Jump to content

Ενυδρείο γλυκου νερου!


Recommended Posts

Καλησπερα στην ομάδα 

Εδώ και έναν χρόνο έχω κάνει την εισαγωγή στο χόμπι μας και ακόμα θεωρώ πως είμαι αρχάριος. 

Το κυρίως θέμα μου είναι ο χρόνος φωτισμού του ενυδρείου! 

Έχω ένα 60 ενυδρείο με 5 Molly ( 1 αρσενικό 4 θηλυκά) και 2 ansistrus καθώς και 3 γαρίδες. 

Και από φυτά 2 κρυπροκορινες 2 Εχυνοδορους και μια Βαλσινερια. 

Ποια ειναι η γνώμη σας για φωτισμό , για λίπανση και για αλλαγές νερου ; 

 

Ευχαριστώ πολυ ! 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, 

Θέλεις να μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες πχ. Τι φωτισμό έχεις και τι λίπανση, αν είσαι καλά με αλγες κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι καλά με αλγες έχω πάνω σε πετρες μου καφέ κόκκινη  άλγη και έχω και bba στα φυλλα του Εχυνοδορου. 

Έχω λίπανση potassium και Flourish βάζω μισό καπάκι σε κάθε αλλαγή 

Και exel βάζω κάθε μέρα 1mg . 

Ο φωτισμός. Μου ειναι led τους ενυδρείου 10 watt είναι μεγάλη λάμπα από την μια πλευρα του ενυδρείου ως την άλλη στο καπάκι ,το ενυδρείο είναι της haquoss και υπόστρωμα έχω χαλίκι από μαγαζί ενυδρείου 5 εκατοστά τουλάχιστον βάθος . 

Οι αλλαγες μου είναι κάθε εβδομάδα η 10 μερες 40% . 

Link to comment
Share on other sites

Πάω σε ένα pet shop λέει 6 ώρες φωτισμού 

Σε άλλο 8 

Σε άλλο 12 . 

Σε ένα βάλε λίπανση σε άλλο κοψε την λίπανση 

Σε άλλο μόνο potassium σε άλλο μην βάζεις exel ?

Δεν ξέρω τι να κάνω και τι χρειάζομαι! 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Όσον αφορά τον φωτισμό αν το πάμε υπολογιστικά έχεις περίπου 0,16 watt στο λίτρο. Ας πούμε ότι είναι οκ, αν και για μένα είναι λίγο χαμηλά, αλλά με τα watt δεν μπορείς να είσαι πολύ ακριβής. Εφ'όσον η λάμπα είναι led τα lumen θα μας βοηθήσουν παραπάνω καθώς και τα kelvin. Για τη φωτοπερίοδο ο "κανόνας" είναι 7-8 ώρες. Μιας και δεν έχεις πολύ απαιτητικά φυτά πιστεύω 7 ώρες είναι ιδανικά.