Jump to content

Αρχάριος σε πρώτη επαφή με ενυδρείο


Recommended Posts

Καλησπέρα στο forum και καλές γιορτές σε όλους-όλες.

 

Είμαι ο Δημήτρης και διαμένω στο νησί της Σκιάθου.

 

Όπως ακριβώς αναφέρεται στον τίτλο είμαι παντελώς άσχετος με το "hobby" και θα ήθελα όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες.

 

Μιας και πήρα την απόφαση (από πέρυσι που πήγα Μαλδίβες και είδα κοράλλια και εξωτικά ψάρια στο φυσικό τους περιβάλλον) να στήσω ένα μικρό ενυδρείο, έχω αρχίσει να διαβάζω και να βλέπω ότι έχει σχέση με αυτό, καταλήγοντας στον παρακάτω εξοπλισμό:

 

Ενυδρείο: Dennerle Nanocube Complete+ Soil 30lt (έχει νομίζω τα πάντα μέσα)

Αντιχλώριο της Seachem (Seachem Prime 50ml)

Βακτήρια  (Dennerle Bacto Elixier Bio)

Θερμαντήρας Aquael Platinum Heater 50w

Test Νερού API Freshwater master kit

Φωτιστικό αν χρειάζομαι άλλο εκτός από αυτό που έρχεται με το ενυδρείο να το αλλάξω

 

Όσον αφορά τα φυτά, έχω επιλέξει 4 με αργή ανάπτυξη αλλά και εύκολα τα οποία μου κάνουν κλικ στο μάτι.

Ranunculus Inundatus

Anubias barteri var. nana

Helanthium Quadricostatus

Rotala Rotundifolia

 

Η ερώτηση είναι: Τι άλλο θα χρειαστώ για να μπορέσω να κάνω μια σωστή αρχή και να έχω ένα "πιθανό" αποτέλεσμα ικανοποιητικό?

 

Από αυτά που έχω διαβάσει, το έχω καταλάβει ότι τα λίτρα είναι λίγα για πολλά μελλοντικά ψάρια, άρα πάω εν γνώση μου σε γαρίδες ή μονομάχο.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Δημήτρη κ καλώς ήρθες στην παρέα. 

Παρακάτω θα βρεις μερικά άρθρα που θα σε βοηθήσουν στην κατανόηση ορισμένων πραγμάτων. Ρίξε μια ματιά κ εδώ είμαστε. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.

On 23/12/2023 at 8:08 ΜΜ, το μέλος Mythic έγραψε:

Όσον αφορά τα φυτά, έχω επιλέξει 4 με αργή ανάπτυξη αλλά και εύκολα τα οποία μου κάνουν κλικ στο μάτι.

Ranunculus Inundatus

το συκεκριμενο φυτο δεν ειναι  ευκολο.... χωρις CO2 δεν θα μεγαλωσει.

 

On 23/12/2023 at 8:08 ΜΜ, το μέλος Mythic έγραψε:

Helanthium Quadricostatus