Jump to content

Εν δυνάμει αρχάριος :)


Recommended Posts

Καλησπέρα σας, όπως αναφέρω και στον τίτλο είμαι εν δυνάμει αρχάριος. Πάντα με γοήτευαν τα ενυδρεία αλλά τώρα ειδικά με την κοράκλα μου αποφάσισα να το δοκιμάσω. Θα ήθελα προτάσεις σχετικά με ένα μικρό ενυδρείο κατά προτίμηση απλό χωρίς πολλά έξτρα. Λένε τρώγοντας ανοίγει η όρεξη οπότε αυτό θέλω και εγώ να δκοκιμάσω και αν είναι κάτι που όντως μπορώ και μου αρέσει να ασχολούμε να το εξελίξω. Σκέφτομαι το ενυδρείο να μπεί στο γράφειο μου στο οποίο κατά κύριο λόγο τον χρησιμοποιώ για διασκέδαση. Σας Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Βαγγέλης Τζαφέρος έγραψε:

Καλησπέρα σας, όπως αναφέρω και στον τίτλο είμαι εν δυνάμει αρχάριος. Πάντα με γοήτευαν τα ενυδρεία αλλά τώρα ειδικά με την κοράκλα μου αποφάσισα να το δοκιμάσω. Θα ήθελα προτάσεις σχετικά με ένα μικρό ενυδρείο κατά προτίμηση απλό χωρίς πολλά έξτρα. Λένε τρώγοντας ανοίγει η όρεξη οπότε αυτό θέλω και εγώ να δκοκιμάσω και αν είναι κάτι που όντως μπορώ και μου αρέσει να ασχολούμε να το εξελίξω. Σκέφτομαι το ενυδρείο να μπεί στο γράφειο μου στο οποίο κατά κύριο λόγο τον χρησιμοποιώ για διασκέδαση. Σας Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Καλώς ήρθες φίλε μου στον κόσμο των ενυδρείων και στο φόρουμ μας. Πες μου λίγο διαστάσεις που θες να είναι το ενυδρείο σου

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο hobby και στο forum!

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες   @Βαγγέλης Τζαφέρος το μικρο ειναι σχετικο αλλα  γρηγορα γρηγορα μπορω να σκεφτω ενα 30 lt μονομαχοενυδρειο με 2-3 ευκολα φυτακια ή ενα 60 lt που σου δινει σχετικα πιο πολλες επιλογες σε ψαρακια και μπορεις να βαλεις ενα κοπαδακι tetra ας πουμε παλι με φυτακια κλπ. Φυσικα αν θες παραπανω λιτρα κ χεις τον απαραιτητο χωρο τοσο το καλυτερο!