Jump to content

Diy Led Light Από Αρχάριο


AKHS26

Recommended Posts

Καλησπέρα στο φόρουμ. Επειδή είμαι άσχετος από τα led θα ειθελα μια βοήθεια. Περιμένω αυτά τα led

Specifications:

Order Quantity: 1pcs

Power: 10W

Emitted Color: 6pcs Cold White+3pcs Royal Blue chip

Color Temperature for White: 10000K

Wavelength for Blue: 447nm~455nm

Brightness: 900LM

DC Forward Voltage (VF): 9V~11V

DC Forward Current (IF): 1000mA

Maximum Pulse Voltage: 12V

Maximum Pulse Current: 1100mA

LED Viewing Angle: 110 degree

Size: (L) 20mm*(W)20mm

Και θα ήθελα να τροφοδοτήσο 7 από αυτά μαζί. Θα βάλω 2 σειρές από 7.και κάθε 7 άδα θέλω να την τροφοδοτήσο και να την ντιμαρο.τη τροφοδοτικό θα χρειαστώ για τα 7 μαζί?

Link to comment
Share on other sites

Driver για 7 από αυτά στην ίδια σειρά δεν θα βρεις, αν πας σε 48V μπορείς να βάλεις μέχρι και 4,

οπότε πας κάπως έτσι 4-4-3-3.

Driver κοίτα για meanwell με χαρακτηριστικά 48V 1000mA. 

Link to comment
Share on other sites

Τα συγκεκριμένα θα σου βγουν πολύ άσπρα και το πολύ άσπρο φέρνει αλγες.Υπάρχουν άλλα με 6 μπλε 3 άσπρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο φόρουμ. Επειδή είμαι άσχετος από τα led θα ειθελα μια βοήθεια. Περιμένω αυτά τα led

Specifications:

Order Quantity: 1pcs

Power: 10W

Emitted Color: 6pcs Cold White+3pcs Royal Blue chip

Color Temperature for White: 10000K

Wavelength for Blue: 447nm~455nm

Brightness: 900LM

DC Forward Voltage (VF): 9V~11V

DC Forward Current (IF): 1000mA

Maximum Pulse Voltage: 12V

Maximum Pulse Current: 1100mA

LED Viewing Angle: 110 degree

Size: (L) 20mm*(W)20mm

Και θα ήθελα να τροφοδοτήσο 7 από αυτά μαζί. Θα βάλω 2 σειρές από 7.και κάθε 7 άδα θέλω να την τροφοδοτήσο και να την ντιμαρο.τη τροφοδοτικό θα χρειαστώ για τα 7 μαζί?

Να πάρεις 2 natural white  10 w και ένα warm white 10 w σε ενα  MeanWell LPF-40D-42

4 Royal Blue 10 W  Wavelength  445 -447 σε ένα  MeanWell LPF-40D-42 και 4 Royal Blue 10 w  Wavelength 447-455  σε ένα  MeanWell LPF-40D-42