Jump to content

Κάτι δεν πάει καλά με το ενυδρείο 30L


Jake

Recommended Posts

Καλησπέρα σας

Όπως προείπα είμαι αρχάριος στο χόμπι, με μόνη εμπειρία ένα χρυσόψαρο 2 χρόνια

Έχω το ενυδρείο μου 30l χωρητικότητα με το φίλτρο του το θερμοστάτη του κλπ. Οι μετρήσεις είναι όλες φυσιολογικές 

Πριν λίγες μέρες μου πέθανε το cory γατόψαρο μάλλον από στρες γιατί το τοποθέτησα στο ενυδρείο μόνο με λάθος πληροφορίες.

Σήμερα βλέπω ότι το gourami μου είναι σε κακή κατάσταση και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Οπτικά δεν μπορώ να παρατηρήσω κάποια ασθένεια αλλά φέρει το ίδιο σύμπτωμα με το γατόψαρο κάθεται στο πλάι στο πάτο. Έχω πέσει θύμα πάλι λάθος πληροφόρησης και έπρεπε να μπει κοπάδι??

Screenshot_20240205_134255.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γενική κατηγορία ενυδρείου:

 

Γενικές Πληροφορίες
Διαστάσεις Ενυδρείου (ΜxΠxΥ):
Συνολικά Λίτρα:
Sump (λίτρα):

 

Οργανισμοί
Φυτά:
Ψάρια:
Άλλα είδη:

 

Διακοσμητικά υλικά
Φόντο:
Πέτρες:
Ξύλα:
Άλλα διακοσμητικά :
Υπόστρωμα:
Βυθός:

 

Φωτισμός
Πηγές φωτισμού (πλήθος και τύπος):
Διάρκεια φωτισμού:

 

Υποστήριξη οργανισμών
Φίλτρανση:
Θέρμανση/ Ψύξη:
Λίπανση: Daily Fertilizer της Dennerle
Παροχή CO2:
Άλλες τεχνικές ευκολίες ή/και παρεμβάσεις:
Διατροφή:

 

Παράμετροι
pH:
Γενική σκληρότητα (GH):
Ανθρακική σκληρότητα (ΚΗ):
Αμμωνία (ΝΗ3):
Νιτρώδη (ΝΟ2):
Νιτρικά (ΝΟ3):
Φωσφορικά (PΟ4):
Μέση Θερμοκρασία (°C):

Συντήρηση:
Αλλαγές νερού:
Προετοιμασία νερού/πρόσθετα:
Άλλες ρουτίνες συντήρησης:

Link to comment
Share on other sites

Γενικές πληροφορίες:

Διαστάσεις:  51x 25,6 x 32,5cm

Λίτρα: 37,8

 

 

Οργανισμοί:

Φυτά: κανένα ζωντανό 

 Ψάρια: 3 guppies (2 θηλυκά 1 αρσενικό), 2 platies, 1 gourami γκρι, 1 γλειφτης ( Honey sucker golden, chinese algae eater golden)

 

Διακοσμητικά:

3 πλαστικά φυτά

1 πλαστικό κάστρο

υπόστρωμα από χαλίκι( ocean max)

 

 

φωτισμός: ενσωματωμένος στο καπάκι δύο λάμπες led 1,5W

Καθημερινός φωτισμός ενυδρείου 8 ώρες την ημέρα σταθερά συν το φυσικό φως του δωματίου 

 

Φιλτρανση: