Jump to content

Για σας!!!


Kristi

Recommended Posts

Για σας. Είμαι καινούργιο μέλος στην παρέα σας. Κατά αρχήν θα ήθελα να σας πω συγχαρητήρια για της συμβουλές που προσφέρεται!!! Τώρα όσο για μένα δεν είμαι τελείως άσχετη με τον κόσμο του ενυδρείου, είχα ενυδρείο για μια πενταετία περίπου (1991-1996), αλλά μετά παντρεύτηκα, έκανα παιδί και κάποιες μετακομίσεις άρα δεν μπορούσα να ασχοληθώ με ένα ενυδρείο. Τώρα όμως γυρίζω σ’ αυτόν το υπέροχο κόσμο του ενυδρείου δριμύτερη.

Έτσι λοιπόν μετά από κάποια έρευνα στον Internet και στο Aquazone (και πολύ διάβασμα) αγόρασα ένα ενυδρείο της Juwel το Rio 400 (151X51X62) με την βάση του.

- Φίλτρα, το εσωτερικό του Rio και ένα εξωτερικό της Eheim professional II 2028 με τα υλικά του βέβαια.

- Φωτισμός 2 λάμπες Τ5 high lite nature 54W.

- Υπόστρωμα περίπου 20 Kg, συνδυασμός Hobby Vulcanit, Tetraplant, Sera Floredepot, Deponit Mix Professional.

- Χαλίκι περίπου 22Kg Hobby Aqualit with vegetative factor F17.

Το στήσιμο έγινε στις 4-9-2007, είναι στην διαδικασία του στρωσίματος με τροφή και nitrivec της sera (χωρίς ψάρια) και καθημερινές μετρήσεις NH3-NH4, NO2, NO3 (τεστ Tropic Marin). Όλα πάνε μια χαρά!!!

Θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι και αν θέλετε και μπορείτε να μου απαντήσετε, σας ευχαριστώ εκ το προτέρων. Πήρα ένα ξύλο mopani λίγο μεγάλο βέβαια το έχω μέσα στην μπανιέρα με νερό από την Πέμπτη 6/9 αλλά αρνείται να βουλιάξει (αυτό κάνει μπάνιο στην μπανιέρα μας, και εμείς κάνουμε στην ντουζιέρα στο VC). Επειδή θέλουμε να ξανακάνουμε μπάνιο στην μπανιέρα μας μήπως ξέρετε κανένα τρόπο να βουλιάξει!!![/u]

Link to comment
Share on other sites