Jump to content

Νέο μέλος, Βοήθεια με τον μονομάχο μου


Χρήστος Κ

Recommended Posts

Καλησπέρα! Είμαι ο Χρήστος, 17 χρόνων μένω στην καρδιτσα και σχετικά προσφατα απέκτησα ένα ψάρι μονομαχο. Το ψάρι εγκαταλείφθηκε σε εμενα από οικογενειακούς φίλους και προσφατα ανακάλυψα πως κάνω κάποια πράγματα λάθος. Για να μην τα Πολυλογώ. Το ψάρι μας ήρθα σε ένα κουτί αποθήκευσης με ένα φιλτρακι  και ένα θερμόμετρο μεσα το οποίο ζέστανε το νερό υποθέτω,με μια τυχαία αναζητηση που έκανα στο διαδίκτυο καταλαβα πως οι συνθηκες διαβίωσης δεν είναι και οι καταλληλότερες. Σημερα αγόρασαμε με τον πατέρα μου ένα ενυδρείο των 35 λίτρων. Λέγετε HR-380 εάν δεν κάνω λάθος. Υπάρχει κάποια διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω πρώτου βάλω το ψάρι μεσα; Χρειάζομαι κάποιο φάρμακο για το νερό; Είμαι εντελώς αρχάριος η οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια θα με βοηθούσε παρά πολύ!! Ευχαριστώ!!

Έγινε επεξεργασία - Χρήστος Κ
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου Χρήστο κ Καλώς ήρθες 

Έχεις κάποιο πετσοπ κοντά σου για να προμηθευτείς άμεσα κάποια πράγματα που θα χρειαστουν? Επίσης ανέβασε αν θες καμία φωτο από το ψάρι κ τον εξοπλισμό που έχεις αυτή τη στιγμή. 

Πολύ σημαντικό να διαβάσεις κάποια πράγματα από δω

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Antonis Kευχαριστώ πολύ για την απάντηση, θα ανεβασω  φωτογραφίες από το καινούριο ενυδρείο και αυτό που έχω τώρα όταν τελειώσω από τα φροντιστήρια μου, Ναι υπάρχουν μαγαζιά που μπορώ να προμηθευτώ εξοπλισμό, ο κύριος σήμερα το πετ σοπ ήταν πολύ βοηθητικός. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος Χρήστος Κ έγραψε:

όταν τελειώσω από τα φροντιστήρια μου

Ε ναι. 😄

Από τη στιγμή που υπάρχει φίλτρο και θερμαντηρας δεν υπάρχει ιδιαίτερη βιασύνη. 

Link to comment
Share on other sites