηγόρο του διαβόλου .... όταν βγαίνει κάποιος και λέει ότι αγόρασε το Α ψαράκι

από το Β κατάστημα και ήμουν πολύ εντυπωσιασμένος από την εξυπηρέτηση κτλ κτλ (όλα θετικά)

και επαινει ένα κατάστημα .... ΑΥΤΟ είναι σωστό?

Γιατί κυρίε το θεωρείς σωστό? Δοκίμασες να πάς στα άλλα 150 καταστήματα της Ελλαδίστας μας

να κάνεις το ίδιο πράγμα να δείς τι αντιμετώπιση θα έχεις?

Είναι μεγάλη συζήτηση .. συμφωνώ + ότι τα γραφόμενα μπορεί να αποδοθούν με κακή ερμηνεία

και να οδηγήσει σε παρεξηγήσεις.

Εγώ παράδειγμα είχα άσχημη εμπειρία με ένα αγγλικο ιντερνετικο μαγαζι

δεν θα πρέπει κάπως να το πω στους συνχομπίστες? Μεχρι τώρα δυστυχώς δεν το έχω

κάνει.

Πιστεύω ότι τα καταστήματα που συμμετέχουν άλλα περισσότερο άλλα λιγότερο

ενεργά στο φόρουμ Γνωρίζουν ότι εάν κάνουν κάτι στραβό θα μαθευτεί, όπως επίσης

εάν κάνουν κάτι ωραίο περισσότερους πελάτες θα έχει.

Και δεν πιστεύω ότι μέχρι σήμερα κάποιο κατάστημα ΤΡΑΒΗΞΕ πελάτες από

άλλο κατάστημα... απλά κάποιοι χομπίστες από εμάς αποφασίσαμε να φτιάξουμε

κάτι νέο - διαφορετικό από τα μέχρι σήμερα. Τις νέες ανάγκες - ιδέες τις έκανε να φαίνονται

πιο προσιτές ένα Γ κατάστημα ή κάποιοι καταναλωτές που απέδωσαν θετικό feedback

... αυτοί είναι και οι περισσότεροι πελάτες που φαίνονται σε ένα κατάστημα.

(Μαλλον το μπέρδεψα στο γράψιμο.... αλλά το νοήμα ελπίζω να το βγάλετε)

Ποιο το κακό έαν εγώ βγώ επώνυμα και πώ ότι το κατάστημα Δ μου φέρθηκε σκάρτα.

Ειδικά στην Ελλαδίτσα μας έιναι από τις λίγες δυνατότητες που έχουμε σαν καταναλωτές

να μποϊκοτάρουμε ένα μαγαζί.

Περι ορέξεως ....

Έγινε επεξεργασία - stefanos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

Πολιτική απορρήτου και Όροι χρήσης